Uitgerekend in mei 2017

Hall frum2017,

van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Hopelijk hebben jullie een mooie echo.

ik vond de eerste echo zo onwerkelijk :) dat er een klein mini mensje in hè zit.

ik begrijp wat je bedoelt ik ben nu 10 week maarbij alles wat ik voel denk ik, klopt dit wel. Vertrouwen moet nog groeien . Maat dat kont wel :)

geniet er morgen van

Hoi dames,

lang geleden! Ik ga het vandaag op m'n werk vertellen! Vind het zoooo spannend. Ben nu 11 weken. Morgen weer een echo. Ik zou nu ook wel graag bij de FB groep willen.

Hoe voelen jullie je? Ik merk dat ik me de laatste drie dagen echt stukken beter voel! Veel minder moe en heel af en toe nog maar een misselijkheidsvlaag.

Liefs

Hoi mama's en mama's in spe,

ik ben Liahona 26jaar en woon tussen Groningen en drachten.

ik heb een zoontje van bijna 9 maand en ik mag dus zwanger zijn van zijn broertje of zusje. Hoelang ik zwanger ben weet ik niet precies maar ik denk eind mei uitgerekend te zijn.

bij ons zoontje hebben wij er 22 maand over gedaan om zwanger te worden.. en na zijn geboorte hadden we zoiets we gaan niet aan de pil.. ik heb hem 7maanden volledig borstvoeding gegeven en in die tijd had ik geen regelmatige cyclus..! Na 7 maanden was er minder melk en mijn zoontje wou niet echt meer dus gestopt.. gelijk de volgende cyclus ben ik dus zwanger geraakt. En nog steeds kan ik het bijna niet geloven..

op 20 oktober hebben wij onze eerste echo.. erg spannend om dan te weten hoe ver ik ben en te zien of alles goed zit daar.. word dan allemaal echter voor mij

bij mijn eerste zwangerschap zat ik in een hele leuke besloten groep met 25 dames. We hebben elkaar echt leren kennen en na de geboorte meerdere dates gehad.. dit was trouwens op fb. Alleen is het lastig plannen omdat we verdeeld wonen over heel Nederland.. ik zou graag weer zo'n groepje willen starten maar dan met dames uit het noorden.. (groningen, drenthe en Friesland ofzo) ikzelf vind dit en hele grote groepen beetje onoverzichtelijk.. als er dames zinn die dit leuk vinden.. laat het me maar weten!

ik wens jullie allemaal een hele mooie en fijne zwangerschap toe.. en natuurlijk allemaal van harte gefeliciteerd..

Voor alle vrouwen die zich aan willen melden bij onze reeds bestaande Fb pagina: mail even met je FB mailadres naar ovnmei16@gmail.com (ja, had eigenlijk 17 moeten zijn maar het klopt wel zo ;)) en Anneke zal jullie dan uitnodigen.

We hebben ons op deze pagina allemaal even voorgesteld, leuk als jullie dit dus ook doen. We spreken elkaar verder in de messenger/chat het meest en houden elkaar zo op de hoogte van alle ins en outs. We zijn nu met zijn 6-en in de groep dus er kunnen er zeker nog meer bij, we hebben allemaal onze eerste echo al gehad en 1 iemand zelfs al haar 2de, deze week ben ikzelf en nog iemand anders ook aan de beurt voor de tweede. Spannend is het wel, en fijn om het allemaal te kunnen delen.
Wees welkom!

Hoi! Ook ik ben uitgerekend in mei! 19 mei om precies te zijn. Vandaag een echo gehad en alles zag er goed uit! Erg blij dat ons dochtertje een broertje of zusje krijgt! Groetjes!

Hey Linda,

ik heb op 1 oktober een mailtje gestuurd dat ik wel bij de fb-groep wil. :) Alleen nog niks gehoord.

Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan