Uitgerekend in mei 2017

Iemand leuke ideetjes?? Mijn man kwam bij het idee af van zo die gele dingetjes die je ook in de kindersuprise hebt van daar onze echo of aankondiging met originele foto in te stoppen of een soort spel met woordjes en dat in het dessert te stoppen. Bv chocomousse of een ijsje en onderaan die bal. Natuurlijk weet ik niet waar je zoiets kan vinden zonder die eitjes te moeten kopen

Ik houd het simpel. We wachten de eerste echo af en dan vertellen we het aan onze ouders. Ik heb een boek gekocht voor mijn ouders: voor het eerst opa en oma en link dat aan het thema van de kinderboekenweek (oma's en opa's). Ik zeg dat ik zon leuk boek had gevonden en dat ik dat aan hen wil laten zien.  Hopelijk  valt het kwartje! Voor mn schoonmoeder doe ik een koffiemok met 'voor de liefste oma' erop geven. Cadeaus  waar ze ook echt iets aan hebben. Maar eerst  de echo afwachten. Moet zeggen dat ik  wel zenuwachtig  ben en elke ochtend nu vroeg wakker ben en niet goed meer in slaap val. Wil meer zekerheid en geruststelling...mja nog even wachten

Hoi allemaal,

ik ook vorige week positief getest en uitgerekend rond 26 mei van m'n 2e. Heb een dochter van 2 en ben 36.

Deze keer nog niet misselijk, voel m'n tepels wel heel erg, heb ook veel steekje, ben sinds afgelopen week moe en wat snel chagrijnig :).

Mid oktober eerste afspraak, dan wordt het nog meer werkelijk. Kan niet wachten!

Succes allemaal!

Vandaag echo gehad..

helaas geen kloppend hartje, zo jammer en verdrietig.

nu wachten tot het eruit komt, dat vind ik vooral heel heftig!

ik wens iedereen heel veel geluk en gezondheid!

Hoi Mei17,

Ohh wat jammer! Je hoopt natuurlijk wat anders te horen bij de echo, maar dan heeft het niet zo moeten zijn. Dat afwachten is inderdaad heftig. Het duurde bij mij zo'n week voordat het op gang kwam en heeft maar 2 uurtjes heel heftig geweest op de dag dat het eruit kwam. Gelukkig luchtte het bij mij en bij de meeste vrouwen direct op als het is gebeurd. Sterkte aankomende tijd!

---------------

Inmiddels heb ik de eerste keer overgeven ook mee gemaakt, getver. En voel me hele dag al niet lekker. Ook diarree. Maak me dan meteen druk of het voelt als ongesteldheid of opgeblazen gevoel. Vorige keer ging het bij mij ook niet goed toen ik me ongesteld ging voelen. Over 5 dagen de echo, kan echt niet wachten!

agg wat een naar nieuws @mei17 Veel sterkte de komende tijd!

wat leuk zo'n lijst! @marisca .. Leuk om een overzicht te hebben!

Wij hebben maandag de eerste echo.. Pff wat duurt het lang! We tellen de dagen en uren af, spannend!

<p style="text-align: left;">Wat een triest nieuws @mei17 veel sterkte!! Wij zouden graag ons zoontje erbij willen betrekken. Maar als ik soms lees heb ik toch bang om hem bij de eerste echo mee te nemen!! Pff bij mijn zoontje had ik niks last van symptomen nu let ik er wat meer op. Beetje steekjes zo banden pijn precies en snel moe. Voor de rest nergens last van. Nog niet!! Hoop zo dat alles goed verloopt.</p>

Wat jammer om te lezen Jootje en mei2017.

Helaas weet ik hoe jullie je voelen en het wachten is vreselijk maar als je lichaam het zelf kan is dat wel het beste. Heel veel sterkte allebei en hopelijk zijn jullie snel weer zwanger met een goede afloop.

Terug
Bovenaan