Uitgerekend in mei 2017

Hoi meiden,

superleuk een zoontje! Ik heb maandag de echo, wachten duurt lang haha!

hier gaat het tot nu toe prima. Buikje begint nu ook langzaam aan te komen!

Liefs

Mijn buik groeit ook al heb al 2 zwangerschapsbroeken gekocht bij de h&m zitten echt super lekker

maandag heb ik de 20 weken echo ben nu toch wel een beetje zenuwachtig aan het worden ik voel me kindje wel dagelijks maar dat zegt natuurlijk niks

liefss xxxx

Goedenavond allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zoontjes! Tot nu toe krijgt iedereen een jongen volgens mij, als ik jullie verhaaltjes goed gevolgd heb.

Vanmiddag heb ik een echo gehad, geen officiële geslachtsbepalende echo maar een gewone. Ik heb aan de gynaecoloog gevraagd of hij het geslacht kan zien en hij denkt een jongen te zien met zo'n 80% zekerheid. Ik heb de echo foto mee gehad van de 2 bovenbeentjes en heel duidelijk het geslacht en het is inderdaad heel duidelijk een jongen.
De gynaecoloog wilde het alleen niet helemaal met 100% zekerheid zeggen omdat ze dat met de 20 weken echo helemaal duidelijk moeten maken. Maar hij klonk heel zelfverzekerd in zijn toon dat het een jongetje is.

22 december terug om bloed te prikken omdat mijn hb 5.0 is dat is een beetje aan de lage kant dus die willen ze extra in de gaten houden. Als die onder de 4.5 is gaan ze er wat aan doen om de rode bloedcellen aan te vullen.
En 3 januari de 20 weken echo. Daar heb ik echt veel zin in!

Ik heb de baby ook al een paar keer voelen schoppen. Voor het eerst super duidelijk 3 keer op me platte hand toen ik 15w+3d zwanger was. Voor die tijd ook al een paar keer af en toe 1 schopje binnen in me buik maar dan is het gewoon nog heel erg twijfelen of het werkelijk zo was of een vergissing, maar al die keren waren wel echt weet ik heel zeker.

Ben benieuwd of er ook iemand hier een meisje gaat krijgen!

Hoi meiden!

Leuk kelly dat je waarschijnlijk een zoontje krijgt!! En was verder alles goed op de echo?

Hoe voelde het bij jullie toen jullie de baby voor het eerst voelden? Ik ben morgen 16 weken en heb sinds 2 dagen af en toe het gevoel dat ik de baby voel, maar omdat het allemaal nieuw is twijfel ik nog haha!

Zaterdagochtend de geslachtsecho, ben ZOOO benieuwd!!!

Hoe gaat het verder met iedereen? Jammer dat het forum zo stilletjes is!!

Trouwens allebei de kelly's trouwens!!! Haha zat nu pas verder terug te lezen!

Voel me trouwens verder prima!! Alleen mn haar vind de zwangerschap niet zo leuk.. t lijkt veel meer uit te vallen dan normaal.. maar ach dat overleef ik wel!

Hoi meiden,

Superleuk! Allemaal zoontjes! Ik heb maandag de echo. Zal ik dan de eerste hier zijn die een meisje verwacht? We zullen het snel weten :)

Ik heb de baby nog niet gevoeld. Wel af en toe wat steekjes in mijn buik, maar volgens mij kan dit niet de baby zijn.

De verloskundige denkt wel dat mijn baarmoeder wat naar achter gekanteld ligt. Misschien kan het hiermee te maken hebben.

Wat Nansje zegt, idd jammer dat het stil is. Weet iemand hoe de fb groep heet? Wellicht is het daar wat drukker haha!

Ik ben morgen 16 weken en draag nog mijn eigen broeken. Inmiddels wel 1 zwangerschapsbroek van Prenatal gekocht. Heeft elke H&M die broeken gewoon? Of moet je die online kopen?

xx

Verder was alles goed nansje behalve dat de placenta/moederkoek/nageboorte op de verkeerde plek zit. Volgens mij zijn die dingen precies hetzelfde maar in verschillende namen.
Hij zei dat dat nu nog alle kanten op kan gaan omdat ik 16 weken ben, morgen 17. Maar als het zo blijft dan kan het geen normale bevalling worden. Geen idee wat hij daarmee bedoelde maar ik denk dat hij een keizersnee bedoelt.

Ik vind dat de baby voelen schoppen heel anders voelt dan buikpijn, steekjes, rommelende darmen etc.
Toen ik de baby voor het eerst duidelijk voelde schoppen schrok ik daar eigenlijk een beetje van.. Ik had het al wel eerder binnen in mijn buik voelen schoppen als piepkleine zachte schopjes of zo.. maar dan ga je inderdaad twijfelen of het echt de baby is geweest en niet iets anders.

Ik lees dat jullie allemaal al zwangerschapsbroeken hebben. Zelf heb ik 2 van die legging spijkerbroeken gekocht. 1tje in maat 38 en de andere in maat 40.
Soms voel ik de baby ook draaien of uitrekken, dan wordt het ineens een hele strakke gespannen ei-vormige bobbel. Daar gaat me broek dan extra strak van zitten, maar dat trekt dan vanzelf ook weer weg.

<p style="text-align: left;">Ik heb morgenochten de geslachtsecho, ben zo benieuwd! Nu echt op mn toppuntje van zenuwachtig hahaha!</p>

Terug
Bovenaan