Uitgerekend in mei 2017

Hallo iedereen,

van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.

ik ben ook in blijde verwachting van onze eerste kindje en ben nu 9 weken en 2 dagen zwanger. Ben op 8 mei uitgerekend.

naar 1 jaar hormoonbehandelingen zijn wij toch spontaan zwanger geraakt. Inmiddels al twee echo's in het ziekenhuis gehad. En omdat alle. Goed lijkt mogen wij nu een verloskundige zoeken.

ik vind het vooral erg spannend en had niet durven dromen dat onze droom werkelijkheid zou worden. Ik probeer te genieten maar vind dit wel moeilijk.

Vanaf 6weken ben ik eigenlijk elke dag wel misselijk geweest tot twee dagen terug, de misselijkheid is zo goed als weg. Ik zou hierom blij moeten zijn. Maar aan de andere kant maak ik me ook enigszins zorgen. Herkennen jullie dit?

Gefeliciteerd, Mirjam! Fijn dat het is gelukt en nog wel spontaan ook! Extra bijzonder lijkt me?

Misselijk zijn lijkt me niet fijn, maar ik kan me voorstellen dat het ook als een soort van 'bevestiging' voelt.

Ik ben zelf niet misselijk (ook deze tweede zwangerschap niet), dus heb misschien makkelijk praten... maar ze zeggen (ik heb gelezen) dat het niets hoeft te zeggen over de verloop van je zwangerschap.

Ik zou je bijna willen zeggen, 'geniet ervan' dat de misselijkheid er niet is/over is? Al zal dat misschien nog best 'gek' zijn.

Groetjes!

Dankjewel  marney85 :)

het is ook extra bijzonder :) we hadden dit niet verwacht en bereiden ons voor op de iui behandelingen. Wat ons gelukkig allemaal bespaard blijft.

gelukkig dat je geen last hebt van de misselijkheid.

het is geen pretje maar tegelijkertijd ook een bevestiging voor mij. Ik denk dat ik nu ook moet leren ervan te genieten.

Wanneer ben je zelf uitgerekend?

Hai dames, iemand nog wakker?

Hier nogal in paniek!! Vandaag rond 21.30 ging ik naar t toilet, eigenlijk meer met het idee dat ik voor de ontlasting ging, maar dit lukte weer niet, dus alleen plassen. Bij het afvegen zag ik wat lichtroze vegen op het papier! Er lag verder geen plas bloed of iets dergelijks & het was best weinig + alleen als ik met het wc-papier ernaar opzoek ging zegmaar (beetje vaag, maar ik bedoel dus dat het 'bloed' er alleen was als ik met de wc-papier om m'n vinger binnen, langs m'n vagina veegde).. Ik helemaal geschrokken m'n man roepen, maar die bleef wat kalmer dan ik. En kon me gelukkig goed troosten, met de boodschap dat het wel kon gebeuren en misschien wel door het vrijen de dag ervoor. Maar in pijn hoofd leg ik de link niet tussen vrijen een avond ervoor en nu pas een lichtroze veeg. Anyway m'n man probeerde me te kalmeren en gerust te stellen en te motiveren om positief te blijven, maar in mijn hoofd.....

Je snapt me wel, ik kan het niet loslaten.. Ben zo bang dat het mis is! Vraagje aan degenen die eerder een miskraam hebben gehad. Hoe merk je dit? Komt er opeens een heel heftige bloeding? Of begint het met een klein beetje lichtroze 'afscheiding/bloed'? En heb je altijd krampen?

Nu net weer wezen plassen en de lichtroze 'afscheiding/bloed' is veeeel minder/zo goed als weg. Ik zie alleen nog een super lichtroze veeg op het papier..

Komende maandag pas de eerste echo+intake, maar ik slaap vannacht met een inlegkruisje (als ik überhaupt in slaap kom) en als ik morgen bloed vind, bel ik de VK.

Zijn er meer dames die met 7 weken & 5 dagen zoiets hebben meegemaakt? En hoe liep het voor jullie af?

Liefs, een brok zenuwen

OurFirstBaby, ik heb dat zelf ook een paar keer gehad tijdens de zwangerschap van onze zoon, was toen niets aan de hand. Maar ik werd er natuurlijk wel onzeker van!  Wat je vriend zegt zou best kunnen kloppen.

En die keer dat ik een miskraam heb gehad rond 6 weken voelde het bij mij als een flinke ongesteldheid...

-nr2-mei17- ; bedankt voor je reactie! Ik moet mezelf er idd gewoon even mee geruststellen dat het wel eens voorkomt! Heb vannacht als een gek forums afgezocht hierover en idd, veel vrouwen hebben dit. En het hoeft niet altijd slecht uit te pakken. Ik heb het trouwens nog steeds bij het vegen in de ochtend, had gehoopt dat t weg was

Hee OurFirstBaby, hoe gaat het nu met je? Ben je al wat meer gerust gesteld? Als je het allemaal niet vertrouwd zou ik gewoon de vk bellen, daar zijn ze voor!

Nou meiden. Vandaag geweest voor een vroege echo ( 7 weken )

Blijk 6 weken en 4 dagen zwanger te zijn.

Een supermooi kloppend hartje met de uitwendige echo gezien.

Ben zo blij en zoooo opgelucht. Nu echt genieten !!

Terug
Bovenaan