Hi Mar,
Ik heb hem ook zonder motorunit, je moet hem idd elke 3 min een klein tikje geven.
Vandaag is de 5e dag dat Jave van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat huilt. Het is niet meer normaal huilen maar echt krijsen! Ik vind het zo zielig voor hem.. 's nachts slaapt hij wel omdat hij door het huilen en schreeuwen totaal uitgeput is. Het voelde niet goed en ben gisteravond naar de huisartsenpost gegaan. Ze denken aan koemelkallergie. Heb vannochtend bij de apotheek Nutrilon Pepti 1 moeten halen. € 34,80 per pot, maar als het helpt.. als er uiteindelijk echt koemelkallergie wordt vastgesteld kan ik het ook vergoed krijgen. De arts moet het dan voorschrijven. Hij moet 30 juni naar de huisarts en dan gaan we verder kijken. Als de voeding niet werkt of de klachten juist verergeren moeten we eerder langs. Hopelijk doet dit iets.. zelf dacbt ik ook aan reflux. Hij spuugde nooit en sinds deze dagen regelmatig. Soms bijna een halve fles. Ook krijst hij veel, overstrekt hij heel erg lang, wil niet plat liggen en alleen tijdens het drinken lijken de klachten eventjes weg te zijn maar na de voeding begint hij vrijwel direct weer. Hij doet ook heel raar met zijn tong na de voeding. Het zijn geen krampen, want zijn krampjes heeft hij nooit zo lang en dan doet hij echt anders.
Was gister bij het consultatiebureau en daar zeiden ze hij heeft vast honger dus ga maar over op Nutrilon Forte voor hongerige babys. Ik heb dat een paar voedingen gegeven (half Forte half eigen voeding) maar dit heeft het alleen maar erger gemaakt.. Hopelijk weten we snel wat het is. Ik denk zelf echt koemelk allergie of reflux of misschien wel beide.. wil ook niet te veel met hem "rommelen" maar dit is echt zo sneu......