uitgerekend in mei 2009........

He hoi;

Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kon het niet gloven, heb twee testen thuis gedaan en ook nog 1 bij de dokter! Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Marie en 25 jaar, woon smaen met mijn vriend (30), we zijn 6 1/5 jaar samen en hebben ons een tijdje terug laten registreren als partners! We waren al een tijdje bezig met kinderen, meer dan een  jaar om precies te zijn!  Hebben zelfs allerlei vruchtbaarheids onderzoeken gehad maar toen was het toch in een keer raak! Het besef komt  nu beetje te komen, krijg nu ook wat kwaaltjes! We zijn natuurlijk supper blij! Als ik de computer mag geloven ben ik 16 mei uitgerekend! Ik heb 14 oktober mijn eerste echo! En maandag bel ik de verloskundige!

Liefs Marie

Hallo lieve meiden,

Allereerst aan alle meiden die nog in onzekerheid zijn na hun 1e echo of alles
echt wel goed is; veel sterkte, leef erg met jullie mee.
Als ik die berichten lees word ik ook wel weer erg onzeker. Ik heb zo weinig
vertrouwen in mijn eigen lichaam.

Probeer wel te genieten van m'n zwangerschap maar vind het nog erg moeilijk.
Er  spoken steeds allemaal vragen door mijn hoofd heen. Willen wel of niet
testen... Wat willen we uberhaupt na een slechte uitslag... pfff soms erg vermoeiend.

Verder voel ik me best goed, ben ik  wel super moe en met vlagen misselijk.

Ik ga mijn kleine mannetje naar bed brengen.

Groetjes Anouk.

Ha Meiden,

Bedankt voor alle lieve reacties doet me echt heel veel goed. Gisteren idd de echo gehad en deze bevestigde wat ik eigenlijk al wist. Geluk bij een ongeluk mijn baarmoeder is helemaal schoon dus ik hoef geen curatage te ondergaan.

Inmiddels heeft mijn schoonzusje bekend gemaakt in blijde verwachting te zijn, was wel even slikken als je zelf net het tegenovergestelde meemaakt. Maar happy sunshine gespeeld en denk dat ze niets gemerkt hebben.

De gyn. zag het positief en gaat er vanuit dat ik dit jaar nog wel zwanger zal worden. Ik kreeg inderdaad ook al vroeg een (inwendige) echo omdat ik onder behandeling sta met clomid en men mij (of mijn eicellen) continu in de gaten houdt.

Voor jullie: geniet er allemaal van!  Ik hoop over een tijdje weer op een forum aan te kunnen haken. Voor dit moment stellen we onze dromen even bij en hebben we bij het eten een fles drank open getrokken en geproost op een nieuw trainingsschema.

Liefs S.

Dag dames,

Ik heb woensdag een termijnecho gehad ivm mijn onregelmatige cyclus, zelf ben ik allemaal aan het tempratuuren geweest en heb ovulatietesten gebruikt dus was er van overtuigd dat ik 6 weken zwanger was. Nu was dat bij de berekeningen van de inwendige echo dus minder, ongeveer 5.5 week, gelukkig was er wel een kloppen hartje te zien. Maar omdat ze niet met zekerheid kunnen zeggen hoever ik ben moet ik over twee weken weer een echo laten maken. Nou vraag ik me af moet ik me nou zorgen maken ik heb geen buikpijn ofzo en er is toch een kloppend hartje.

Evelien77: ik denk dat we op dit moment in hetzelfde schuitje zitten, of klopte bij jou het hartje niet?

Groetjes Nicole  

hoi nicole,

toevallig van de week hetzelfde meegemaakt. wij hebben di een termijnecho gehad en ik dacht verder te zijn maar het bleek zo'n 5,5-6 weken te zijn. heb ook het hartje zien kloppen en dat schijnt toch wel bijzonder te zijn voor de duur van de zwangerschap. verder weet ik niet of het positiever of niet. iemand zei wel van de week dat de kans op een mk dan kleiner is, maar ik weet het dus niet zeker. ook al is het mijn 2e, ben ik hier toch wel onzeker over.

gr chan

Hi Meiden, ik ben ook weer ff op de hoogte. Jeetje wat gebeuren hier verschillende dingen meiden. Spannend. En hoor veel meiden die minder ver blijken te zijn. Bijzonder hoor. S. wat ''fijn'' dat je helemaal goed schoon bent. Proost op jullie toekomst meis. Drink er ook maar eentje voor ons (ik drink niet hoor, en dronk hiervoor ook niet echt) Voor veel meiden heel erg spannend. Sorry ik weet jullie namen allemaal ff niet meer.Maar denk aan jullie en hoop echt dat de volgende echo goed is en jullie hartje mogen zien en horen.

Verder lees ik meiden over witte vloed, dat heb ik (nog) niet. Wel die misselijkheid & moe zijn. Verder gaat het hier wel redelijk. Ook ik merk nu steeds meer dat mijn buikje groeit. Niet alleen aan mijn broeken, maar ook qua zicht. Mijn vriend zegd het ook steeds. En toen ik vanmorgen wakker werd had ik echt zo iets van hey ik ben gegroeid, hihih.

Ik lig nu met dekentje op de bank en truin aan, brrrr. Fijn weekend allemaal.

Liefs Nathalie

Hoi Tallie,

Het is bij ons ook de tweede en merk inderdaad dat ik nu veel onzekerder ben als bij de eerste. Ik kan er ook nog niet zo van genieten zoals bij de eerste, heel raar toen was ik zo supper gelukkig, nu ook wel maar het is allemaal zo onwerkelijk.

Heb net even gegoogled voor een goeie zwangerschapsbh, daar word je ook niet wijzer van ik draag nu al zwangerschaps anita bh's omdat ik al heel snel in mijn andere niet meer pasten, maar ik vind dit zo'n slappe bh's het lijkt wel of ik er helemaal geen stevigheid van heb. En mijn borsten groeien maar door, manlief vindt het al niet leuk meer die is allemaal bang dat ik nog last van mijn rug krijg. Zit nu al op 80 E die al aan de krappe kant wordt, terwijl ik eerst op 80 D zat.

Groetjes Nicole

Hoi Nicole,

was gisteren aan het shoppen met een vriendin en kwam een goed advies tegen bij de Livera. Je moet voor een meegroeibh 1 omvangsmaat groter nemen en ook 1 cupmaat groter. Dus als ik lees dat je normaal 80D hebt, dan zou je dus een meegroeibh van 85E moeten kopen. Overigens vertelde mijn vriendin (zoontje van 7 mnd) dat de meegroeibh zonder beugels erg lekker zat, zeker de laatste maanden. En bij de Livera daar hadden ze ook meegroeibh's met beugel als je meer stevigheid wilt.

Succes.

Terug
Bovenaan