Uitgerekend in mei 2017

Yes! Echo gehad vanmorgen en hartje zien kloppen. Zo onwerkelijk! En zo'n verschil met wat ik nu zag en met de vorige keer met de miskraam. Alles veel beter in verhouding nu. En ze schatte zo in dat het 8 weken en wat dagen is nu. Dat is mooi, want ik had 8 weken en 2 dagen berekend. Wauw!

Ik heb dat inderdaad ook, dat het nog zo onwerkelijk lijkt, omdat ik vrijwel nergens last van heb. Ik heb liever de symptomen zodat ik er elke dag aan herinnerd wordt dat het goed gaat haha. Vandaag trok ik de onzekerheid niet meer en heb ik nog een testje gedaan haha. Nog steeds positief, dus hopelijk geeft dat mij houvast voor de komende 11 dagen nog.

<p style="text-align: left;">Wat fijn Suzanna, dat zal een opluchting zijn!! Gefeliciteerd.</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Thanks, allebei!

Pff ja echt zo onwerkelijk. Zeker na die miskraam aan het begin van het jaar, dan ben je toch op je hoede. Maar ik zat daar echt te kijken van nahh ja zeg, krijg nou wat, haha. Hartje was ook super duidelijk te zien bonken. Echt zo bizar. Dan ben ik blij om te weten dat alles wat ik voel dus ook positief is.

@OurFirstBaby Haha, zou dat maar gauw afkloppen. Ik heb met vlagen de hele dag door misselijk gevoel, dat is echt waardeloos. Zit je steeds te wachten van ga je doorzetten of zak je zo weer weg. Dus geniet daar nog maar zo lang mogelijk van. Volgens mij heeft her opnieuw doen van zo'n test geen zin, had ik wel eens gelezen. Omdat het hcg hormoon nog lang in je bloed kan zitten als het mis is gegaan. Dus dat 't niet veel zegt als je weer positief test. Het is helaas wachten. Ik moest 3 lange weken wachten, pff snap nu al niet meer hoe ik me daar doorhen heb gewurmd, haha. Duurt zo lang! We moeten die teletijdmachine eens uitvinden, haha.

Hallo allemaal en van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik ben inmiddels 8 weken, woensdag eerste echo spannend! Afgelopen week een aantal keren overgegeven. Ik ben gaar en eet daarom kleine maaltijden over de dag. Hoe is dit bij jullie?

Spannende tijd zo hè! Succes allemaal x

Hoi Sharon092,

Gefeliciteerd!

En heel herkenbaar! Die kleine hapjes de hele dag door eten helpt bij mij goed gelukkig. Zo nu en dan op de dag ineens flink moe. Dan moet ik ook echt ff rustig gaan zitten. Even opladen, zoals nu op het moment.

Succes bij de echo! Spannend!

Hallo Mommy's to be,

Ik ben vandaag 8 weken en 1 dag om precies te zijn haha! Wij vinden het ook erg spannend. Volgens mijn berekening ben ik op 15 mei 2017 uitgerekend. Volgende week maandag heb ik pas de eerste echo.

Ik weet niet of meerdere dat hebben, maar het lijkt nog onwerkelijk, omdat ik nog geen bevestiging heb gekregen?

Mijn kwaaltjes met 8 weken;                           - moe, op tijd naar bed gaan

- misselijk, honger de hele tijd, maar snel vol. Kan geen vlees zien of ruiken, laat staan eten. Ik hoef niet boven de pot te hangen, maar ben wel misselijk. Of het nou met hongergevoel te maken heeft of dat ik vol zit, ik ben misselijk.

- borsten zijn nu al een cup groter en ze zijn erg gevoelig en pijnlijk.

- last van slijm in m'n keel.

- acne

- nergens zin in hebben ofzo? Ik weet niet meer haha!

Ik ben benieuwd naar jullie!

Liefs,

Yas

Terug
Bovenaan