Uitgerekend in mei 2017

Gefeliciteerd met jullie zoontje Nansje!! Prachtig!! Lekker genieten van jullie gezinnetje!

Mooi dat alles zo goed gaat!

Gefeliciteerd Mer & Nansje met de geboorte van jullie zoontjes. Nu lekker genieten van de kleintjes.

Hier is het nog erg rustig. Gisteren bij de verloskundige geweest. Kleine meid maakt het goed. Maandag 40 weken.

Spannend voor iedereen nu!

Vandaag 40 weken!

net weer gestript bij vk.. is nu goed gelukt, deed wel meer pijn dan de vorige keer, dus hopelijk gaat het effect hebben, hihi

fijn weekend allemaal

groetjes Esther

Hoi meiden!

Oh wat spannend voor jullie allemaal, allemaal gestript en hoop met goede gevolgen.

Hoe is het bij jou gegaan met je ctg inge??

Het is zo heerlijk eindelijk dat kleine hummeltje eindelijk vast te houden

hij doet het heel goed. We genieten echt volop!

Ga duimen voor jullie allemaal!!!

Ctg zag er goed uit. Ook nog een echo gehad. Nog steeds ruim vruchtwater. Ze wilden mij eigenlijk door laten lopen tot de 42 weken, omdat de kleine het nog zo goed heeft. Maar dat zie ik zelf niet zitten. Moet me nu maandag eind van de middag weer melden in het ziekenhuis. Dan krijg ik een nieuwe ctg en inwendig onderzoek. Als ik dan ontsluiting heb gaan ze de vliezen breken. Mocht ik geen ontsluiting hebben dan gaan ze dinsdag inleiden. Dus in principe wordt uiterlijk volgende week woensdag de kleine geboren. Nog net een mei kindje dus! Begint nu wel spannend te worden nu er een datum bekend is.

Bij ons is het opeens heel rap gegaan:

gister 12 uur gestript: rond 3 uur elke 2 min weeen maar niet heel lang, 8 uur VK gebeld, 10 uur vliezen gebroken, 1 uur naar het ziekenhuis 20 voor 7 eerst persweeen en om 7:01u is onze prachtige dochter geboren. Ze heet Norah Monica Louise en weegt 3510g en is 50cm lang!

we mochten om 11 uur naar huis omdat ik flink gehecht moest worden en ook veel bloed heb verloren. Na behoorlijk ontbijt en zelf gedoucht te kunnen hebben mochten we naar huis.

de borst pakt ze heel goed en na een aantal luiers krijg ik daar ook wat handigheid in. Nu genieten :)

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Quirine. Lekker genieten nu!!

Spannend Esther en Inge. Hoop dat jullie kleintjes ook snel komen.

Ik heb volgende week vrijdag (40w+4d) weer een afspraak staan als ze er nog niet is en willen mij dan inwendig onderzoeken en eventueel ook strippen. Ben benieuwd, hoop dat ze al eerder komt hihi.

De meeste kleintjes worden toch nog in mei geboren hihi. Ben bang dat mijn kleine meid in juni komt, maar je weet het maar nooit. Nog even geduld!

Oh wat fijn inge dat je een "einddatum" hebt! Hoop toch dat ze voor die tijd lekker spontaan komt wanneer je er even niet mee bezig bent! (Voor zover dat kan)

quirine gefeliciteerd!! Wat goed dat het strippen dus zin gehad heeft! En fijn dat jullie lekker weer naar huis mochten en dat het thuis zo goed gaat ook. Vervelend van de hechtingen maar dat komt allemaal goed. Ik heb gelukkig weinig kleerscheuren opgelopen maar kan me indenken hoe vervelend het is.

Hele mooie naam! Nu lekker gaan genieten!

Voor de rest: ik duim nog steeds voor jullie!!!

Terug
Bovenaan