Uitgerekend in mei 2017

Gefeliciteerd Nansje en Quirine!!
Mer dat is best lang 54 cm.
Wat leek het allemaal ontzettend lang te duren voordat de baby's eindelijk kwamen en nu zijn/worden ze ineens heel snel achter elkaar geboren.
Apart dat sommige van jullie een baby hebben gekregen van ruim 4 kilo! Dat dat er doorheen past om uberhaupt geboren te kunnen worden is dan wel een heel gek idee he haha
Donovan was afgelopen woensdag 3500 gram en 53cm maar hij is morgen al wel precies 7 weken oud.

Quirine van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Fijn dat jullie thuis zijn. Lekker genieten van jullie gezinnetje!

Inderdaad Kelly, gek idee he, dat sommige baby's bij de geboorte al 4 kilo zijn. Tamar was woensdag met 4 weken 3,9 kilo. Dus nog lichter als de pasgeboren baby's hihi.

Wat is Donovan qua lengte al gegroeid zeg! Gaat snel! :)

Inge wat fijn dat het einde in zicht is. Kan me voorstellen dat je niet door wil lopen tot 42 weken, dat worden dan nog wel erg lange dagen op deze manier!

Hoi meiden

hoe gaat het bij jullie? Zo benieuwd of er al babynieuws is!

Hier gaat alles echt super goed. Luciano doet het echt perfect, zelfs met die hitte! Hij houdt zichzelf al vanaf de start goed op temperatuur, heel fijn. Ook de voeding gaat heel goed, hij drinkt heel vaak bij me, schijnt normaal te zijn met warmte dat ze dan wat meer drinken om hun vocht op pijl te houden. Alleen maar fijn want mijn melkproductie is heel goed en snel op gang gekomen en is volgens de kraamverzorgster slagroom haha.

Snachts wordt hij alleen wakker om even te eten en dan verschonen we hem en dan slapen we weer lekker verder, hoop echt dat het zo blijft gaan dan ben ik echt een geluksvogel.

En met mij gaat het ook goed, voel me goed, heb geen last van pijn of iets en ook het vloeien (sorry als het teveel info is) is al echt veeeeel minder, dus doei mega kraamverband en hallo normale maat! En ook mn baarmoeder zakt en krimpt goed dus wat kan ik nog meer willen?

Hoop dat het bij jullie snel zover is dat jullie ook een klein humpie vast kunnen houden!

Liefs

Oh Nansje wat heerlijk dat je van het kraamverband af bent: ik mag nog even :p

dag 3 hier is goed gegaan, Norah drinkt bijna elke 1,5 uur door de warme, maar ja me melk komt daardoor ook goed op gang :p

mijn 'onderkantje' doet nog erg zeer. Hopelijk wordt dat minder want zitten kam nog niet :p

Jaa die warmte wekt goed de dorst op he haha maar alleen maar fijn voor de productie en eventueel stuwing wordt ook minder erg!

Vervelend dat je onderkant zo zeer doet, ik ben echt gespaard gebleven, kon al gelijk zitten, heb nu eerder een beurse reet van het zitten en niks doen omdat mn kraamhulp me verbied iets te doen ondanks dat ik me gewoon wel goed voel. en toen de verloskundige gister langs kwam en even wilde onderzoeken zei ze nou geweldig je bent niet eens blauw! (Je schijnt een soort beurse blauwe plekken te kunnen krijgen?) maar ben er wel blij mee. Geen last met plassen en ontlasting enzo en dat terwijl luciano toch een behoorlijke baby is haha!

Fijn om te lezen Nansje!

Jave heeft al 2 dagen last van krampjes.. heel zielig..

Heeft om overdag wel heel goed geslapen. Om 21;00 zijn fles gehad en is om 22:00 al gestart met huilen, heb hem dicht tegen me aan, kereltje heeft echt pijn.. net om 23:45 nogmaals gevoed en hij heeff alweer krampjes..

achja, dan probeer ik morgen overdag wel wat te slapen!

Aw mer wat sneu je kan er zo weinig aan doen!

Ben wel blij dat het vanaf vandaag wat minder warm is. Lekker de benauwdheid het huis uit!

Terug
Bovenaan