<p>Haha ja inge kyan was ook al lang bij de geboorte toch? Al is dat een beetje vertekend beeld dat hij nog jonger lijkt, want je ben natuurlijk "over tijd" gegaan. Een vriendinnetje van mij is 10 dagen over tijd gegaan en haar zoontje leek ook een reus, maarja ik feite is hij bijna 2 weken ouder dan werkelijkheid (al kijk je naar uitgerekende datum en geboortedatum) zelfde geld voor te vroeg geboren kindjes. Die zijn eerst superklein, en rond hun uitgerekende datum wegen ze "normaal" wat ze ongeveer bij geboorte zouden wegen. </p><p> </p><p> Ik had gelukkig maar heel weinig maat 50, en eerlijk gezegd kloppen sommige maten ook voor geen met er, of nou beter gezegd elk merk is de maatvoering anders van! Luciano is wel echt een spekkie aan het worden. Lekkere bolle toet met een onderkin en plooitjes in armen en benen. Benieuwd wat hij volgende x weegt als we naar het consultatiebureau moeten.</p><p>hoe zit het met jullie kids en (verborgen) reflux? Ik had het vermoeden dat luciano hier last van had, maar alle internet symptomen waren net niet aan de orde. Toch bij huisarts geweest en die dacht ook dat het niet zo was al is het lastig vast te stellen (de verborgen versie dan) want hij spuugt niks uit. Maar sinds we hij de dokter geweesr zijn, ook helemaal nergens last meer van.. alles waarvan ik dacht "dit moet ik in de gaten houden" doet hij niet meer. heel typisch hahah. Mama weer blij! </p><p>Zou het wel supergrappig vinden om alle kids op een rijtje te zien liggrn met geboortedatum erbij en dan het verschil zien.</p>