Uitgerekend in mei 2017

Hoi meiden!

Vanmorgen de geslachtsecho gehad in zoetermeer bij Babyview, superleuke vrouw en natuurlijk weer prachtig om ons kindje te zien!

En wij krijgen ook een zoontje !! Mijn man en ik hadden beiden geen voorgevoel of vermoeden of iets dus was echt een spannende ochtend!! Maar hij liet zich overduidelijk zien dus geen twijfel mogelijk haha!

Dus kan eindelijk gaan shoppen!!

Nu jij nog mer, misschien jij dan toch een meisje hihi!

Hee Nansje,

Ook een zoontje! Superleuk voor jullie!

Snap dat het spannend is, bij mij beginnen de zenuwen ook al een beetje te komen haha!

Hhaha jaa, misschien ik dan een meisje! Het maakt me echt niets uit! Als het gezond is, dat is het belangrijkste.

Alvast heel veel shop plezier! Ik heb al wel wat kleine dingetjes gekocht bij Prenatal, en ook al wel wat dingetjes gekregen, maar voor mij kan na maandag ook het echte shoppen beginnen!

xxx

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Zo, hier een hele poos niet meer geweest! Forum werkt bij mij niet geweldig op de app. Maar wat leuk zeg, tot nu toe allemaal jongetjes hihi!</span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ben benieuwd of er ook nog wat meisjes tussen zitten. Misschien bij jou wel Mer haha.</span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Zijn er ook mensen die het niet willen weten? Wij hebben woensdag de 20-weken echo, maar wij willen een verrassing. Dus wachten tot mei totdat we het geslacht weten, spannend :)</span>
<p style="text-align: left;">Liefs</p>

Ja hier een meisje!

Wordt ons 1ste kindje en 26 mei uitgerekend dus nu ruim 16 weken.

verder voel ik me goed alleen erg lage bloeddruk. Nu wel definitief overgestapt op positiekleding :p

gefeliciteerd allemaal!

Laat ik me ook even voorstellen hier! Mijn naam is Inge, ben 28 en zwanger van ons eerste kindje. De uitgerekende datum hebben ze niet exact vast kunnen stellen, omdat uit 4 metingen 4 verschillende datum kwamen. Allemaal tussen 19 en 22 mei, dus voor het gemak gaan ze nu uit van 20 mei. De kleine was elke keer erg onrustig en spartelde erop los, dus dat maakte het wat moeilijk. Nu al een echte druktemaker, dus dat wordt nog wat. Haha. Succes allemaal met de zwangerschap!

Hi Marianne,

Superleuk een verassing blijven! Respect, ik zou het niet kunnen haha! Mijn tante heeft dat ook gedaan en kreeg een meisje haha! Mijn nieuwsgierig heid is te groot.. morgen weet ik het!

Quirine, een meisje! Gefeliciteerd! Je bent de 1e hier op het forum van mei tot nu toe (van degenen die het bekend gemaakt hebben)! Leuk!

Ik weet (als de baby mee werkt) morgenavond het geslacht! Ben zo nieuwsgierig. Het is ook mijn 1e kindje. <span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Kan nog wel mijn eigen broeken aan, maar ze zitten nu wel strakker dan voorheen haha! Draag wel al wijdere shirts :) </span>

Welkom Inge! Ohhh spannend! Weet je het geslacht al? Of wacht je tot de 20 weken echo? Of wil je het niet weten van tevoren? :)

liefs

Oehh wat spannend zou niet kunnen wachten tot me bevalling ben ook veels te nieuwsgierig

morgen mijn 20 weken echo en omg ik ga dood van de zenuwen echt ben zoooooo bang dalijk zeggen ze dat er iets mis is kan pas rustig verder als ik weet dat het goed zit pff die spanning bah

<p style="text-align: left;">Wat spannend Mer, dat je morgen het geslacht weet! Ik ben benieuwd haha.</p>
<p style="text-align: left;">En wat leuk Quirine, een meisje! Benieuwd of er nog meer meisjes tussen zitten haha.</p>
<p style="text-align: left;">Ja mijn vriend en ik waren het gelijk eens dat we het niet wouden weten. Maar ben wel nieuwsgierig hoor haha! Heb ook totaal niet een voorgevoel wat het wordt. Dit wordt ook ons eerste kindje.</p>
<p style="text-align: left;">Spannend morgen V8893, snap dat je zenuwachtig bent! Hopelijk is alles gewoon goed en lijkt alles mooi!!</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben ook al zenuwachtig voor woensdag, dan wij de 20weken echo. Moeten wel speciaal naar het ziekenhuis omdat mijn schoonvader een aangeboren hartafwijking heeft. Maar ik hoop dat alles gewoon goed is!! :)</p>

Terug
Bovenaan