Haha ja inderdaad steeds stiller hier!
Alles gaat supergoed bij ons, luciano doet het super goed, geen klachtjes meer waarvan ik eerst dacht dat het verborgen reflux was en ook de krampjes tijd lijkt voorbij. Behalve vlak voordat hij een mega poepluier heeft, maar dat is logisch (en handig want dan weet ik wat er volgt haha)!
Kyan groeit goed dan zeg inge! Verklaard waarom hij dan meer voeding nodig heeft hihi. En leuk dat ze bij jouw inloopspreek uur we meten, doen ze bij mij jammer genoeg niet.
Luciano woog ruim 1,5 week geleden 5kg (ook inloopspreekuur, was nieuwsgierig haha), en 24 juli moeten we weer naar consultatiebureau voor de prikjes maar ben dan ook weer benieuwd wat hij weegt en hoelang hij is. Lengte is hij wel heel erg gegroeid naar mijn idee, me kleine babytje is echt aan het verdwijnen hahah!
Hoe is het met de haartjes van jullie kleintje? Luciano is geboren met een bos donker haar, en nu met 7 weken is het echt best lang. Op de bovenkant leuk met een beetje zwitsal gel erin, maar de achterkant wordt gewoon echt lang. Denk dat oma (mijn moeder is kapster) er de schaar maar al in moet zetten! Heeft ze vroeger bij mij ook al met 6 weken moeten doen, dus hij heeft het niet van een vreemde.