<p>Wat leuk dat Luciano voor jouw ouders hun eerste kleinkind is! Extra bijzonder hihi! Snap dat ze dan graag willen oppassen! Voor mijn moeder is Tamar ook eerste kleinkind.. ben haar enigste dochter dus ja. 🙂 Daardoor wordt Tamar ook wel flink verwend door mijn moeder haha! Alleen mijn moeder werkt 32 uur per week en geen vaste vrije dag, dus oppassen is geen optie.</p><p>Jeetje Inge.. oefeningen om te kruipen! Dat gaat echt snel! Snap dat je het wat te snel vind gaan allemaal!! Maar goed dat hij straks zijn bewegelijkheid wat kwijt kan in de oefeningen. Hopelijk gaat niet alles zo snel haha, dan is de babytijd wel erg snel om. 😛</p><p>Met Tamar en het liggen gaat het wel goed! Als ik haar beneden in de wieg heb, heb ik haar op haar linkerzij liggen, dan heb ik er zicht op. Overdag of 's nachts in haar bedje boven ligt ze wel gewoon op haar rug. Had haar 's nachts nog in zo'n mini ledikant/wieg, maar sinds afgelopen nacht in het gewone ledikantje. Dan lijkt ze ineens weer klein hihi! Maar ze heeft er goed in geslapen. 🙂</p><p>Hebben jullie jullie kindjes nog bij jullie op de kamer of ook al op eigen kamer?</p>