Uitgerekend in mei 2017

Je hoeft niet misselijk te zijn hoor. Had ik bij mijn dochter ook niet. Nu wel.

Ik heb ook een aantal keer per dag buikkrampen. Het wisselt erg waar het zit. Met name links onder. Dat had ik bij mijn dochter dan weer niet. Het is soms ook dat ik niet weet of het mijn darmen zijn of baarmoeder/banden. Dat terwijl je als je niet zwanger bent het verschil duidelijk weet

Hoi hoi, ook hier was een positieve test! Uitgerekend 17 mei volgens de berekeningen maar definitief  horen we dat nog met termijn echo. Nu 6 wk en gisteren al een echo gehad en zelfs een kloppend hartje gezien!! Zo mooi! Begin van het jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschao gehad met een lange nasleep, maar nu toch zwanger en dat nooit verwacht zo snel. Vandaar die vroege echo. Moet het nog wel ff een plekje geven hoor, want er is ook zoveel gebeurd.

Allemaal gefeliciteerd!!

Misselijk? Hoeft niet altijd. Bij de eerste nergens last van gehad. Nu de hele dag door misselijk en erg moe. Savonds uitgeblust terwijl ik normaal gerust laat nog op ben. Iemand goede tips tegen misselijk? Dit is echt vervelend!!

Hoi meiden,

Ik ga helaas deze groep verlaten. Echo was duidelijk. Vruchtje was weg en er was al een bloeding in de baarmoeder aanwezig. Dit was woensdag en gisteravond toch de tabletten gezet omdat het niet spontaan afkwam en we wel snel weer verder willen met ons traject. Ik wens iedereen heel veel geluk en plezier tijdens jullie zwangerschap. En denk nog even na over moeders voor moeders want ik heb jullie weer nodig voor onze volgende ronde helaas. Dikke kus en knuffel van een mama die nu maar naar het forum zwanger worden na een miskraam gaat.

@Jootje86 Wat vreselijk meid, ik hoop dat het gauw weer mag lukken.

Ik heb gisterochtend de eerste echo gehad, en ik krijg niet in mei ons eerste kindje maar halverwege April. Ik ben ruim 2 weken langer zwanger dan ik dacht. 10 weken en 6 dagen, morgen 11 weken. Dat was wel even wennen, want ik dacht komend weekend 9 weken. Maar goed, alles is goed, mooi kindje met alles erop en eraan. Ik ben daarvoor heel dankbaar. Gister bij onze ouders geweest om het nieuws te vertellen, en ze waren allemaal heel blij voor ons. Ik ga het vandaag maar eens op m'n werk vertellen. Nu is het echt echt.

Hoi Jootje86,

Wat een treurig nieuws! Kan me goed voorstellen hoe je je voelt en snel weer door wilt met het traject. Zelf heb ik afgelopen april ook een miskraam mee gemaakt en wilde ook snel weer verder. Sterkte meid!

-------

Als iemand inderdaad tips heeft tegen die misselijkheid, hoor ik het ook graag! Getverderrie, dat had ik toch niet besteld. Heb het voornamelijk 's ochtends tot 11 uur en met vlagen wel eens overdag. Ik had gelezen dat het helpt om bijvoorbeeld rijstewafels op het nachtkastje te leggen en die te eten voordat je opstaat 's ochtends. Vanmorgen gedaan en dat werkte! Dus dat ga ik voorlopig proberen. Kunst is vooral je maag in beweging houden, dus steeds ook tussendoortjes eten, zodat het bezig blijft schijnbaar.

Hallo allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik had afgelopen maandag een positieve test, ben 19 mei uitgerekend.

Ik heb a.s. woensdag mijn eerste echo, ben dan 6 weken en 5 dagen.

Hoi meiden, ik heb vandaag een echo gehad. We gingen er vanuit dat ik 7 weken zwanger ben, maar helaas was er enkel een vruchtzakje te zien die leeg is. Volgende week vrijdag moet ik terug en dan kijken of er wel iets te zien is. Ik heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in en ben erg bang dat het mis is. Zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben?

Hallo dames, hier deze ochtend 2 testen gedaan en ja hoor positief. Ook bloed laten nemen en zou nu 4w3d zijn!! Ben dus uitgerekend (denk ik) voor 31 mei. Dus onze zoon krijgt er een broertje of zusje bij. Wat gaat hij blij zijn. Misschien wat vroeg maar ben al aan het nadenken hoe ik het kan aankondigen bij de grootouders. 24 oktober 1ste echo nog 9w dan. Buikje zet wel rapbuit bij mij dus dacht dat weekend na de echo de grootouders te vertellen op een originele manier. Spannend!

Terug
Bovenaan