<p>Ja heel irritant die vernieuwde app! En dat terwijl er die dag stond; de app is een dag niet bereikbaar, maar het zal de moeite waard zijn.. nou echt niet haha!</p><p>Dat is waar, het is voor het goede doel! Ik haalde van de week kinderparacetamol bij de huisarts vandaag, voor het geval dat Tamar wel koorts of zo zou krijgen, maar dat is gelukkig niet gebeurd! Maar die assistente deed raar over de vaccinaties! Ik zei dat ik kinderparacetamol wou i.v.m. eerste vaccinaties omdat ik niet wist hoe Tamar er op zou gaan reageren. Zegt zij: nee, dat weet ik ook niet, want ik laat mijn kinderen niét vaccineren! Oh.. oke. Ik de paracetamol betalen, zegt ze nog eens: dus je gaat haar wel laten vaccineren nu zo nog zo klein is? Ik zei ja ik volg gewoon het standaard programma.. Oh.. zei ze. Belachelijk! Voelde net alsof ik een slechte moeder was dat ik haar liet vaccineren. Maar helaas ben ik dan weer niet zo om er wat van te zeggen.</p><p>Tamar heeft voorkeurshouding, ligt graag op rechterkant van haar hoofd. Nu moet ik haar als ik er zicht op heb, op de li-zij neerleggen om te slapen. En sindsdien slaapt ze als een roosje! Of ze slaapt graag op de zij.. of het komt nog van de vaccinaties.. maar vanochtend al lekker geslapen en slaapt nu ook lekker. Weet niet wat mij overkomt. 😛</p><p>Ik ben ook blij dat die warmte weer wat minder is Nansje! Er op uit is inderdaad niet fijn met tropische temperaturen!</p><p>Wanneer moeten jullie weer aan het werk? Ik heb er nog zoooo geen zin in! Heb ook echt zo iets van.. hoe ga ik dat ooit combineren haha!! Maar dat zal zijn weg ook allemaal wel weer vinden. 😛 En hoeveel gaan jullie werken?</p><p> </p>