uitgerekend in mei 2009........

Het was even zoeken, maar ik heb jullie gevonden. Wauw wat is het al druk hier!, leuk hoor al dat gebabbel.

Ik ben ook zwanger en uitgerekend in mei 2009 !!! en wil me graag bij jullie voegen.

zal me even voorstellen:
mijn naam is Miranda, ben 31 jaar, getrouwd en heb een zoontje van 2 jaar.
Ik ben (volgens de computer) uitgerekend op 27 mei.

Kom binnenkort verder kijken,
groetjes,
Miranda

hey ladies...

ik leef nog hoor...

Sinds gisteren voel ik me beetje beter... vandaag gaat het ook prima...
Ik ben zooo moe.... misselijk... en had nergens zin... heb het idee da ik alleen leef om te werken en slapen haha... vandaar dat ik dus ook niet vaak hier ben afgelopen tijd....
heb er de fut niet voor om alles na te lezen en te reageren.... sorrry

dat heet natuurlijk niet dat het me allemaal niks interesseert...!!!!

ik hoop dat het met iedereen goed gaat?!?!
volgende week dinsdag ga ik naar vk... ben eens benieuwd... haha.. mja echo krijg ik dan toch nog niet... jammer hihi...

tot gauw... hoop dat ik de energie zoals ik die vandaag heb de komende tijd blijf houden.. dan ben ik er weer vaker dan.. :)

xxx knuffel joyce

Dag, meiden!|

Kom net van het ziekenhuis af en we hebben onze eerste echo achter de rug. We zijn precies zes weekjes zwanger (en dat klopt helemaal volgens mijn berekeningen en ovulatietests) We hebben het hartje zien kloppen en dat was toch wel een hele geruststelling. Het zag er allemaal goed uit volgens de gynaecoloog. Over twee weekjes hebben we weer een afspraak en dan wordt er een termijnecho gemaakt om zeker te weten dat alles volgens plan verloopt en dan hebben we ook weer een afspraak, maar dan met de verloskundige van het ziekenhuis. Ben zo blij dat alles goed is! Zag er toch een beetje tegenop.....

Groetjes, Linda

Goedemiddag medezwangeren..
Ik heb me al even ingelezen in deze forum,  en heb er nog wel een aantal mailtjes te gaan hoor ;-)
Ook ik mag mezelf bij de Meigroep rekenen. Ik ben sinds gister als het goed is 8 weken zwanger van mijn eerste en uitgerekend op 3 mei (volgens de berekening). Volgende week donderdag naar de VK  voor een intake en dan hopelijk snel de echo, want mijn onzekerheid begint enorme vormen aan te nemen. De ene keer geloof ik het niet meer en de andere keer denk ik dat er van alles mis is. Tot die 1e  echo moet ik maar proberen relaxed te blijven. Wil ook weten hoeveel weken ik nu echt ben.
Vorige week heb ik bij de dokter ontdekt dat ik zwanger ben. Had zelf wel wat testen gedaan die negatief bleven en omdat ik zoveel menstruatiepijn had, dacht ik dat het nog wel zou komen. Doordat de pijn behoorlijk heftig werd toch maar even  langs gegaan. En ja hoor, toch zwanger! Ontzettend blij en de pijn is ook minder geworden nu..Ben helemaal niet misselijk, wel wat moe en  afgelopen week  ook opeens netelroos gekregen. Kan door de hormoonwisseling komen (of druiven denk ik)..Zwaar irritant. Gelukkig zijn de rode plekken en jeuk weer weggetrokken na 3 dagen. Verder voel ik me prima en heb het al aan bijna iedereen verteld! hihi...
Groetjes Lisa (27 jaar)

Hallo Meiden,

Na twee weken ben ik er weer.....terug van vakantie.
Jeeeee zeg wat is er veel geschreven en wat leuk dat er steeds meer meiden bij komen.
Maar las helaas  ook her en der dat het bij sommigen niet zo goed is gegaan. Voor die meiden: onwijs veel sterkte ! Hierbij een dikke knuffel !!!
Ik kan helaas niet alles terug lezen, dus ik stap van nu af aan maar weer ff opnieuw in hiero.
Eigenlijk ben ik al van vorige week dinsdagavond thuis, maar had ff geen puf om te schrijven. We zijn eerder naar huis gekomen omdat ik toch wel erg moe was en misselijk en dan wil je liever in je eigen bed liggen en je eigen eten hebben.
Voordeel was wel dat de echo eerder is geweest; afgelopen vrijdag. Ik was toen precies 7 weken zwanger zoals ik zelf ook al had gedacht. Het zag er allemaal prima uit en het hartje klopte mooi en dus mocht ik de verloskundige bellen; 7 oktober gaan we daar voor het eerst heen. Op 8 mei ben ik uitgerekend.
Nu voel ik me gelukkig weer wat beter als de afgelopen 2-3 weken: was onwijs misselijk; gelukkig niet over hoeven te geven.
Nu ben ik met vlaagjes misselijk; mn 's morgens, moe, koud, af en toe wat duizelig ( heb al bloed laten prikken ) soms nog wat ongobuikpijn  en begint mijn buikje een beetje te groeien: de broeken zitten niet meer zo lekker. Mijn borsten zijn nog als voorheen: geen pijn, geen andere kleur en niet groter, dus hier geen andere bh's; haha. Dus al met al mag ik helemaal niet klagen. O ja en veel last van winderigheid, opboeren en meer witvloed.
Moet zeggen nu we de echo hebben gehad en we een foto-tje in huis hebben is het veel meer werkelijkheid geworden; we weten nu zeker dat er iets zit en dat het hartje klopt. Nu kunnen we er echt dubbel en dik van genieten. Onze familie is al ingelicht maar met de rest wachten we nog tot 10-11 weken als we bij de verloskundige zijn geweest. Super leuk ook dat je het nu met mensen kunt delen...als diverse kado-tejs gehad.
Het babykamertje is inmiddels al leeg en we hebben al eens stiekem rond gekeken voor de baby-uitzet.
Deze week hebben nog vakantie en gaan we lekker shoppen voor winterkleding en uiteraard nog verder babystuf neuzen.......ik ga langzaam al eens op zoek naar zwangerschapskleding want een paar weekjes en mijn kleren passen denk ik echt niet meer...hihihi.

Nou tot zover een update vanuit deze kant.

Groetjes en geniet allemaal van deze super tijd !!!!

Sylvia

He hoi;

Had een tijdje terug me al even voorgesteld! Zit niet zo vaak meer achter de computer, haha! Maar ik heb een vraagje, ik had vrijdag een beetje bruine afscheiding in mijn onderbroek! Heb gelijk de huisarts op gebelt! De asisstent zei dat het waarschijnlijk om oud bloed ging of de innesteling! Ik hoefde me geen zorgen te maken, vandaag had ik weer wat bruine afscheiding en ook steken in de onderbuik! Heeft iemand hier ervaring mee, maak ik me druk om niks?

Liefs Marie

Heey mammies ;)

Het is al weer een week terug dat ik had gereageerd!!
Allereerst wil ik Sandra heel veel sterkte wensen!!

Ik had zelf heel erg last van krampen en buikpijn waardoor ik zelf ook bang werd! heb de vk gebeld en die zei dat ik voor de zekerheid even langs kon komen! Zij heeft gekeken en een echo gemaakt!! Het zit gelukkig ook allemaal op de goede plaats! Helaas kon zij nog geen hartslag vast stellen!! Maar ik hoop dat dat over drie weken kan bij de eerste echo!!

Mijn zwangerschap was niet gepland maar wel heel erg welkom!! Mijn vriend heeft het er wat moeilijker mee.. Ik ben zelf nog jong 21 jaar en mijn vriend is twee jaar jonger dan mij! Hij vindt het vooral allemaal erg eng!! gelukkig heeft hij het woord abortus niet in zijn mond gehad!! Hij is bang dat hij er nog niet klaar voor is!   Omdat mijn hormonen al opspelen vind ik het wel lastig.. Hij stelt zich nu een beetje afstandelijk op( hij wil aan het idee wennen en zegt dat hij er voor me is nu en altijd en erg gek is mij) terwijl ik juist nu graag het lieftst de hele tijd bij hem ben!! Maar jaa het komt allemaal wel goed ik probeer even goed zo veel mogelijk te genieten!! Hebben anderen hier ook mee te maken??

verder voor iedereen die hier nieuw is van harte gefeliciteerd!!!!

Liefss

Hallo allemaal,

Even weer een berichtje van mij. Heb er even over gedaan, maar ben bij met lezen.
Jemig wat is er veel gebeurt. Iedereen  waar het niet zo heel goed meegaat, heel veel sterkte. Denk aan jullie. Fijn om  te lezen dat er meer meiden zijn met onzekerheid. Op het ene moment ben ik super blij en het andere moment benauwd het me enorm. Vooral als ik bedenkt wat dit met ons leventje gaat doen. Maar denk dat ik gewoon ff aan het idee moet wennen.
Morgenavond gaan  we het onze ouders vertellen. Niet heel orgineel, maar wel erg leuk heb ik voor hun speentjes gekocht met I love opa en oma. Ben zo benieuwd op hun reactie.  
Zo maar weer lekker gaan slapen, want  ben erg moe de laatste tijd. En morgenochtend  weer fijn  vechten tegen de ochtendmisselijkheid. Dus als er iemand nog tips heeft...graag!!!
Voor het overzichtlijstje: zwanger van de eerste en de vk wordt bezocht op 2 oktober en volgens de computer ben ik uitgerekent op 11 mei, maar dit kan nog veranderen na mijn bezoek aan de vk
Tot de volgende keer
Geeke

Terug
Bovenaan