Uitgerekend in mei 2017

Wat was de termijnecho mooi. Kindje goed gegroeid een echt minimens. Ben 30 mei uitgerekend. (10w2d) Hartje klopte goed en hij/zij bewoog ook al goed.  Helemaal verliefd!  Wel weer een hele geruststelling. We zijn het nu langzaamaan aan iedereen  aan het vertellen.

Superleuk om te lezen allemaal! Merken jullie ook al dat de kwaaltjes langzaam minder worden? Mijn energie komt langzaam terug en ook mijn stoelgang is niet meer zo belabberd als eerst!

hallo nansje89

de eerste weken was ik voor al moe,

nu zit ik wel weer goed in me vel niet moe niet misselijk

alleen afentoe emotionele buien maar dat zou er wel bij horen denk ik

vandaag afspraak bij de verloskundige en dan hoop ik dat ik het hartje hoor.

Mijn energie is eigenlijk nog wel belabberd. Mijn ochtendmisselijkheid wordt wel minder! Maar heb nog steeds dat ik maar kleine porties kan eten en niet overal zin in heb.

Krijgen jullie al een beginnend buikje? Bij mij zie je echt nog helemaal niks, haha. Ben ook vrij slank dus misschien ligt t daaraan ...

Ha meiden,

Fijn om de mooie verhalen van de eerste echo's te lezen! Ik ben nu 11,6 weken, morgen dus 12 weken. We hebben tot nu toe 3 echo's gehad.

-1) 7 weken (ik was een weekend erg ziek -stond gelukkig los van de zwangerschap- en mocht voor de zekerheid langskomen voor een echo. Toen al een mooi kloppend hartje gezien!

2) 10 weken, termijn echo. Mooi hummeltje dat naar ons 'zwaaide'! 23 mei uitgerekend.

3) 10 weken, i.v.m. combinatietest (eerste deel). Weer een prachtig minimensje gezien, dat lag te spartelen! Wat nauwkeurige echo apparatuur, nu uitgerekend op 20 mei.

4) A.s. dinsdag, met 12 weken. Nu het tweede deel van de combinatietest.

Nu overwacht thuis, mijn weekend begon wat eerder. Ik werk op een basisschool en daar waren zeven kinderen met het vermoeden van de vijfde ziekte. Op advies mijn verloskundige gebeld en moest dezelfde middag nog bloed laten prikken. Tot dat ik de uitslag heb (en nog niet weet of ik er tegen bestand ben), mag ik nog niet werken, omdat dat de nodige risico's met zich mee zou kunnen brengen voor de ongeboren baby.

Ik voel me verder uitstekend! Ik ben anti-misselijk... Hihi. Dus ik heb wat meer gesnoept laatste tijd dan me lief is. De weegschaal bevestigde dit bij de VK. Ai!

Een buikje begin je echt al te zien, vooral 's avonds. Het zal ongetwijfeld schelen dat dit mijn tweede zwangerschap is.

Fijn weekend allemaal!

Marney85 kijk jij smorgens na het plassen of je buik gegroeid is?
Ik kijk er alleen dan naar, want als ik er savonds naar kijk lijk ik net 6 maanden zwanger, maar dat is bij mij allemaal eten en drinken wat nog verteerd moet worden.
Bij mij begint mijn buik nu ook te komen, en dit is ook mijn soort van tweede zwangerschap maar ik heb nog geen kinderen.
Mijn eerste zwangerschap was tijdens de 24w+5d gestopt, maar tijdens die zwangerschap had ik wel een best bolle buik, dus de spieren in me baarmoeder zijn daardoor slapper geworden en zeer waarschijnlijk niet meer geworden zoals ze waren, want ik heb al die tijd ook niet meer gesport.

Terug
Bovenaan