uitgerekend in mei 2009........

Dag dames,

Nou hier gaat alles zijn gangetje, ben best wel veel moe en slaap s'nachts slecht moet er wel 5x uit om naar de toilet te gaan maar ben verder niet misselijk ofzo dus daar ben ik al heel blij mee. Natuurlijk heb ik er al 1 rondlopen dus van rusten komt niet veel, probeer soms als hij slaapt ook maar te gaan slapen.

Klimmie: bedankt voor je advies van de bh's!
Deedee: Het is inderdaad fijn dat ze een hartje hebben zien kloppen, het voelt gewoon anders als bij de eerste heel raar. Het is allemaal veel onwerkelijker en ik ben daardoor ook een stuk onzekerder,

Groetjes Nicole

Hallo iedereen, ik weet sinds vorige week dat we zwanger zijn, ben vandaag 5 weken en 2 dagen, is nog heel pril. Heb wel voor de zekerheid na 5 dagen nog een test gedaan en die was niet te missen. Na ronde 9 is het dan toch gelukt. Behalve dat ik al een heeeeel klein buikje krijg, heb ik verder nog nergens last van. Gelukkig  maar. De vermoedelijk datum is 22 mei 2009. Ik vind het eigenlijk nog heel onwerkelijk.... deze week bellen voor een afspraak bij de verloskundige. Iedereen heel veel succes.  

Liefs Cindy  

Welkom nieuwe meiden, hier was het eerst ook heellll onwerkelijk hoor. Ik ben vandaag 8 weken zwanger. En als mijn buikje zo door blijft groeien weet ik niet hoelang ik het nog voor de buitenwereld geheim kan houden. Het kan zijn dat ik langer zwanger ben. En mijn paps zit te grappen dat misschien wel tweeling is, dat lijkt hem wel wat. Maar kan het zelf nu ook erg merken dat mijn buikje groeid is hoor, heel apart is dat. Hier ook misselijk & moe. Verder veranderde geur & smaak, maar mag mijn handen nog dichtknijpen, gelukkig valt het mee met de kwaaltje. Het lijkt de ene dag meer te zijn dan de andere.

Wens jullie fijne zondag, ik ga weer ff rustig liggen, want ben best moe.

Liefs Nathalie

hoi meiden..

jeetje zeg wat kletsen jullie veel haha
ik loop achter !

voor alle nieuwe aanstaande mama's: ontzettend gefeliciteerd met jullie zwangerschap !!
het word al heel vol hier zeg hihi, wel heel gezellig,

nou hier gaat het verder goed, morgen 8 weekjes dus dan nog 2 weekjes wachten op de echo.heel erg benieuwd !

succes met de kwaaltjes !

dag dames!!!!!

heb ook last van mijn emoties.....
(alhoewel zonder zwangerschap zou ik waarschijnlijk ook zo gereageerd hebben...)
mijn buurjongetje van 10 mnd blijkt lymfklierka te hebben......
hij start over 2 weken met chemo.... vindt het zo erg allemaal. heb me erg groot gehouden toen mijn buuv het vertelde maar toen ik binnen kwam heb ik de hele tijd zitten janken. ik vind het zo erg.....

verder wel wat leuke dingetjes. mijn vriendin is 3 weken terug bevallen van een schattige 2ling en zij gaf mij gister 2 tassen vol met positiedingen mee. gisteravond dus eea staan passen en gekeken of ik erin kan groeienhahahaha
ben erg moe en zie erg op tegen mijn ouderavond morgenavond vooral omdat ik s'avonds helemaal instort, maar goed.

gr chan

Oi oi oi,
gisteren zo'n ontzettend onzekere dag gehad, daar word je gewoon niet goed van!
Vandaag voelde ik me niet helemaal lekker, ben ook een keer in huilen uitgebarsten, om daarna te lachen omdat ik blij was dat dat ineens gebeurde zonder aanleiding...
Nou ja zeg!
Ik maak me een beetje druk omdat ik steekjes heb in mijn buik, maar dan hoog en links. Ik heb niet echt een idee van wat nou waar zit, had toch beter op moeten letten bij biologie...En hop, dan zijn ze weer weg. Ik weet niet of daar een darm zit, die doen bij mij altijd al zo raar.

Vannacht nog iets raars meegemaakt, er werd iemand in elkaar geslagen onder mijn appartement in het winkelcentrum. Die man bleef liggen, gasten renden weg. Ik met mijn broertje naar beneden gerend, pak spruitjes uit de vriezer mee, politie erbij.
Vandaag nog naar het bureau geweest, zat ik weer bijna te janken toen ik ging vertellen wat er was gebeurd...Pfff, hahaha!

Ik heb besloten maar gewoon alles rustig af te wachten, het komt zoals het komt.
( Nou besluit ik dat iedere dag, ben benieuwd hoe t morgen gaat...)
Ik ga het morgen vertellen aan mijn werkgever denk ik, want ik moet 8 oktober naar de verloskundige en er zal inval voor me moeten komen, ik geef les...
Maar nu zijn er al zoveel zwanger op mijn werk, ze maakt me af, haha! Belachelijk toch? Dat ik me daar druk om maak...Ach, ze bekiekt t moar.

Zit nu op 5 weken en 3 dagen, schiet niet op zeg...
En tijdens die afspraak op 8 oktober zal ook vast geen echo worden gemaakt, of wel? Ik ben dan 8 weken.
Iemand raadde me aan een termijnecho aan te vragen, maar in principe weet ik heel goed hoe lang ik zo'n beetje zwager moet zijn.
Ik zou het gewoon erg fijn vinden om dan een echo te krijgen,
wat raden jullie aan?

Nou, ik ga zo weer even lekker Bridget kijken, dat is nu extra leuk!
Succes allemaal, tot gauw!
Groetjes,
Natalie

Hallo allemaal,

Taille wat erg van je buurjongentje ik zou daar ook wel een paar traantjes om gelaten hebben.

Nathalie ik begin ook al een buikje te krijgen en ik ben vandaag 7 weken en 1 dag.
Maar toen ik een mk heb gehad in juni had ik dit ook vrij snel de vk vertelde dat dit kwam omdat de baarmoeder gaat groeien en plaats moet maken worden je darmen omhoog geduwd en hierdoor krijgen sommige vrouwen al snel een beetje een buikje.

Deedee wat geweldig dat je op iedereen persoonlijk hebt gereageerd ik vind het geweldig maar an het zelf moeilijk bij houden en kan de namen van iedereen slecht onthouden als ik aan het typen ben.

Ik ben dit weekend vreselijk misselijk en heb ook al een paar keer moeten overgeven, ik hoop niet dat dit heel lang duurt, maar als het wel langer duurt dan pech het is voor het goede doel.....

Ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben gehad,
Groetjes

Hallo meiden,

wat zijn er weer enorm veel berichtjes bij gekomen. Tijd voor een mei-topic!
Morgen hebben we de echo!!! Ben wel een beetje gespannen, maar verwacht eigenlijk dat alles wel goed is. En dat we dan ook weten wat de uitgerekende datum echt wordt!
Mijn man zit me ondertussen uit te lachen omdat ik hier zo laat nog zit te typen, Buh, alsof je daar overdag aan toe komt met die twee dreumessen hier!
Wieteke kan nu echt lopen, en daar is ze reuze trots op, en ik ook natuurlijk. Zelfs haar zus vertelt het aan iedereen die het maar horen wil. erg grappig!. Ziet er ook zo leuk uit, zoals ze door de kamer waggelt! ik moet eraan denken nog een foto voor de Huggies walk of Fame te maken!
We hebben de box vandaag weer uit de kamer gehaald, voorlopig natuurlijk. Ze worden al zo snel groot, maar goed dat er weer een kleintje bijkomt, anders kreeg ik nu heimwee!

nou, morgenavond vertel ik wel even hoe het gegaan is met de echo
Weltrusten allemaal

liefs
Klarie

Terug
Bovenaan