Uitgerekend in mei 2017

@OFB,
Wat een verhaal lieverd! Ik vind het echt erg voor je en zenuwslopend :(. Je bent er klaar mee en je wilt het nu gewoon weten. Snap je helemaal. Als ik je een tip kan geven: kijk aub niet naar verschillende forums. Je wordt dan echt helemaal gek. Bij elk kraampje of bloed die ik had deed ik dat ook. Elk lichaam is anders en hoe moeilijk het ook is om jezelf te verbieden om forums te lezen, echt doe het niet. Wacht het af en blijf positief. Zo creëer je misschien ietsjes meer rust in je hoofd. Heel veel succes en sterkte.

*krampje (helaas kan ik mijn woorden/zinnen niet meer verbeteren in deze forum als ik al een stukje heb getypt

Hoi dames,

ik ben nu 8 weken zwanger, we proberen al 2 jaar zwanger te worden en nu is het eindelijk zover!!! Op de natuurlijke manier :) Ik moet zeggen dat ik gelukkig weinig last heb van de kwaaltjes. Ja ik ben wat sneller moe, heb zere borsten en heb wat krampjes in m'n onderbuik. Maar ben niet zo misselijk dat ik boven de wc hang. Ik ben uitgerekend op 23 mei 2017

Gr marloes

Hey Yasmine,

Dankjewel!! Het is zó zenuwslopend.. All-consuming.. De hele dag zit het in m'n hoofd. En idd, ik weet ook dat ik eigenlijk niet moet gaan googelen etc. Zie allemaal rampscenario's voorbij komen. Maar ergens hoop ik een verhaal te lezen die precies hetzelfde is als de mijne, waar het goed afloopt.. Maar goed, geen enkele zwangerschap loopt hetzelfde, en helaas hebben we geen maatstaven om bepaalde dingen aan af te meten, dus we zullen het moeten afwachten!

Loopt alles goed bij jou?

Hallo allemaal,

Net de eerste echo gehad en we zagen een 'witte vlek' met een knipperend stipje erin. Ben zo blij!! Mijn berekeningen klopte ook ik ben 7 weken en 2 dagen zwanger en rond 29 mei uitgerekend. Over 3 weken heb ik de volgende echo. Pff wat een geruststelling, maar toch weer spannend voor de volgende echo..blijft het goed gaan?!

@Frum, spannend, meid! Hopelijk volgende week donderdag een mooie echo!

@OFB, wat moet dit slopend voor je zijn, die onzekerheid! Is het bloeden al minder geworden? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en het liefst een positief bericht natuurlijk!

Geeft niets dat je je eigen even kwijt moest, lijkt me hier de juiste plek voor, toch? ;)

@Marloes, gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een prachtig nieuws, spontaan na 2 jaar!

<span style="font-size: 16px; line-height: 1.5;">Jeetje 2 jaar! Pffff dat doet ook wat met je, lijkt me! Nu lekker genieten!</span>

<span style="font-size: 16px; line-height: 1.5;"> </span>

<span style="font-size: 16px; line-height: 1.5;">@Yasmine, wij gaan waarschijnlijk ook voor de combitest. Destijds toen ik zwanger was van mijn zoontje hebben we het niet gedaan, maar nu we een gezinnetje hebben, denken er daar anders over. </span>

@ Linda, ik heb ook een maître gestuurd voor FB en las daarna iets over 16 aanmeldingen voor FB? Ik vroeg me even af wat nu de bedoeling is: krijg ik een mailtje terug of iets dergelijks? Ik heb namelijk nog niets gehoord. Alvast bedankt!

Meiden die zwanger zijn van de tweede, hebben jullie dat ook:

Ik ben nu 8 weken zwanger en je ziet mijn buik nu gewoon al groeien! Vooral 's avonds, maar ik moet voor overdag al echt opletten wat ik aandoe, om vragen/opmerkingen te voorkomen, hihi.

<span style="font-size: 16px; line-height: 1.5;"> </span>

<span style="font-size: 16px; line-height: 1.5;">Truste!</span>

Terug
Bovenaan