Uitgerekend in mei 2017

Hallo allemaal,

Wat leuk dat er zoveel mensen in mei zijn uitgerekend. Ik ben nu 5 weken zwanger van mijn 2e. Ben op 26 mei uitgerekend! 10 oktober is de eerste echo, echt zoveel zin in.

<p style="text-align: left;">Och wat is het spannend deze tijd 26 september eerste echo ben benieuwd ben al weken zenuwachtig voor het moment dat we onze kleine kunnen zien nu 7wk en 3 dagen en wat de kwaaltjes betreft OMG pittig hoor normaal ben ik een vuilnisbak ik eet alles lust alles maar nu kan 2 broodjes per dag eten en nog geen honger hebben en dan alsnog de vreetzak die ik ben savonds popcorn en chips weg werken gewoon omdat ik trek heb in snacks hahaha maar honger heb ik niet. Hoe gaat het met jullie kwaaltjes?</p>
<p style="text-align: left;">Liefss xx</p>

Superleuk dat lijstje!
<p style="text-align: center;"><span style="font-size: 16px; line-height: 1.5;">Ik ken verschillende verhalen, dat het bij sommige vrienden wat langer duurder en dat er soms medisch iets aan de hand was (1 jaar proberen ), sommigen na 7 maanden raak, maar toevallig pas ook drie vriendinnen na ronde 1 en 2 al.</span></p>
Ik beide zwangerschappen, na twee rondes raak. Ik moet eerlijk zeggen dat ik beide keren niet 'zo maar' ben gaan 'proberen', maar wel meteen mijn ovulatie in de gaten gehouden enzo.

Goedeavond meiden,

ik ben ook uitgerekend in mei (26 mei volgens mijn berekening) het is allemaal nog erg pril, ik weet nu een weekje dat we een kindje krijgen (de eerste) en ik ben in de wolken maar tegelijkertijd ben ik doodsbang voor wat er fout kan gaan!! 18 oktober hebben wij onze eerste echo ik ben zo benieuwd! Wat kan ik daar verwachten? Ik ben dan 8 weken en 4 dagen.

het gekke is dat we, ondanks dat we 2 jaar getrouwd zijn nog niet bewust bezig waren om zwanger te worden, ik had ook ergens het gevoel dat het lang zou duren als ik zou stoppen met de pil, maar 19 juli gestopt met de pil en uiteindelijk in september dus al positief getest! Heel erg blij!

Groetjes!

Wij waren er ook nog niet heel "bewust" mee bezig. Wel hield ik mijn cyclus in de gaten met een app. Ik moet zeggen dat toen het de tweede maand raak was ik ook wel iets had van zo, dat is wel heel snel haha. We zijn natuurlijk super blij, maar alsnog moeten we beide nog steeds echt wennen aan het idee dat wij straks gewoon papa en mama worden.

Bij ons eerste waren we er volop mee bezig. Wat een hoop stress met zich mee bracht. Wel of niet ongesteld worden.Verplichte nummertjes. Zeker 2 jaar bezig geweest. Maar bij deze zwangerschap waren we heel ontspannen. Wel een keertje extra tijdens mijn vruchtbare periode en hierdoor stuk relaxed. En zeer snel zwanger.

Hebben jullie ook last van krampen? Niet hele erge, maar toch af en toe wel aanwezige krampjes. En waar op de buik hebben jullie die dan? En ook over de hele dag een gevoelige buik?

Pff het wachten op de afspraak met verloskundige duurt zo lang! Vandaag precies 6weken zwanger, nog 2weken en 3 dagen wachten en dan eindelijk de echo.

Hebben jullie last van misselijkheid/overgeven? Ik heb er nog helemaal geen last van gehad.. Is dat normaal? Ga me toch weer zorgen maken omdat ik dat symptoom dan niet heb zeg maar..

<p style="text-align: left;">Marisca wat een leuk dat lijstje!</p>
<p style="text-align: left;">Die zenuwen die veel van jullie ervaren heb ik ook nog steeds.. Morgen onze eerste echo, ik ben zo zenuwachtig!</p>
<p style="text-align: left;">Op gevoelige borsten na en af en toe wat moe mag ik echt niet klagen! Wij hebben het nog aan niemand verteld, als morgen alles goed is gaan we het volgend weekend vertellen aan onze familie's.. Ook weer super spannend maar zo'n zin in!</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes,</p>
<p style="text-align: left;">Amber</p>

Terug
Bovenaan