uitgerekend in mei 2009........

Hé, Dirkje!

Wat gezellig, nog meer zwangere dames die in mei zijn uitgerekend! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er maar lekker van!

Ik ben een van die dames die al een echo achter de rug heeft. Bij mij had dat eigenlijk twee redenen: mijn dochter is met de keizersnede geboren en ik mag bij onze tweede niet meer thuis bevallen. Wij hebben daarom besloten om maar gewoon onder controle van het ziekenhuis te blijven. Bovendien heb ik een heel onregelmatige cyclus (variërend van 35 tot 56 dagen) dus de gynaecoloog wilde kijken hoever het vruchtje was. Over twee weken krijgen we nog een echo om te kijken of het vruchtje naar behoren groeit en als dat allemaal goed is komen we gewoon onder controle van de vk van het ziekenhuis.

Groetjes, Linda

hoi meiden

ik ben patricia
ben nu iets meer als 5 weken zwanger
en vind het moeilijk om voor me te houden (daar zullen nog wel meer meiden last van hebben)
ik zag dit staan maar had er met mijn eerste zwangerschap nooit op gekeken.
en nu had ik zo iets dat is toch wel heel leuk om over mee te kletsen met mensen die net zo ver heen zijn als ik.
ik ben als het goed is 24 mei uitgerekend.
ik heb nu weinig klachten gelukkig allen snel moe.
dus dat valt gelukkig allemaal mee.
ik moet 23 okt voor de eerste echo dus een spannende drie weken nog te gaan.
begin nov ga ik naar de verloskundige ik zal blij zijn als de eerste 12 weken voorbij zijn kan ik het gewoon aan iedereen vertellen.

groetejs patricia

Heej Linda,

Dan zitten we ongeveer in hetzelfde schuitje. Mijn zoontje is ook met een (spoed)keizersnede ter wereld gekomen en ik moet dus ook onder begeleiding van  het ziekenhuis. Ga volgende week denk toch maar alvast een afspraakje maken. Kan bijna niet meer wachten!

Groetjes,
Miranda

he meiden, sorry voor het spammen, maar vind het zo jammer dat er nog geen mei-forum is1 daarom een hyves-pagina gemaakt voor alle mei-2009-mama's! Dus voor iedereen die het leuk vind:    

http://mei2009mamas.hyves.nl/

hopelijk zie ik jullie daar!!

Hallo allemaal,

Deedee en iedereen die nog meer een positieve echo heeft gehad wat fijn!!

Deedee wat ik me afvroeg kon je het hartje ook al horen? Ik heb volgende week mijn eerste echo ik ben dan 8,5 week en ben heel benieuwd. Ik vind dat de week nog nooit zo lang heeft geduurd.
Ik vind het zo spannend worden nu!

Succes allemaal.

groetjes

.

wat veel berichtjes hier, voor mij amper te volgen...ben niet zo actief hoor, haha.
Op het lijstje stonden al meer dan 50 dames, waaaauuuw.

Ik zou het ook het liefst aan iedereen vertellen dat ik zwanger ben, vind het maar niks dat ik er de hele tijd aan denk en het niet kan delen, bijv. op mijn werk.
Maar ja nog even wachten tot een veilige marge en ik ben nog maar net 5 weken, dus dat duurt nog heeeeeel lang,

De hyves vind ik wel een leuk idee, maar nu noh niet, ziet iedereen het...Bij dit forum is het wel jammer dat er geen foto's geplaatst kunnen worden.

Ben net ziek geweest en voelde me echt niet zwanger, maar nu ik me niet meer ziek voel, komen de kwaaltjes weer een beetje (gespannen borsten, moe, af en toe kleine steekjes in mijn onderbuik), mmm geeft wel een goed gevoel, want ik herken het van mijn vorige zwangerschap.

groetjes,
Miranda

Hallo allemaal,

Ook ik ben zwanger, het is mijn eerste zwangerschap dus alles is nieuw voor mij.. Probeer veel te lezen en ook dit forum helpt mij. Ben inmiddels al bij de verloskundige geweest voor een intake gesprek.

Ik ben tot nu toe uitgerekend op 5 mei, maar heb op 6 oktober mijn eerste echo en dan zal gekeken worden naar de exacte datum.

Eigenlijk helemaal geen kwaaltjes, soms wordt ik daar wel onzeker van. Zeker als ik jullie kwaatljes allemaal hoor..

Ben zo benieuwd of jullie buik al groeit. Heb namelijk zelf het idee dat mijn buik groeit, hij is echt groter en hard. Maar kan dat al, ben nu 8 weken zwanger?

Groetjes, Tessa8

Wow, wat zijn er in een dag tijd weer veel 'nieuwe' zwangeren bij gekomen. Gefeliciteerd allemaal en gezellig dat jullie mee komen kletsen.
Pat78, hopelijk zien we je na vrijdag terug hier, succes morgen!

DeeDee, wat fijn dat jullie een goede echo hadden. Gefeliciteerd. Geeft toch een geruststelling!

Voor alle meiden met die leuke banners. Hoe krijgen jullie dit voor elkaar? Ik weet hoe ik zo'n banner moet maken op babybrabbel, maar krijg m niet op m'n computer. Laat staan bij m'n berichtjes. Geen idee hoe ik dit moet doen. Wie kan me helpen?

Hier even een mindere dag gehad. Heb al twee dagen flinke kramp in m'n buik. Maakte me hier wel iets zorgen over, voelde niet goed, maar verder geen bijzonderheden. Vandaag twee maal wat slijm verloren met een heel klein spoortje bloed. Het was wel heel weinig, maar wel helder bloed. Dat ik combinatie met de buikpijn, weinig zwangerschaps klachten en het nare gevoel, maakte me super onzeker. Toch maar de vk gebeld. Als het morgen nog zo is (of erger wordt) dan moet ik morgen even bellen en kunnen ze me zaterdag inplannen voor een extra echo. Ik was echt even helemaal onderste boven. Gelukkig vanavond geen bloed meer verloren. Ik blijf duimen dat het zo blijft. Vanavond 'gelukkig' ook weer misselijk geweest. Soms weet ik t niet meer hoor.
Geloof me, ik weet hoe vervelend de zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn (bij de eerste heel erg gehad), maar op dit moment heb ik geloof ik liever een heleboel kwaaltjes en hang ik liever de hele dag boven de plee, dan deze vreselijke onzekerheid.

Maar goed, we blijven hoop houden.
Ga nog even wat drinken (heb avond dienst gehad) en dan duik ik zo lekker m'n bedje in. Ben wel erg moe namelijk.

tot gauw, hopelijk met goed nieuws,

groetjes mama van Nienke

Terug
Bovenaan