Uitgerekend in mei 2017

<p style="text-align: left;">@v8893 gefeliciteerd een zoon! Wat leuk! En klopte je eigen gevoel dus toch! Superleuk zeg! Nu kan het shoppen beginnen! Ik moet nog 2,5 week wachten op de geslachtsecho maar heb gek genoeg zelf geen voorgevoel wat het gaat worden dus wordt echt een surprise!</p>
<p style="text-align: left;">@michelle welkom! Dan ben 1dagje verder dan ik! Hihi leuk zeg. En wat knap dat je het geheim kan houden nog steeds! Wij hebben het na de vroege echo aan onze ouders en broers verteld en na de termijn echo aan iedereen! Wat een opluchting dat het "geheim" nu weg is haha!</p>
<p style="text-align: left;">Wij hadden vanmiddag in het Erasmus MC ons intake gesprek voor de guo, want wij krijgen de 20 weken echo in het ziekenhuis, niet voor iets ernstigs, maar mijn man is geboren met 3 nieren en ze zijn benieuwd of het genetisch is doorgegeven. Dus 6 januari krijgen we dan een uitgebreide 20 weken echo. Vandaag bij de intake kreeg ik ook een echo, want ze wilden zelf ook alle metingen nog eens doen die de verloskundige vorige week gedaan heeft, gewoon om te kijken of de groei nog goed gaat, en het gaat super met de kleine! Groeit goed, beweegt goed, het hartje weer fijn horen kloppen dus ik voel me wel heel bevoorrecht dat ik in een kleine 14 weken zwangerschap al 4 echo's heb gehad en allemaal waren ze super!!</p>
<p style="text-align: left;">Nu op naar 10 december voor de geslachtsecho en dan 6 januari de 20 weken!</p>

Gefeliciteerd! Wat leuk, een zoontje! Heerlijk dat je het geslacht nu weet, kun je inderdaad lekker gaan shoppen enzo nu..

@Nansje: wat fijn dat je de kleine al zo vaak hebt kunnen zien! En mooi dat alles goed gaat, dat is altijd weer een opluchting vind ik. En nu weer wachten tot 10 dec, haha!

Wij hebben gisteren hartje geluisterd! Wat is dat bijzonder zeg, ik werd er emotioneel van, hihi. Ik kan niet wachten tot 5 dec, de geslachtsecho.. heb echt totaal geen voorgevoel haha, al denkt iedereen om ons heen een jongetje.

@v8893: Een zoon, wat leuk!! Gefeliciteerd!!

@Nansje: wat leuk dat we ons maar 1 dagje schelen! Het zal ook nog wel wat moeilijker gaan worden om het geheim te houden, onder andere ivm m'n groeiende buik!

Ik kan niet wachten tot aanstaande donderdag! Dan mogen we onze kleine spruit voor de 4e keer bewonderen! Verheug me!!

Het horen van t hartje is inderdaad super bijzonder!! En t klopt zoo snel tegenover het onze!

xxX

sorry voor de rare tekens in t vorige bericht, heb t nog maar eens overgetypt.. haha!

Vanavond op controle geweest bij de verloskundige. Gelukkig was alles goed! Ook voor het eerst het hartje gehoord, was echt wel even speciaal om te horen.

Hoe gaat het met jullie?

Ik heb vandaag een afspraak bij de verloskundige en dan ga ik gelijk een afspraak maken voor de 20 weken echo ben nu 17+3 weken,

Liefss xxx

Hoi meiden!

mer, wat leuk dat alles goed is! En fijn he het hartje horen! Mooiste geluid op de wereld!!

Met mij gaat ook alles goed! Ben lekker een weekje op vakantie geweest naar duitsland, lekker veel gewandeld en de kerstmarkten afgestruind haha! Maar mn energie is weer helemaal terug en voel me lekker fit!

Nog 1 weekje en dan de geslachtsecho, en 6 januari de 20 weken echo! Ben zo benieuwd!

Hee meiden!

Hoe voelen jullie je? Goed vol te houden allemaal?

Wij hebben maandag een pretecho voor geslachtsbepaling gehad en we krijgen een zoontje! En alles zag er goed uit:) Superblij mee!

Nu weer afwachten tot de volgende echo. Buikje begint al een beetje te groeien nu!

Ahh ook een zoontje wat leuk gefeliciteerd,

ik voel me helemaal prima maar heb soms wel pijn steken in me buik zal verder allemaal wel erbij horen

en jullie gaat het goed

liefs xxx

Terug
Bovenaan