<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hey Nansje!</span>
<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hier alles goed. Tamar groeit als kool en ik ben aardig hersteld. Morgen is ze 6 weken, wat betekent dat ik alles weer mag!
Heerlijk! Gisteren zelfs 1 uur en 20 minuten met de kinderwagen gelopen, had niet gedacht dat ik dat zou volhouden, dus gaat super!</span>
<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Tamar heeft vandaag haar dag niet helemaal. Ze blijft maar wakker na de voedingen, net of blijft ze honger houden. Vanmiddag om de 2 uur fles gemaakt na nog behoorlijk tijd te hebben gerekt. Maak dan wel wat een kleiner flesje (90 water + 3 schep i.p.v. 120 water + 4 schep). Zit dagelijks zowat op een liter flesvoeding en dan moet ik haar echt afremmen. Consultatiebureau zei 2 weken terug dat ze niet meer dan een liter per 24 uur mag krijgen. Moet er anders toch maar weer ff heen bellen deze week.. </span>
<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Net bleef ze ook maar huilen, op laatst hysterisch! Dus heb haar nu maar lekker bij mij in de draagdoek. Kan ik haar lekker troosten.</span>
<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Oh wat knap dat je dat al kunt Kelly, Donovan uit logeren! Schoonouders hebben vrijdagavond even op Tamar gepast, wij hadden trouwerij. Toen mijn man zei: we weten niet hoe laat we haar weer ophalen, zei mijn schoonvader: blijft ze hier niet slapen dan? Eh.... nee *bloos*. Ik ben daar nog niet aan toe hoor! Vooral ook omdat ze 's avonds echt even huiluurtjes heeft... wil haar 's nachts nog lekker thuis hebben hihi!</span>
Fijn dat het nu iets beter gaat nu ze zijn losgeknipt Quirine! Gaat verder ook alles goed met Norah? Super dat ze zo goed groeit!
<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">En hoe gaat het met Luciano, Nansje? Echt een prachtig mannetje! Hij lijkt ook zo heerlijk tevreden op de foto's!
</span>
Hoe slapen jullie kindjes 's nachts allemaal? Ik heb Tamar in een Swaddle Me inbakerdoek. Ze maaide erg met haar armpjes. Nu is ze iets rustiger. Drie keer 6 uur tussen de voedingen gehad, maar de laatste nachten komt ze toch weer om de 3 - 4 of 5 uur.
<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">En idd, zijn er inmiddels al juni-baby's geboren?</span>