Uitgerekend in mei 2017

Hi Ourfirstbaby,

Ik heb het tussen 5 en 7,5 week denk ik, ieder keer na de seks gehad. Schrok er ook erg van, maar niets aan de hand. Dat is volgens mij vrij normaal. Belangrijkste is dat je vooral de eerste 3 maanden geen zware dingen tilt etc! Succes met je zwangerschap!

Hoi Nansje89, ik had inderdaad dezelfde dag nog de VK gebeld en die dacht idd dat het kwam door de seks of evt een blaasontsteking. Ik moet dus nog ff urine brengen naar de huisarts, alleen heb ik daar nog geen tijd voor gehad

Yasminemei, hoe lang bleven de roze bloedvegen bij jou dan? Ik had dinsdagavond voor het laatst seks gehad en woensdagavond laat begonnen pas de roze vegen. En nu dus nog steeds. Had jij er ook zo lang last van?

Hey OFB, ik had meteen roze bloed. Dus meteen na de seks tijdens het plassen en afvegen. De volgende dag geloof ik ook nog heel licht. Maar, maak je niet druk idd. De seks kan absoluut geen kwaad (heb ik me laten vertellen en ik heb het vaker gelezen op forums). Kijk als het steeds meer wordt en donkerder, dan is het een ander verhaal. Bij een slecht gevoel echt je VK bellen. Sterkte meid!

Hey OFB,

ben al ff niet meer hier geweest - met een deel vandit clubje chatten we op FB, werkt veel makkelijker dan hier ;) - en ik hoop dat ik je gerust kan stellen. Ik ben nu 9,5 week, heb donderdag mijn tweede wcho.

Begin juli had ik in de 5e week een mk en dat verloopt heel anders dan een veeg licht bloed zo nu en dan: heftige krampen, veel helderrood bloedverlies en dit houdt minimaal meerdere dagen aan. Daarbij namen mijn symptomen ook al snel af voordat de miskraam begon, wat dat betreft voelde ik hem echt aankomen. Probeer je dus geen zorgen te maken! Dit klinkt als iets heel anders :)

Hoi allemaal,

Ook wij verwachten in mei ons (eerste) kindje! Rond de 26ste ben ik uitgerekend.  Ik vind het allemaal ontzettend spannend en ergens ook wel een beetje eng. Ben erg bang voor een miskraam, dus bij ieder krampje denk ik dat het misschien wel misgaat. Gelukkig hebben we morgen onze 1e echo, hopelijk geeft dat wat meer rust! Ben dan 7 weken en 3 dagen. Verder zijn we er natuurlijk ook heeeel erg blij mee! :)

Ik las dat er ook een Facebookpagina is, ik zou het vinden om daar lid van te worden!

Liefs

Terug
Bovenaan