Verder was alles goed nansje behalve dat de placenta/moederkoek/nageboorte op de verkeerde plek zit. Volgens mij zijn die dingen precies hetzelfde maar in verschillende namen.
Hij zei dat dat nu nog alle kanten op kan gaan omdat ik 16 weken ben, morgen 17. Maar als het zo blijft dan kan het geen normale bevalling worden. Geen idee wat hij daarmee bedoelde maar ik denk dat hij een keizersnee bedoelt.
Ik vind dat de baby voelen schoppen heel anders voelt dan buikpijn, steekjes, rommelende darmen etc.
Toen ik de baby voor het eerst duidelijk voelde schoppen schrok ik daar eigenlijk een beetje van.. Ik had het al wel eerder binnen in mijn buik voelen schoppen als piepkleine zachte schopjes of zo.. maar dan ga je inderdaad twijfelen of het echt de baby is geweest en niet iets anders.
Ik lees dat jullie allemaal al zwangerschapsbroeken hebben. Zelf heb ik 2 van die legging spijkerbroeken gekocht. 1tje in maat 38 en de andere in maat 40.
Soms voel ik de baby ook draaien of uitrekken, dan wordt het ineens een hele strakke gespannen ei-vormige bobbel. Daar gaat me broek dan extra strak van zitten, maar dat trekt dan vanzelf ook weer weg.