uitgerekend in mei 2009........

Miran heb je het nog aan niemand verteld?
Ik heb mijn ouders en schoonouders meteen de eerste week op de hoogte gesteld hoor.
Mocht het mis gaan dan heb ik meteen een vangnet.
Al denk ik niet dat het mis gaat, het voelt allemaal erg goed.

Tessa wat leuk ik ben ook uitgerekend op 5 Mei, en ook hier is alles nieuw. We hebben er lang op gewacht maar nu is het toch nog steeds een beetje onwerkelijk. Mijn buik is ook echt gegroeid, het zijn volgens mij gewoon de darmen die uitgezet zijn, maar m'n broek kan echt niet dicht hoor hahaha

Mama van Nienke het is wat he, heb je kwaaltjes dan baal je daarvan, heb je ze niet dan maakt je dat onzeker. Fijn dat de verloskundige je serieus neemt en dat als er iets is dat ze je extra willen controlleren.

Evelien wat fijn dat de echo nu goed is. Maar meid wat zie jij af zo te horen. Ik hoop dat je deze zwangerschap minder last hebt dan de vorige keer. Hopelijk help de accupunctuur want 15 kilo afvallen tijdens je zwangerschap is niet de bedoeling.

Simone bedoel je 3 en een kwart jaar of 3 kwart jaar? Want 3 kwart jaar vind ik wel meevallen eigenlijk. Maar heel veel succes dinsdag bij de echo ik kan me voorstellen dat je onzeker wordt van bruin verlies, maar ze zeggen dat bruin verlies geen kwaad kan. Ik hoop dat je dinsdag een mooie echo hebt waarom te zien is hoever je bent.

Milenne wat fijn dat de echo goed is, kan je eindelijk gaan genieten!

Pat wat vervelend dat het hartje nog niet te zien was. Het kan natuurlijk kloppen met die 6 weken, maar je had er natuurlijk wel op gehoopt he? Heel veel succes volgende week. Ik duim voor je dat dan wel het hartje te zien is.

mh1970 het enige wat bij mij werkt tegen misselijkheid is een beetje eten. Maar soms helpt dat ook niet. Dat moe zijn herken ik ook, maar ik kan niet meer uitslapen, erg vervelend. Tja het hoort er bij he?

Ik heb niet op alle berichtjes gereageert hoor er wordt hier zoveel geschreven.
Ik heb alleen de laatste pagina gedaan anders zit ik hier morgen ochtend nog hahaha
Rest van de meiden: succes met jullie zwangerschap en vergeet niet om mee te doen aan Moeders voor Moeders!

Hey meiden!

Ik ben net terug van 5 daagjes Spanje en heb dus weer veel bij te lezen. (dat zal trouwens wel tot morgen moeten wachten, want heb vandaag m'n siësta gemist en ben dus doodop!) Maar ik heb al 2 dringende dingen die ik nog even "in de groep wilde gooien".

1. Ben ik me daar een hele week kotsmisselijk geweest!!! Heb dus naar huis gebeld om m'n moeder het (homeopatische) middel "Nux Vomica" te laten bestellen bij de apotheek (ik had erover gelezen in dat boekje van Kluun dat ik m'n vriend cadeau deed). Ik heb het dus vanavond al kunnen nemen en op het eerste zicht lijkt het écht te helpen!!! Alleen voel ik me nu wat onzeker omdat men toch altijd zegt zo weinig mogelijk geneesmiddelen te gebruiken, vooral tijdens die eerste 3 maanden (ben vandaag precies 6 weken). Mijn eerste afspraak bij de vk staat ook pas komende donderdag dus...
Kortom: hebben jullie er ervaringen mee? Tips?

2. Nog tips gevraagd ivm kleding. Uiteraard is het te vroeg voor echte zwangerschapskledij, maar mijn favoriete jeans krijg ik sinds deze week enkel nog staand toe en dus heb ik een soort "tussenoplossing" nodig tot ik echt een buikje krijg. Ideeën???

Oef, en dan kruip ik er nu in!
Prettig weekend iedereen!
Indra

Hallo allemaal.

Ik (wij) moet me helaas weer afmelden bij jullie gezellige groepje.
Ik heb afgelopen donderdag te horen gekregen dat ons vruchtje na bijna 8 weken helaas geen leven kende.
Ik  had 2,5 week geleden al een echo gehad en die was vrij positief maar nou was het afgelopen donderdag toch mis. "Het" was niet verbonden met mij dus kreeg geen bloed. Maar we denken dat het is gekomen omdat ik net voor we er achter kwamen dat ik zwanger was erg zware medicijnen heb gekregen. dat was in het begin, toen het vruchtje net 3/4 weken was, en op dat moment kan zo'n vruchtje natuurlijk niks hebben.

We hebben wel besloten om volgend jaar mei de bruiloft niet te doen, maar wel rond de kerst dit jaar voor de wet te trouwen en tochliever proberen om weer zwanger te worden, want dat is wel onze grootste droom.

Maar voor alle andere mama's in spee heel veel geluk en gezondheid.

Groetjes Wendyralph

Heb ik me toch moeten zoeken naar dit topic, ik dacht dat het weg was maar ik had er gewoon overheen gelezen!!

Met mij gaat het wel goed, ik ben doodmoe!! Ik slaap echt heel erg veel, soms nog een middagslaapje omdat ik het gewoon niet red. Ik ben ook wel vaker misselijk en trek in heel andere dingen als normaal!!
Gisteren heb ik een mega huilbui gehad.. haha
Ik zat in bad, mijn man had een broodje voor me gemaakt en toen hij me een tweede broodje gaf werd dat nat, dus hij maakte een nieuwe voor mij en gaf het en toen ik rechtop zitten ging werd het weer nat, dus ik huilen huilen huilen!! Ik kon niet meer stoppen, was zo verdrietig om het broodje. Mijn   man naast me, is toch niet erg, ik maak wel een nieuwe.. haha
Daarna heb ik er hartelijk om kunnen lachen!! Zullen de hormonen wel geweest zijn neem ik aan..

Wendy, wat erg meid!! Ik wens je heel veel sterkte toe..

Nou weet ik even niet meer wie vroeg om een oplossing voor de broeken (ik lijk wel een zeef) maar je kan een elastiek om de knoop doen en door het knoopsgat, zo blijft je broek toch goed zitten!!

Hey,

Ik ben ook uitgerekend in mei, 11 mei ongeveer. het is ons eerste kindje.
Ben erg moe en dromerig. Verder heb ik niet veel klachten.

Groet an

Wat grappig!! Weet sinds iets meer dan een week dat ik zwanger ben (voor het eerst) en kijk al dagen op deze site voor al mijn vragen over zwangerschap, geboorte etc etc. En nu vind ik tot mijn verbazing een topic over vrouwen die in mei 2009 gaan bevallen.

Het is echt heel spannend en ook wel beetje eng, er kan nog zoveel mis gaan. We hebben het alleen aan mijn broer en schoonzus verteld omdat zij ook hard proberen zwanger te worden. Moet zeggen dat ik desondanks de test het eigenlijk nog steeds niet helemaal geloof of dat het in ieder geval niet helemaal tot mij doordringt.

De afspraak in het ziekenhuis is op 13 oktober dus misschien dat dat dan begint te komen.

Onze timing is wel perfect want we zijn net vorige maand getrouwd dus de huwelijksnachtgrapjes zullen wel direct op gang komen als we het meer mensen vertellen.

Hoe staat het met jullie symptomen mede-mei-mama's? Ik ben echt vreselijk moe en warrig...dat moe zijn komt zeker van al de veranderingen in het lichaam en het warrig zijn misschien ook. Er komt momenteel weinig uit mijn handen. Concentratievermogen -1   : )

Hej....nu staat het wel zwart op wit....ik ben zwanger!!!!!

Lees ik net nog iets over iemand die in week 6 zit en haar favoriete spijkerbroek niet meer dichtkreeg. Nu heb ik dat sinds deze week ook (begin aan week 7) maar dacht dat dat toch een kwestie van iets minder eten was.

Na wat gegoogle las ik dat je buik pas na 12 weken dikker gaat worden.... dus lichaam in de war? Laatste maaltijd wel heel zwaar gevallen?   Ik weet het niet. Zijn er meer die het idee hebben dat de buik iets opgezet is?

Of verbeeld ik me nou dingen....

Terug
Bovenaan