Uitgerekend in mei 2017

Bedankt voor de tips! Ik heb de consumenten baby uitzet lijst gevonden en ik bel morgen ook even het kraamzorg bureau waar ik me heb aangemeld. Volgens mij zei die vrouw aan de telefoon toen ik me ging aanmelden dat er iemand 3 maanden voordat je baby geboren wordt langskomt.
Maar bij mij wordt het een vroeggeboorte dus alle spullen moeten van te voren gekocht zijn. Het liefst heb ik vandaag alles al helemaal compleet, geregeld en op zijn plaats.

Haha Nansje dat had ik dus ook met de tekens.. zo stom! Ben dus niet de enige die daar last van heeft..

Ah nee dan houdt het op inderdaad als je geen facebook hebt, dan zo nu en dan maar berichtjes met tekens - daar lezen we dan wel tussendoor hihi.

@Kelly-1994 Waarom wordt het bij jou een vroeggeboorte? :eek: (als ik vragen mag)

Hey meiden!

Ook ik heb vanavond mijn pretecho gehad. Wij verwachten een zoon! Superleuk! Het was duidelijk te zien.. hahaha!

Nansje, superleuk! Ik heb 2 weken geleden van 2 vrienden van mijn vriend al het 1e Feyenoord shirtje gehad hahahahah!

Liefs!

Marianne94 Het is vanwege mijn donornier dat ze de baby eerder gaan laten komen zodra het kreatinine (nierfunctie) te ver achteruit is gegaan.
Bij iedereen met een donornier laten ze de baby eerder komen omdat de nierfunctie verder in de zwangerschap achteruit gaat.
Ik hoop zelf dat het tot week 32 stabiel blijft. Mocht het daarna hard achteruit gaan dan mogen ze de baby van mij laten komen.
Misschien doet een kleinere baby minder pijn tijdens de bevalling? Dan is er toch nog iets positiefs aan.

Leuk Mer ook een jongen!

Terug
Bovenaan