Uitgerekend in mei 2017

Heei dames,

vandaag 16 weken precies dinsdag ga ik naar wonderbabies in capelle voor een 3d echo en gaan we zien wat het geslacht is.

Ik ben zo zenuwachtig of alles goed is zeker omdat ik niet weet of alles nog goed is enzo en ik hoop gewoon dat ze zegt dat het er goed uitziet op de echo

mijn buik begint ook iets te groeken maar het lijkt meer een vetbuikje nog niet echt een ronde gladde buik maar zo lelijke vetrol die alsmaar groter wordt terwijl ik al 7 kilo ben afgevallen

groetjes xxxx

@kelly ik ben gelukkig helemaal niet misselijk geweest, alleen moe en dat werd vanaf 10 weken al veel minder nu zo goed als weg! Dus mag voorlopig niet klagen!

@v8893 ik begrijp het dat je zenuwachtig ben! Zit toch fftjes tussen je vorige echo en dan deze weer, ik ben ook nu al zenuwachtig en ik ga 10dec pas! Maar alles zal vast gewoon goed zijn hoor! Lekker van genieten! Heb je zelf een gevoel wat het gaat worden??

Hi v8893,

Super spannend! Heb je zelf een voorgevoel? En ga je het aan anderen vertellen of geheim houden? :)

Heb vandaag over 3 weken de geslachtbepaling, wou dat het al zover was! Haha kan echt niet wachten.

Qua buik heb ik hetzelfde als jou terwijl ik niet echt dik ben.. Er zit echt een soort van vetrol zegmaar en ik ben in totaal 3 kg afgevallen ivm een flinke buikgriep die ik 2 weken geleden heb gehad.. (was 5 kg afgevallen in die 5 dagen).

Succes met de echo morgen!

Ik heb sterk het gevoel een jongen mijn vriend een meisje dus morgen zullen we het zien ben echt zenuwachtiger met de minuut

we gaan het wel vertellen wilde ik eigelijk niet maar vriendlief wel dus dat doen we dan maar en wat betreft die vetrol ik heb het opgezocht het ik heb een soort B buik hoop dat die snel weggaat en het een mooie buik wordt

liefss xxxx

Hey Dames, wat leuk om te lezen allemaal! Mijn naam is Michelle en ik ben eerste x zwanger! Nu bijna 14 weken! 25 mei 2017 uitgeteld!

We gaan 1 december weer naar de verloskundige, krijgen we voorlopig de laatste echo.. Kan niet wachten tot de geslachtsbepaling!

Hebben jullie het al verteld aan vrienden en ouders? Wij nog niet namelijk!! En het is zooo moeilijk om niks te zeggen! Haha! Het word een kerstcadeautje!

Liefs xxx

Hoi allemaal,

Bij mij begint mijn buik wel echt te groeien in een rond bolletje. Ik kijk daar alleen smorgens nadat ik me helemaal heb leeg geplast naar, omdat ik denk dan is alles helemaal verteerd en kan je het zien zoals ik denk dat het dan in een soort van origineel van die dag is.
Ik voel mijn baarmoeder vooral een soort van strak worden als ik moet plassen. De baby zelf nog geen enkele keer gevoelt. Daarop kan ik echt niet wachten, alleen de bevestiging al dat het nog leeft.
De volgende echo is op 8 december, hopen dat de baby voor die tijd al schopjes heeft gegeven, anders is het nog zo lang afwachten of alles nog goed is..

Andere mensen kunnen het gelukkig nog niet zien, want wij willen het tot minimaal 3 januari, dat is de dag van de 20 weken echo geheim houden.
Alleen mijn moeder en mijn vriend zijn vader wisten het al wel meteen, een tijdje daarna ook zijn moeder en sinds gisteren weten mijn opa en oma het ook. Verder vertellen we het nog aan niemand.
Het geslacht mag waarschijnlijk iedereen weten, daar heb ik het eigenlijk nog niet over gehad met mijn vriend, maar ik weet wel zeker dat hij het meteen na de echo gaat appen naar zijn vader en moeder. Misschien weten we het 8 december al, daar ga ik wel vanuit en anders wordt het 3 januari.

Ik moet wel zeggen dat ik de afgelopen 2 weken alleen maar pizza's, patat, mac, kant en klare maaltijden en nog meer andere ongezonde dingen heb gegeten en iedere dag wel minimaal 1 liter cola, soms zelfs 2 liter. Gisteren had ik daar ineens spijt van. Ik vroeg aan mijn moeder of je daar een miskraam van kan krijgen of een ongezonde baby maar zij denkt van niet. Zij denkt dat de baby de melk neemt die ik drink. Melk daar drink ik wel 1 of 2 glazen per dag van maar meer als een gevoel van compensatie. In verhouding is dat natuurlijk helemaal niet zo..
Sinds gisteren hebben we eindelijk een gasfornuis want wij wonen hier pas sinds 1 november en we hadden al die tijd nog geen gasfornuis gehaald vandaar al dat ongezonde eten. Alleen minder cola drinken wordt nog wel een dingetje.. Ipv cola neem ik dan fanta of fanta cassis maar eigenlijk zit er in fanta en fanta cassis nog meer suiker dan in cola heb ik op het etiket gelezen.

Sinds vorige week heb ik een bruis tablet die ik mag innemen om het ijzer in mijn bloed aan te vullen omdat mijn hb 5.1 is geworden en ik daar op sommige dagen last van heb. Straks ga ik die voor het eerst laten bruisen en op drinken, volgens mij is dat echt niet lekker. Het tabletje heel inslikken kan volgens een assistent van de apotheek niet omdat het tabletje dan in mijn maag gaat bruisen en het dan weer omhoog komt en ik last krijg van mijn maag of/en darmen.

<p style="text-align: left;">@Nansje: oh gelukkig maar! Dat is wel fijn dat je helemaal niet misselijk bent geweest. Das echt geen pretje haha..</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Dus jullie kunnen ook allemaal niet wachten tot je de kleine spruit weer kunt zien? Wij hebben over 2 weken pretecho voor geslachtsbepaling maar ikzelf heb totaal geen voorgevoel wat het wordt! Eigenlijk maakt het me ook helemaal niet uit, het lijkt me allebei heel leuk, als het maar gezond is! Hebben jullie wel een voorgevoel?</p>

<p style="text-align: left;">Vandaag een pretecho gehad en het word een jongen ach wat was het leuk om te zien en zo blij dat alles goed eruit zag in februari mogen we terugkomen omdat de 3d echo nog niet helemaal mooi was doordat er nog weinig vruchtwater was dus met 27 weken nog een keer komen maar och wat zijn we gelukkig kan het niet geloven dat we een zoon krijgen ben helemaal in de zevende hemel haha</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">xxxxx</p>

Terug
Bovenaan