Uitgerekend in mei 2017

<p style="text-align: left;">Hey Daphne, ja ik had de 10 weken echo! Alles wat goed met de kleine uk! Bewoog goed, hartje klopte goed en afmetingen waren goed! Wauw zo bijzonder om zon hummeltje te zien bewegen in je eigen buik! Helemaal op een roze wolk! Nu (extra)goed voor mezelf zorgen zodat de kleine goed kan en mag groeien! Uitgerekende datum 29 mei! Hoe is het met de rest van de meiden?</p>

Ik had vandaag (gisteren) de 10 weken echo! .. inderdaad heel tof zeg. Armpjes en beentjes .. die van mij was druk aan t dansen! Bij mij ook alles goed! Uitgerekende datum 1 dagje eerder, 23 mei! Pfoee heel erg gerustgesteld. 10 weken is toch voor mijn gevoel wel een mijlpaal hoor (ik ben nu dus 11 weken). Nu nog maar een kleine kans dat er nog iets misgaat .. wat een opluchting!

Woensdag moest er ook iemand voor de echo?!?! Ben benieuwd!

Superleuk meiden dat jullie zon goede echo hebben gehad!!

Ik moet nog eventjes wachten op mijn termijn echo maar vind het ondertussen wel heel leuk om jullie verhalen te lezen!

Mijn vroege echo lijkt alweer zo lang geleden (2 weken geleden haha) maar ben erg ongeduldig! Wil me kleintje zien haha!

Succes voor de dames die komende dagen de echo hebben

L-b dan zijn we op dezelfde dag uitgerekend als het goed is. Heb jij het al aan je omgeving verteld? Ik heb vandaag de echo. Vind het zo spannend!

Aah Daphne, ja zo bijzonder he! Voelt nu een stuk zekerder he. Ja nansje, wachten duurt lang! Ik telde de nachtjes slapen als een klein kind maar was het wachten meer dan waard! Oh wat leuk Daphne! Ja wij hebben het al verteld aan onze gezinnen, vrienden en na de echo nu ook op het werk. We waren zo blij (heeft wel even op zich laten wachten, dus waren zo blij dat het toch "natuurlijk" is gelukt) dus wilden het goede nieuws graag delen! :) De vk zei dat alles goed was en je nu kog wel twee welen kon wachten tot de driemaand-grens maar we mochten d'r eigenlijk vanuit gaan dat alles goed zit, en daarbij heeft helaas niemand de garantie dat het goed blijft gaan. Nu mogen en proberen we ee echt van te gaan genieten! Fijne dag meiden!

Ik heb het mijn familie eigenlijk vrij snel verteld .. want als t foute boel zou zijn zou ik ook willen dat ze t wisten.

Na deze echo (dus 11 weken) heb ik t mn collegas verteld! Ik ga ervan uit dat er niet veel meer mis kan gaan en was zo enthousiast ..!

Op social media doe ik echt pas na 12 a 13 weken .. :)

Succes met de echos meiden, tis zo leuk! ik heb zeker wat zekerheid gekregen. Nu ook meteen aan t denken over spulletjes die ik wil gaan kopen enzo.

Liefs!

Hoi hoi ik ben uitgerekend in juni.. precieze  datum weet ik niet  omdat ik hiervoor miskraam heb gehad.....  ik ben nu 7 /8 weken... en iedere dag misselijk s avond s middags s morgens poehhh... t lijkt me leuk om te praten met vrouwen die zwanger  zijn.

Iedereen fijne zwangerschap

Groetjes ilse

Terug
Bovenaan