Uitgerekend in mei 2017

Hello ladies!

@OFB: jeetje, ik begrijp je helemaal hoor, het is ook zo verleidelijk om alles op te zoeken, maar het beste is inderdaad om het even los te laten.

Met mij gaat het beter gelukkig. Week 6 en 7 waren hel, maar zit nu bijna op week 10. Minder misselijk en minder moe. Het gaat de goeie kant op! Gelukkig over 2 weken weer een echo. Kan niet wachten!

@Deesje: wat super leuk! Van harte meid, geniet ervan :). @Frum: we hebben niets meer van je gehoord, hopelijk gaat alles goed.

@marney: jij ook gefeliciteerd! Ja, toch wel he? Ik vind het enigszins een geruststelling. We wilden ook de nipt test doen maar dat kost al gauw 500 euro. We wachten de 12-weken echo nog even af. Weet je zeker dat je geen 2ling hebt?? Haha! Leuk!

@dames: ik wil ook best een privé groep starten op Facebook en iedereen daar voor uitnodigen? Dit duurt me te lang en ik vind het eerlijk gezegd totaal niet handig via deze app. Geïnteresseerden kunnen zich bij mij melden! Succes allemaal!

Hoi meiden,

Gisteren de inwendige echo gehad. Er was nu gelukkig wel een vruchtje te zien! Maar met de grootte van 6 weken en 1 dag, terwijl ik 7 weken en 6 dagen zou moeten zijn. Er was ook (nog) geen hartje te zien. Ik ben er zelf niet heel gerust op, maar de verloskundige zei dat het wel eens voorkomt dat er een hele late eisprong is geweest, of dat de innesteling langer geduurd heeft. Ook gaf ze aan dat het zou kunnen dat het gestopt is met groeien met 6 weken en een dag, omdat mijn cyclus zo regelmatig is dat een late eisprong eigenlijk niet zou kunnen. Maar goed, lichamen kunnen gekke dingen doen. Ik moet nu volgende week donderdag weer terug voor nog een inwendige echo om te zien of het gegroeid is of niet. Dus dan weten we eindelijk wat meer hoop ik. Word gek van al die onzekerheid! Ook al is het niet goed, ik zou het gewoon graag willen weten nu. Nog een week in spanning..

Hebben jullie meegemaakt dat je bij een 1e echo opeens een aantal dagen/weken werd teruggezet?

Liefs

@Frum jammer dat je onzekerheid  niet is weggenomen. Ik duim zo voor je dat je gewoon een late eisprong  hebt en alles toch goed is. Ik snap dat het moeilijk is om nog zo lang te wachten maar dan kun je wel met zekerheid zeggen of het vruchtje leeft of helaas gestopt is.

@Yasmin ik wil best in jouw besloten groep op fb maar ik vond een groep en daar kon ik van tevoren gewoon inzien wie er in de groep  zitten.  Vind ik wel raar. Als dat zo is sluit ik me liever later in de zwangerschap  hierbij  aan (na volgende echo rond 10 weken )

@ourfirstbaby hoe is het nog met je?

Hoi Frum,

ik heb precies hetzelfde als jij, alleen dan bloedverlies erbij. En bloedverlies was de reden waardoor ik iets eerder een echo kreeg. Ik zou op dat moment volgens berekening 8 weken en 1 dag zijn, maar op de echo was dus een vruchtje van ongeveer 5 weken te zien + geen hartactie... Ik kreeg idd hetzelfde te horen, óf minder lang zwanger óf vruchtje gestopt met groeien. En in mijn geval met mn bloedverlies baarde het me nogal zorgen. Ik heb ook volgende week donderdag weer een echo om te kijken of er gegroeid is en hartactie is. Zenuwslopende week dit!! Wanneer heb jij je echo weer ?

Yasmine, wat fijn dat het goed gaat!! Hoop dat ik me gauw bij dat gevoel kan sluiten! En als alles goed is en blijft gaan voeg ik me zeker bij de fb groep!

Deesje, ben de dagen aan t aftellen voor de echo volgende week. Word er letterlijk gek van, kon niet eens aan het werk deze week, omdat ik mensen afsnauwde, heb mijn collega's moeten inlichten over de zwangerschap (wilden we pas veel later doen). Herken mezelf niet in deze stress.

Nog 5 dagen en dan meer duidelijkheid

@frum: oh, dat maakt je inderdaad gek. Het lijkt dan echt of het de langste week in je leven is tot volgende week donderdag en hetzelfde geldt ook voor OFB :(. Meiden blijf positief en ik duim echt dat het goed komt voor jullie. En tuurlijk snap ik helemaal. Als het allemaal goed zit kunnen jullie je aanmelden, geen haast.

ik zit nu bij een besloten groep op Facebook , genaamd Mei 2017. Aardige meiden, 45 in totaal. Mocht je het leuk vinden dan kun je je ook daarbij aansluiten of ik maak een apart groepje met deze dames.

Geen probleem Deesje! Doen wat fijn voelt. Ik hoor het wel.

Heeeeeel veel succes meiden!

Liefs,

Tar

Hoi OFB,

Verschrikkelijk hè die onzekerheid :( Ik herken mezelf ook totaal niet meer, kan je nagaan wat stress met je kan doen!

Ik heb (nog?) geen bloedverlies, hoop dat dat ook zo blijft. Dat geeft toch weer wat hoop.. Ik merk ook niet dat m'n kwaaltjes minder worden, het word naar mijn idee alleen maar erger (misselijkheid, zere borsten en zo ontzettend moe). Maar goed, dat hoeft ook niks te zeggen natuurlijk.

Ik ga duimen voor je voor een goede echo donderdag! Laat jij het ook weten?

Bedankt voor de andere lieve reacties meiden!

Liefs

<p style="text-align: left;">Hey meiden! Wat spannend allemaal! Ik hoop echt dat de ontwikkeling goed blijft gaan en we allemaal in mei een wondertje mogen verwelkomen. Wij verwachten ook onze eerste en hebben het onze families en beste vriendinnetjes nu ook verteld. Het heeft best even op zich laten wachten dus zijn gewoon zo blij dat het nu eindelijk zover is. Wel erg zoekende naar bevestiging. 31okt de termijn echo voor 10 weken, spannende tijd en kan net als jullie wel de dagen wegkijken. Fijn weekend. Liefs</p>

Terug
Bovenaan