Ha meiden,
Fijn om de mooie verhalen van de eerste echo's te lezen! Ik ben nu 11,6 weken, morgen dus 12 weken. We hebben tot nu toe 3 echo's gehad.
-1) 7 weken (ik was een weekend erg ziek -stond gelukkig los van de zwangerschap- en mocht voor de zekerheid langskomen voor een echo. Toen al een mooi kloppend hartje gezien!
2) 10 weken, termijn echo. Mooi hummeltje dat naar ons 'zwaaide'! 23 mei uitgerekend.
3) 10 weken, i.v.m. combinatietest (eerste deel). Weer een prachtig minimensje gezien, dat lag te spartelen! Wat nauwkeurige echo apparatuur, nu uitgerekend op 20 mei.
4) A.s. dinsdag, met 12 weken. Nu het tweede deel van de combinatietest.
Nu overwacht thuis, mijn weekend begon wat eerder. Ik werk op een basisschool en daar waren zeven kinderen met het vermoeden van de vijfde ziekte. Op advies mijn verloskundige gebeld en moest dezelfde middag nog bloed laten prikken. Tot dat ik de uitslag heb (en nog niet weet of ik er tegen bestand ben), mag ik nog niet werken, omdat dat de nodige risico's met zich mee zou kunnen brengen voor de ongeboren baby.
Ik voel me verder uitstekend! Ik ben anti-misselijk... Hihi. Dus ik heb wat meer gesnoept laatste tijd dan me lief is. De weegschaal bevestigde dit bij de VK. Ai!
Een buikje begin je echt al te zien, vooral 's avonds. Het zal ongetwijfeld schelen dat dit mijn tweede zwangerschap is.
Fijn weekend allemaal!