Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier gaat ook alles goed! Lekker een middag alleen op de bank onder de deken in huispak, vriend is naar Feyenoord.
Ik zelf merk nog niet echt dat ik een buikje krijg, mijn vriend zei gister wel dat hij mij al wat "dikker" vind worden haha! Kan niet wachten tot je het echt ziet.
Momenteel voel ik nog niet echt iets in mijn buik, ik las dat je vanaf 19-20 weken je kindje echt gaat voelen.
<p style="text-align: center;">Ben zo benieuwd naar de echo! Wil mijn kindje vaker kunnen zien.. heb met 9+4 de termijnecho gehad en met 16+2 dan straks mijn geslachtsbepalingsecho. Duurt lang haha!</p>
<p style="text-align: center;">Gelukkig is mijn moeheid wel een heel stuk minder geworden sinds afgelopen week. Dat is tot nu toe het enige echte "kwaaltje" geweest. Verder nog nergens last van! Afkloppppenn!</p>
<p style="text-align: center;"></p>
<p style="text-align: center;">groetjes!</p>
Haha mer wat grappig, mijn vent is ook naar de kuip en ik lig ook met een dekentje op de bank!
<p style="text-align: left;">Ik voel mn kleintje ook nog niet, maar voel wel af en toe kleine steekjes/krampjes (weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven) en soms met gekke bewegingen mijn banden. Vroeg me alleen af of die kleine krampjes/steekjes normaal zijn, kan mezelf soms echt gek maken!</p>
<p style="text-align: left;">Ik kan ook echt niet wachten op de echo, duurt inderdaad allemaal lang he! Maar nof 3 weekjes dan mogen we allebei kijken wat het wordt!</p>
Ik reageer normaal nooit op forums maar vind ze altijd wel leuk om te lezen, maar kon het nu niet laten om ook even lekker mee te kletsen
Allereerste gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
Ik ben Kelly en zwanger van onze eerste spruit. De uitgerekende datum is 22 mei. 2 weken geleden de termijnecho gehad, zo bijzonder om dat kleine wondertje te zien spartelen in je buik! Overmorgen gaan we hartje luisteren en 5 dec hebben we een pretecho voor geslachtsbepaling, zo spannend allemaal!
@ mer, jaa mijne heeft ook een seizoenskaart dus ben het idd ook gewend dat hij vaak weg is, zou eigenlijk meegaan vandaag maar toen ik vanmorgen het weer zag dacht ik mehhh nee blijf lekker binnen!
@kelly : welkom! Wat leuk, dan ben je ietsje verder dan ik. Hoe voel je je tot nu toe? Mijn buikje begint nu wel echt te komen echt superleuk!
@Nansje: Dankjewel! Ja voel me nu wel weer goed! Ben wel veel misselijk geweest en overgegeven en moe, maar dat is nu gelukkig allemaal voorbij! En jij? Ik heb eigenlijk nog helemaal geen buikje, haha. Alleen beginnen de broeken wat strakker te zitten nu.
Hahaha leuk Nansje, ja idd, die storm was niet normaal! Ik ging even boodschappen doen en waaide nog net niet weg hier..
<p style="text-align: left;">Welkom Kelly! Ik ben 27 mei uitgerekend. Spannend allemaal! Ik zie zelf nog niet echt een buikje, mijn vriend wel haha.</p>