Uitgerekend in mei 2017

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Inge!! Wat een heftige bevalling. Nu lekker genieten van je mannetje.

Hier is het nog steeds rustig. Nog helemaal nergens last van. Einde van de week kijken of strippen mogelijk is. Maar nu officieel een juni baby!

Zo, wat een bevalling Inge! Heftig zeg! Maar van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Nu maar lekker gaan genieten na die bevalling van 27 uur.

Wat een verschil! Dat ze ongeveer verwachten dat hij rond de 3500 zou zijn en dan is hij 4100! Die schattingen zitten er toch gauw wel eens naast dus.. Mooi dat de borstvoeding goed gaat!

Hier een trotse mama: Tamar gisteren om 21:45 laatste fles gegeven en ze meldde zich pas weer om 03:50! Toppertje! Weet niet hoe het de volgende nachten gaat, maar het is een begin! :)

Gefeliciteerd Inge! Wat een dagen zo!

Zo hier ook weer geland: Norah heeft na 5 dagen haar geboorte gewicht gehaald en get zet stug door. ik ben vandaag voor het eerst bed uit geweest en de onderkant doet piijjjjn!!!

Morgen komen ze extra controleren of alle hechtingen wel goed geplaatst zijn of evt toch losgeknipt moeten worden :s

nu slapen want elke 3 uur komt ze eten :p

Wij zijn gisteren thuisgekomen!

Pff ik durf bijna niet te geloven dat Kyan pas 3 dagen oud is. We wilden hem vandaag even op zn buikje op het aankleedkussen leggen maar meneer zag dat niet zitten dus ging ineens helemaal zelfstandig op handen en knieën zitten! Hij weet ook al te gaan staan als je hem tegen je borst houd. Dit gaat veeeeel te snel!

Met mij gaat het goed. Niemand gelooft dat ik een bevalling achter de rug heb. Ben eigenlijk vanaf gelijk na de bevalling alweer mobiel. Doe thuis al alles zelf. Heb ook helemaal geen last van de hechtingen. Super fijn!

Wat fijn inge lekker thuis!

Nou dat is dan iets wat ze wel goed hadden tijdens je zwangerschap, dat je kleintje voorliep qua motoriek! Sterke kerel haha

en fijn he dat je je na zon bevalling zo goed kan voelen. Ik had dat ook, tis dat de kraamhulp me tegen hield maar ik kon ook alles al, heb alleen voor middagdutjes ik bed gelegen. Ze was gister voor het laatst dus nu lekker alles weer helemaal zelf doen in het huishouden!

quirine hoe is het bij jou gegaan vandaag??

Dat is een heel sterk mannetje Inge!
Donovan doet dat nu ook een beetje proberen om te gaan staan om vervolgens helemaal omhoog proberen te wurmen als ik hem op mijn borst houdt (geen idee waarom hij zo hoog wil want dan zit hij al met zijn hoofd bij me schouder en nog wil hij zichzelf nóg verder omhoog wurmen terwijl dat dan niet eens meer kan omdat hij er anders zowat vanaf duikelt via mijn rug haha, maar hij is nu al wel bijna 8 weken geleden geboren, dus als kyan pas 3 dagen oud is loopt hij al aardig voor!

Gaat het verder goed met alle andere baby'tjes?
Donovan heeft al 3 logeerpartijtjes gehad. Dit weekend is hij van vrijdagavond tot zondagmiddag bij mijn moeder.
Hij heeft een paar weken geleden ook al een nachtje bij mijn schoonmoeder geslapen en 2 weken geleden een nachtje bij mijn schoonvader. Nu heeft hij bij alle opa's en oma's een keertje mogen logeren en omdat mijn moeder met de auto 1,5 uur rijden van ons vandaan woont mag hij daar wel 2 nachtjes. Morgen gaan wij hem zelf ophalen met het openbaar vervoer dus dat wordt dan wel een hele dagbesteding

Hier ook vandaag de laatste dag kraamzorg gehad: en ja lekker lopen huilen bij het afscheid :$

norah is vandaag precies een week :) van 3519 nu 3680 dus echt lekker dikkerdje aan het worden van de slagroom :p

bij mij zijn gister een deel van de hechtingen eruit gehaald. Ze waren oplosbaar. Maar 3 kwartier hechten met kleine op de buik en nauwelijks verdoving zorgde ervoor dat ze niet allemaal even netjes zaten en dus behoorlijk trokken.

nu al iets beter maar zitten en naar de wc blijft een dingetje :p

Hahah herkenbaar hoor quirine! Ik heb ook tranen gelaten toen mijn kraamhulp wegging!

En wat fijn dat ze zo groeit!

Zal een opluchting zijn dat er een aantal hechtingen uit zijn! Hoop dat je snel hersteld. Naar de wc gaan is misschien ook psychisch een beetje spannend, dat had ik iig wel. Want ik had geen pijn van onder maar vond het wel een soort eng om te doen hahaha!

Terug
Bovenaan