Uitgerekend in mei 2017

<p style="text-align: left;">Och jakkes Kelly, wat heftig inderdaad! Ik hoop dat je nierfunctie niet te snel achteruitgaat en de baby zo lang mogelijk kan blijven zitten..</p>
<p style="text-align: left;">En Mer, gefeliciteerd!! Wat leuk een jongetje! Ja kon je dat duidelijk zien op de echo haha?</p>
<p style="text-align: left;">Als dat zo duidelijk is, moeten wij morgen maar even wegkijken als de gynaecoloog bij de geslachtsdelen komt haha..</p>

Haha bij ons ook!

Dus marianne geef het van te voren duidelijk aan dat je het een verrassing wil laten en hopen dat de baby dan meewerkt!

Veel plezier/succes in ieder geval vandaag!

Haha oke, bedankt voor de tip! Wist niet dat je het zo duidelijk kon zien! Toen wij een echo hadden met 11 weken vertelde de verloskundige: "dit is de onderkaak, dat zijn de armpjes etc". Het is dat zij het vertelde, maar ik zag het niet haha! Maar met de 20weken echo is de baby natuurlijk ook een stuk groter hihi.

Ben zenuwachtig voor vanmiddag. Hoop dat alles goed is!

Hallo dames!

Alles leek helemaal prima op de echo! Ben zo blij!

Baby wou alleen niet meewerken haha. Lag met de handjes voor het gezicht en lag met de rug naar het beeld. De gynaecoloog moest goed zoeken voordat ze alles wat duidelijk in beeld kreeg haha.

We hebben niks van het geslacht kunnen zien gelukkig! Ik vroeg na 10 minuten of zij het al had gezien, en ze had het geslacht al gezien. Ik dacht dat ze het nog niet in beeld had gehad haha, ongelofelijk dat ze dat zo snel kunnen zien! Maar ze heeft zich niet versproken hihi.

Ben helemaal verliefd op ons wondertje!

Wat superfijn voor je marianne! Vast een hele opluchting! En wat leuk dat het toch in beeld is geweest zonder dat je het zelf door hebt gehad! Dan blijft het een verrassing!!

Nu weer verder genieten!

Goed nieuws marianne! Spannend wat het gaat worden bij jullie! Ik kan ook echt niet meer wachten tot de 20 weken echo. Haha. Nog even volhouden.

Hoe zit het trouwens met jullie qua gewicht? Zijn jullie al veel aangekomen? Ik heb echt geen idee wat 'normaal' is, maar zelf ben ik pas 800 gram aangekomen!

Hoi inge, ik heb ook geen idee wat normaal is maar ik heb op internet gelezen dat je in de gehele zwangerschap ongeveer 12 kilo zal aankomen.
Misschien als de baby echt wat groter begint te worden dat de kilo's er dan ineens bij vliegen?
Ik ben nu zelf 18w+1d zwanger en maximaal 3 kilo aangekomen maar volgens mij was het met de laatste keer wegen in het zkhs rond de 2 of 2,5 kilo zwaarder dan zonder zwangerschap. Of dit normaal is zou ik ook niet weten, maar zo lang je er niks over hoort van je verloskundige of gynaecoloog zal het wel goed zijn.

Terug
Bovenaan