Uitgerekend in mei 2017

Haha morgen ben ik ook uitgerekend en inderdaad, daarna is mijn agenda leeg xD

mijn voetjes zijn niet in vergelijking met olifanten poten, niet normaal.

nou ja morgen strippen en dan hopelijk dit weekend....

Heftig hoor Mer, zo'n bevalling! Gelukkig nu een prachtig kereltje. Ik hoop dat alles wat goed gaat en hij gauw opknapt.

Hoe gaat het met jou zelf na de keizersnede? Ik vond de eerste dagen best pittig, vooral de eerste keren uit bed vandaan! En dan heb jij eerst ook nog een hele bevalling vooraf gehad, pfoeh!

Wij moesten gisteren voor het eerst naar het consultatiebureau. Tamar is nu al 3900 gram, groeit als kool! Ze heeft alleen wat last van spruw, moet morgen de huisarts even bellen voor wat nystatine.

Jullie houden het maar lang uit dames.. juni komt al aardig in zicht! Haha, ben zo benieuwd wanneer alle kindjes zich melden! Succes nog even. :)

Hier ook nog steeds alles rustig, op de kleine zelf na. Heb vandaag wel veel last van vocht in mijn enkels. Is voor het eerst! Morgen controle bij de VK. Dan zit ik inmiddels op 40+6. Hopen dat ze dan een poging kunnen doen om te strippen. De laatste controle die ik heb gehad was vorige week dinsdag, dus alweer anderhalve week geleden. Ben benieuwd.

Hoihoi,

Wij liggen nog steeds in het ziekenhuis. Met mij gaat alles, op de pijn van de keizersnede na, prima gelukkig. Met Jave gaat het ook wel oke, hij is van de monitoren af en ligt nu lekker bij mij op de kamer. Ligt nog wel aan het infuus en nog aan de antibiotica omdat hij zon slechte start heeft gemaakt.

Moet er nog wel even aan wennen, elke 3 uur die voedingen hahaha. Hij is begonnen op 10 cc en drinkt nu inmiddels 30 cc.

Uiteindelijk was hij bij de geboorte 4070 gram en 54 cm!

Zo net gestript: echt prettig was het niet, maar toch wel goed gegaan.

Komende dagen wordt het spannend: VK kwam met de mededeling dat ik al 2cm ontsluiting had... nu is me buik erg onrustig en behoorlijke krampen.

Komt ze dan eindelijk (L)

Hoi meiden!

Nou goed nieuws! Strippen heeft bij mij gister veel zin gehad!

Ben vanmorgen 11:48 bevallen van een gezonde zoon, Luciano Tiamo, hij is 51cm lang en weegt 4032. Lekker proppie dus! Op de uitgerekende datum!!

Wij maken het samen heel goed!!

Spannend voor jou quirine!!! Ik duim voor jullie!

Gefeliciteerd Nansje! Bijzonder op de uitgerekende datum.

Ben benieuwd quirine!

Ik ben ook net terug van de verloskundige. Strippen was bij mij helaas niet mogelijk. Hoofdje lag zo laag dat ze er niet tussen kon komen met haar vingers. Vanwege de pijn die ik heb vanwege de bewegingen wil de vk mij niet door laten lopen tot de 42 weken. Morgen heb ik ctg in het ziekenhuis en dan wordt er besproken hoe en wat nu verder.

Van harte gefeliciteerd !! Nu eindelijk genieten..

hier nog niks loos, ja vanmorgen een uur lang weeen gehad, helaas weer afgezakt, morgen ochtend vk bellen, dan gaan ze nog een keer proberen te strippen.. ben er nu ook wel een beetje klaar mee, haha.. fijn weekend iedereen!

groetjes Esther

Terug
Bovenaan