Uitgerekend in mei 2017

Hoi meiden

hoe gaat het met jullie allemaal?

Ik voel me eigenlijk heel goed, ben morgen 6 weken en heb 18 oktober de eerste echo, ben zo benieuwd want ben echt soms bang dat het niet goed is, terwijl ik daar "lichamelijk" geen klachten voor heb. Heb af en toe wat krampjes maar dat hoort erbij.

Ik ben na een dag werken wel overdreven moe, dat is tot nu toe mijn vervelendste kwaaltje.

Weten jullie of het mogelijk is om meldingen aan te zetten van dit forum op je telefoon ofzo? Ik ga nu om de paar dagen even kijken of er nieuwe berichten zijn, maar een melding lijkt me leuker!

Groetjes nancy

Hoi,

ik was gister 9 weken. Het gaat wel goed, heel moe en af en toe wat misselijk. Maar hoort er bij hè ;). Ik zou inderdaad ook graag een melding willen krijgen! Ben benieuwd of iemand weet of dat kan

Hier pijnlijke borsten, veel plassen af en toe wat gerommel in mn buik. En ben ook meer moe dan normaal maar niet extreem. Khoef nog niet smiddags  ff een dutje te doen ofzo. Kga wel eerder naar bed want op de bank val ik in slaap wat ik eerder niet snel had.

Ik ben nu 6 weken zwanger, alleen erg moe. Verder (nog) geen kwaaltjes! Wij hebben 13 oktober de eerste echo en daar kijken we enorm naar uit.

Goedemorgen!

ik ben nu ook 6 weken zwanger, van mijn 2e! Het heeft een klein jaartje geduurd, en wederom is het op vakantie "gebeurd"!!

ons eerste kindje is nu bijna 5, en nu echt helemaal zin in nr 2!! Kan niet wachten op de eerste echo....! Wel meer klachtjes nu dan 5 jr geleden, maar hopelijk gaat dit snel weer over!

Tot snel!

Hoi Nancy

Ik heb daar ook zo'n last van. Ik ben ook de hele tijd bang dat er iets niet goed is ofzo, terwijl daar ook geen signalen voor zijn. Ik ben wel elke keer bang om een bloeding te zien als ik (voor de 100e keer) ga plassen.

Ik ben morgen 7 weken en 10 okt de eerste echo. Het wachten duurt zo lang!

Ik geloof eigenlijk nog niet echt dat er in m'n buik een baby'tje aan het ontwikkelen is. Ik denk dat dat moment voor mij pas komt als ik het op de echo zie. Ons eerste kindje. Zo speciaal.

Ohja een melding zou idd top zijn! Ik vernieuw ook elke avond deze pagina op m'n telefoon.

Fijne zwangerschap iedereen x

Hoi meiden,

Heel herkenbaar. Volgens mij behoort plassen voor de meeste van ons wel tot de meest spannende momenten de dag. Ik heb 7 oktober een vroege echo, ik ben dan 7,5 week, hopelijk is er dan al genoeg te zien. Ik blijf het namelijk nog steeds een beetje onwerkelijk vinden.

We hebben het inmiddels wel aan mijn schoonouders verteld en een goede vriendin van mij weet het, maar verder houden we het voorlopig nog even stil. Eerst maar weten of het echt goed zit.

Gelukkig heb ik niet veel klachten, ik ben vooral heel erg moe en heb op elk moment van de dag wel zin om te slapen. Verder herken ik de pijnlijke borsten, al ben ik daar inmiddels wel aan gewend. En het vele plassen natuurlijk...

Ik ben benieuwd hoe het met iedereen gaat tijdens de eerste echo's!

Heel herkenbaar inderdaad elke keer de spanning als ik naar het toilet ga.

Gelukkig gaat alles nog goed tot nu toe!

Ik heb bijna nergens last van, behalve dat ik erg moe ben.

Vind het daarom ookwel erg lastig om te geloven dat het allemaal nog goed zit. Ik heb zoiets: hoe meer symptomen, hoe meer bewijs dat er wat gaande is in je buik.

Ik heb 6oktober de 1e echo en ben dan 7 weken. Ben de dagen aan het aftellen!

Groetjes

Terug
Bovenaan