uitgerekend in mei 2009........

ja hij doet het!!!!
ik word nog echt een computernerdo hihihihihihhi!!!!!
aangezien ik vorige week mijn echo heb gehad en ik korter zwanger bleek dan ik dacht heb ik nu als uitrekendatum ff 12 mei aangehouden..... mijn exacte banner volgt zodra ik mijn termijnecho heb gehad!
hier alles prima. heb wel al 2 dagen een zeurend gevoel in mijn onderbuik, maar ik hoorde dat dat ook weer kan komen doordat het daarbinnen groeit en werkt zeg maar....
tja ook onzeker dus hè?
nou iedereen gr
chan

Hallo dames..
Bedankt voor jullie hele lieve reactie's
We wisten van elkaar dat we zwanger waren.
Ik had het haar zo gegund.. Maar helaas. Ik begin het nu een plekje te geven voor mezelf zodat ik meer een steun kan zijn voor haar.

Met mij gaat het goed.
Ik merk dat er meer meiden zijn die de zelfde gevoelens delen
Weinig kwaaltjes. Wel ben ik veel moe. Maar voor de rest weinig.
Tja je gaat toch denken. Ik ga er gewoon vanuit dat het goed is verder.

Zeurend gevoel idd kan van groei zijn.
Bekkenklachten wel al begonnen.. Klinkt heel vreemd en vroeg.. idd..
Maar had het met de eerste ook al vlot (mijn heupen zijn al niet helemaal goed).
Onder invloed van hormonen worden de banden weker die je bekken bij elkaar houden. dus als je al een kind heb gehad of er gevoelig voor bent kan je het idd al heel snel hebben.

Ach ik zie het wel. dag voor dag.. En ik heb het er echt voor over.

Liefs Jazzie

Hallo meiden,

Is weer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest.
Vorige week woensdag kreeg ik 's middags ineens ontzettend pijnlijke steken en buikpijn.
Dacht eigenlijk meteen van ja nu gaat het mis, mijn moeder met de dokter gebeld omdat ik op mijn werk zat en ik kon na mijn direct langs met urine.
Mijn vriend was nog aan het werken dus ging alleen.
Ze hadden mijn urine gecontroleert en bleek dat ik een urineweg infectie te hebben.
Blijkt veel voor te komen zei de dokter.
En gelukkig kon ik er wel medicijnen voor krijgen.
Nu is weer alles goed.
Ik had vorige keer gezegd dat ik een apparaatje gehuurd had waarmee je het hartje kon horen.
Dat heb ik nu binnen gekregen meteen uitgeprobeerd, maar toen was ik 6,5 week helaas hoorde we nog niks, Nu hebben afgelopen maandag nog eens geprobeerd en jawel hoor ik hoor onze baby. Geeft me toch een veilig gevoel.
Iedere dag als ik thuis kom ga ik toch ff luisteren of ik het nog hoor.

Groetjes Cel

Hallo meiden,

Is weer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest.
Vorige week woensdag kreeg ik 's middags ineens ontzettend pijnlijke steken en buikpijn.
Dacht eigenlijk meteen van ja nu gaat het mis, mijn moeder met de dokter gebeld omdat ik op mijn werk zat en ik kon na mijn direct langs met urine.
Mijn vriend was nog aan het werken dus ging alleen.
Ze hadden mijn urine gecontroleert en bleek dat ik een urineweg infectie te hebben.
Blijkt veel voor te komen zei de dokter.
En gelukkig kon ik er wel medicijnen voor krijgen.
Nu is weer alles goed.
Ik had vorige keer gezegd dat ik een apparaatje gehuurd had waarmee je het hartje kon horen.
Dat heb ik nu binnen gekregen meteen uitgeprobeerd, maar toen was ik 6,5 week helaas hoorde we nog niks, Nu hebben afgelopen maandag nog eens geprobeerd en jawel hoor ik hoor onze baby. Geeft me toch een veilig gevoel.
Iedere dag als ik thuis kom ga ik toch ff luisteren of ik het nog hoor.

Groetjes Cel

he meiden,
heel voorzichtig kom ik me ook bij jullie aansluiten. Wilde eerst wachten tot ik langer zwanger ben, maar merk toch dat ik behoefte heb om met lotgenoten wil 'praten'.
Zal nog niet teveel over mezelf loslaten. Vrijdag heb ik een echo, als het goed is zien we dan een hartje. Als dat zo is, zal ik mijn (al behoorlijk heftige) verhaal doen. Is het niet goed, laat ik het bij dit berichtje....
Veel onzekerheid hier, maar sinds het weekend last van (ochtend-dag)misselijkheid en ik ben echt moe!! Gevoelige borsten heb ik echter niet. Nou ja het is toch afwachten. Ik hoop dat ik hier meer mag komen schrijven als mijn echo vrijdag goed is. Nog maar 2 nachtjes......
Ohja ik ben nu 6 weken en 3 dagen,

groetjes
Patricia

Hallo,

Net de mevrouw van moeders voor moeders over de vloer gehad, ben blij dat ik daar
aan mee kan doen. Vandaag namelijk mijn vriendin vertelt dat ik zwanger ben, ze is zelf al 2 jaar bezig. Voelde me schuldig, maar ze was zo enthousiast en blij voor ons.
Hoop dat ik zo wat toekomstige moeders kan helpen.
Verder hebben we het gisteren verteld aan onze ouders. Die waren helemaal blij met hun eerste kleinkind. De speentjes hebben dus een goede bestemming gekregen.

Pat: ik hoop voor je dat alles goed gaat vrijdag en dat we je gauw weer terug zien hier

Groetjes
Geeke

He meiden

Vandaag de echo gehad en alles is goed!
We zagen een donkere vlek, dat was het vruchtwater,
daarbinnen zat een lichteren vlek, dat is onze frummel,
daarbinnen zagen we een nog lichter vlekje knipperen, dat is het hartje!
Het was echt heel leuk om dat hartje te zien.
De kleine is 15,3 mm en daarmee schatte ze me op 8 weken en 1 dag. Dat klopt precies met wat ik zelf dacht!
We mogen nu een afspraak gaan maken met de verloskundige en verder wordt deze zwangerschap dus behandeld net als een zwangerschap die zonder hulp tot stand is gekomen.
Ik was best zenuwachtig, maar alles is gelukkig helemaal goed, ik ben zo blij!

Hallo Meiden!
Mag ik met jullie mee babbelen of wordt dat te druk?!
Mijn naam is  Miranda en ik ben bijna 6 weekjes zwanger van de 2e. Nu ik dit zo opschrijf vind ik dat ineens heel gek! Ik heb het nog niet zo uitgesproken, behalve naar mijn vriend toe natuurlijk. Ik wil het altijd eerst maar eens zien en daarna geloven.
Mijn zoontje wordt over een maand alweer 4 jaar en dus hopelijk tijd genoeg voor nr 2!

Ik lees dat een aantal van jullie al een echo hebben gehad? Kan dat al zo vroeg? Sommige met 7 a 8 weken al. Ik wil ook al zo graag weten en zien of het allemaal goed zit daar. Maar ik weet nog van de vorige keer dat ik met 10 weken naar de verloskundige ging en dat zij dat toen eigenlijk al erg vroeg vond...Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen??

Nou, hopelijk tot snel!

Groetjes!

Terug
Bovenaan