Hoi dames,
Bij ons weet nu intussen iedereen t grote nieuws.
5 december krijgen wij onze geslachtsecho! Mijn vriend en ik denken beiden een jongen .. maar de gedachtes hierover in de familie zijn flink verdeeld dus we zien t wel!
Ik zit wel met een aantal dingen. Eergister alles laten opmeten bij de verloskundige. Mijn bloeddruk is 125/50, schrok ik wel van, maar het verklaart mn klachten!! Ik ben 2 kg afgevallen dus ik krijg groei echos .. hier was ik ook niet zo blij mee maar had t wel verwacht.
Mijn eetlust is echt nog steeds ruk! Ik heb werkelijk nergens zin in, vooral qua avondeten. Herkennen jullie dit en zo ja, hoe gaan jullie hiermee om? Ik heb dit al vanaf week 7 en begin t aardig zat te worden .. ik hoop zo dat dit minder wordt (ben nu bijna 13 weken). Ik houd normaal erg van eten dus ik herken mezelf niet. Het is echt frustrerend als je alles met lange tanden zit te eten. Eet ik weer teveel dan komt t er weer uit. Om elk uur iets te eten is voor mij geen doen, zeker met werken niet. En dan krijg ik nog veel te weinig binnen als dit elke keer 1 biscuitje is ...
Ik hoor van jullie, liefs!