Uitgerekend in mei 2017

Hallo Anne, wat een leuk idee van die besloten FB groep. Maar echt niemand kan dan zien dat ik in die groep zit hè? :) Anders is het wel heel lullig dat familie en vrienden het op die manier komen te weten haha..

Wij hebben het nog aan niemand verteld, alleen mijn vriend zijn collega weet het. Ik wil toch eerst de echo afwachten met 8 weken. Het voelt allemaal nog zo onwerkelijk. Voel me ook helemaal niet anders dan normaal, behalve pijnlijke borsten haha. Ik denk dat wij het aan de familie en vrienden gaan vertellen als ik rond 10 weken ben.

Woensdag komt er iemand langs voor moeders voor moeders. Aan de ene kant ook wel spannend. Bij mijn schoonzus kwam de buurman er achter dat ze zwanger was omdat hij de flessen achter hun auto zag staan. Moet ze maar goed verstoppen haha. :p

Hallo allemaal,

hier ook uitgerekend in mei, van wat we nu weten rond 1 mei 2017. Heb de 26e de eerste echo en denk dat t vanaf dan ook pas echt "echt" voelt. Ik kan niet wachten om het hartje te horen kloppen en er beeld bij te zien! Ik voel me wel aardig zwanger. Heel vaak plassen, zeer gevoelige borsten en ook aardig misselijk. Gelukkig nog niet zo erg dat ik ook daadwerkelijk moet overgeven maar wel echt kokhalzen. Het is allemaal er wennen en zeer onwerkelijk, het is voor ons de eerste keer. Duimen dat alles goed gaat en hopelijk gaan deze twee weken snel voorbij! Groetjes

Ik wil ook wel meedoen aan een besloten FB groep Annee, maar ik wacht ook nog even, tot ik m'n termijnecho heb gehad. Dat is nog ongeveer 2/3 weken. Heb morgen echo in het ziekenhuis omdat ik de vorige keer een EUG heb gehad.

liefs

Hoi dames,

Ik ben voor een online onderzoek op zoek naar vrouwen die (pril) zwanger zijn van een eerste kindje en nog geen kraamzorgorganisatie hebben gekozen.

Het onderzoek duurt ongeveer 75 minuten en zal plaatsvinden in Amsterdam. Je dient enkel een aantal (zwangerschapsgerelateerde) websites te bekijken.

Als dank voor je medewerking krijg je van ons een rijkelijk gevulde tummy tub met een waarde van ruim 100,-  :)  Interesse? Stuur dan een mailtje naar mareschreur@gmail.com

Goedemorgen dames!

hier mijn verhaal:

na 2 jaar proberen zwanger te worden en al deels in het medische traject te zitten dan toch op mijn verjaardag 26/8 positief getest!

zou nu dus op 6 weken en 2 dagen!

sinds afgelopen vrijdag veel bruin verlies en gisteren zelfs echt bloed, dus mochten gisteren op een vervroegde echo gaan en ze zag een vruchtzakje en een dooier mooi op hun plaats!

helaas nog geen kloppend hartje te zien dus mogen we volgende week donderdag weeral terug! ( ik zit in België en daar maken ze meer echo's en heb je meer controles dan in nl)

nu zou je denken een geruststelling dat het goed zit.. Toch zit ik nog met veel onzekerheid en de dagen naar volgende week zullen niet snel voorbij gaan!

positief blijven zeggen ze dan pfff

Hoi dames!

De FB groep is geheim, dwz dat niemand anders het kan zien! Je moet natuurlijk niet je FB pagina open laten staan als er andere mensen bij zijn die het (nog) niet mogen weten, maar de berichten die je daar post en leest zijn niet zichtbaar op je tijdlijn oid.

Stuur maar een mailtje naar het emailadres ovnmei16@gmail.com als jij er klaar voor bent!

Liefs!

Hallo dames,

Nadat het 2 maanden geleden helaas mis is gegaan hadden we vanmorgen weer een positieve test. Over 2 weken naar de verloskundige, spannend! Mijn uitgerekende datum is 17 Mei, dus morgen 5 weekjes zwanger.

Verder weinig last van kwaaltjes behalve zeer pijnlijke borsten.

Wat een leuk idee van de fb groep! Zou graag lid willen worden als onze familie's op de hoogte zijn!

Liefs!

Terug
Bovenaan