Hallo Meiden,
Na twee weken ben ik er weer.....terug van vakantie.
Jeeeee zeg wat is er veel geschreven en wat leuk dat er steeds meer meiden bij komen.
Maar las helaas ook her en der dat het bij sommigen niet zo goed is gegaan. Voor die meiden: onwijs veel sterkte ! Hierbij een dikke knuffel !!!
Ik kan helaas niet alles terug lezen, dus ik stap van nu af aan maar weer ff opnieuw in hiero.
Eigenlijk ben ik al van vorige week dinsdagavond thuis, maar had ff geen puf om te schrijven. We zijn eerder naar huis gekomen omdat ik toch wel erg moe was en misselijk en dan wil je liever in je eigen bed liggen en je eigen eten hebben.
Voordeel was wel dat de echo eerder is geweest; afgelopen vrijdag. Ik was toen precies 7 weken zwanger zoals ik zelf ook al had gedacht. Het zag er allemaal prima uit en het hartje klopte mooi en dus mocht ik de verloskundige bellen; 7 oktober gaan we daar voor het eerst heen. Op 8 mei ben ik uitgerekend.
Nu voel ik me gelukkig weer wat beter als de afgelopen 2-3 weken: was onwijs misselijk; gelukkig niet over hoeven te geven.
Nu ben ik met vlaagjes misselijk; mn 's morgens, moe, koud, af en toe wat duizelig ( heb al bloed laten prikken ) soms nog wat ongobuikpijn en begint mijn buikje een beetje te groeien: de broeken zitten niet meer zo lekker. Mijn borsten zijn nog als voorheen: geen pijn, geen andere kleur en niet groter, dus hier geen andere bh's; haha. Dus al met al mag ik helemaal niet klagen. O ja en veel last van winderigheid, opboeren en meer witvloed.
Moet zeggen nu we de echo hebben gehad en we een foto-tje in huis hebben is het veel meer werkelijkheid geworden; we weten nu zeker dat er iets zit en dat het hartje klopt. Nu kunnen we er echt dubbel en dik van genieten. Onze familie is al ingelicht maar met de rest wachten we nog tot 10-11 weken als we bij de verloskundige zijn geweest. Super leuk ook dat je het nu met mensen kunt delen...als diverse kado-tejs gehad.
Het babykamertje is inmiddels al leeg en we hebben al eens stiekem rond gekeken voor de baby-uitzet.
Deze week hebben nog vakantie en gaan we lekker shoppen voor winterkleding en uiteraard nog verder babystuf neuzen.......ik ga langzaam al eens op zoek naar zwangerschapskleding want een paar weekjes en mijn kleren passen denk ik echt niet meer...hihihi.
Nou tot zover een update vanuit deze kant.
Groetjes en geniet allemaal van deze super tijd !!!!
Sylvia