<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Eindelijk kan ik in een uitgerekende tropic! Ben in juni uitgerekend maar is nog geen juni topic geen idee hoe deze aan te maken.</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Zou het proberen om even in het kort mijn verhaal uit te leggen..</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Ik heb vorige jaar september mijn mirena laten verwijderen. En vanaf toen zijn we begonnen met klussen, ik had meteen een regelmatige cyclus van 28 dagen. Toen werd het december en kreeg mijn vader een zware hartinfarct dus je kunt begrijpen dat ik even totaal niet bezig was met zwanger worden gelukkig is hij er weer aardig bovenop gekrabbeld. In Februari kregen we de sleutel van ons eerste gezamenlijke koophuis druk aan het klussen geweest in dit geval in ons nieuwe huis ipv in bed