Uitgerekend in mei 2017

Hier gisteren de eerste echo gehad!

Bijzonder moment.. je zag een heel mooi kloppend hartje en het kleintje bewoog ook een beetje. Verliefd dus!

Liep volgens internet 2 dagen voor. In plaats van 1 mei 2017 zijn wij 3 mei 2017 uitgerekend.

heel veel sterkte voor de andere twee! Hopelijk mag het snel weer jullie "tijd" zijn.

Ik wens de rest ook al het goeds toe, laten we hopen dat de rest van de kleintjes gewoon gezond ter wereld mogen komen

Hoi wat toevallig. Ik ben ook een meid van 24. Bij mij is paar maanden terug ook PCOS geconstateerd. Ik ben begonnen met provera en clomid en na de 1e ronde zwanger geraakt. Totaal niet zo snel verwacht.

Ik ben ook 27 mei uitgerekend! Erg spannend en erg veel onzekerheid allemaal.

Groetjes

<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Eindelijk kan ik in een uitgerekende tropic! Ben in juni uitgerekend maar is nog geen juni topic geen idee hoe deze aan te maken.</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Zou het proberen om even in het kort mijn verhaal uit te leggen..</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Ik heb vorige jaar september mijn mirena laten verwijderen. En vanaf toen zijn we begonnen met klussen, ik had meteen een regelmatige cyclus van 28 dagen. Toen werd het december en kreeg mijn vader een zware hartinfarct dus je kunt begrijpen dat ik even totaal niet bezig was met zwanger worden gelukkig is hij er weer aardig bovenop gekrabbeld. In Februari kregen we de sleutel van ons eerste gezamenlijke koophuis druk aan het klussen geweest in dit geval in ons nieuwe huis ipv in bed

<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Eindelijk kan ik in een uitgerekende tropic! <span style="background-color: #f6f6f4;">Ben in juni uitgerekend maar is nog geen juni topic geen idee hoe deze aan te maken. </span>Zou het proberen om even in het kort mijn verhaal uit te leggen..</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Ik heb vorige jaar september mijn mirena laten verwijderen. En vanaf toen zijn we begonnen met klussen, ik had meteen een regelmatige cyclus van 28 dagen. Toen werd het december en kreeg mijn vader een zware hartinfarct dus je kunt begrijpen dat ik even totaal niet bezig was met zwanger worden gelukkig is hij er weer aardig bovenop gekrabbeld. In Februari kregen we de sleutel van ons eerste gezamenlijke koophuis druk aan het klussen geweest in dit geval in ons nieuwe huis ipv in bed

mijn verhaal is dus niet helemaal goed te lezen maar het einde komt erop neer dat ik afgelopen vrijdag positief getest heb en hier heel blij mee ben na een jaar!

ben in juni uitgerekend maar bestaat nog geen juni tropic

Ik heb groen licht gekregen van de psyciater voor het gebruik van mijn medicijnen tegen depressie tijdens een zwangerschap, daarna op vakantie en was bij ons meteen de eerste keer raak.

Ik heb vorige week positief getest, en ben nu dus 5-6 weken zwanger van onze eerste, volgens internet ben ik op 31 Mei uitgerekend.

Ik heb op 28 oktober de eerste afspraak staan bij de verloskundige. Ook wij vinden het enorrum spannend!

Terug
Bovenaan