Uitgerekend in mei 2017

Hallo Inge!

Ja super spannend haha. Wanneer hebben jullie de 20 weken echo?

Ik weet eigenlijk niet hoeveel ik ben aangekomen.. sta nooit op de weegschaal thuis. De eerste keer bij de verloskundige was ik 66 kg en de laatste keer 68 kg. Heb al wel echt een buikje!

Het aankomen zal ook wel verschillen per persoon, ik ben niet echt misselijk geweest, maar als iemand in het begin alles er uit gooit, zal het aankomen misschien wel wat langzamer gaan. :)

Wij hebben de 29e de 20 weken echo. Ik ben ook helemaal niet misselijk geweest en eet wel veel meer dan ik normaal altijd deed. Buikje is hier ook al goed zichtbaar, dus had wel verwacht dat het gewicht ook wel meer zou worden. Volgens mij zitten die 800 gram nu vooral in mijn borsten. Die zijn al 2 cupmaten gegroeid! En ik had voor de zwangerschap al een flinke cupmaat. Goed passende bh's vinden is tot nu toe het enige van de zwangerschap waar ik niet zo blij mee ben. Haha.

Wat spannend, dus nog eventjes geduld! Willen jullie het geslacht ook weten?

Haha dat is lastig met bh's inderdaad! Bij mij zijn ze een beetje gegroeid, maar pas op een of andere manier nog wel net in mijn eigen bh's haha! Zal op den duur nog wel verandering in komen denk ik!

Voel je de baby ook al? Ik heb het idee dat ik de baby nog niet voel. Op de echo konden ze zien dat de placenta aan de voorwand ligt, daar kan het wel door komen. Maar kijk er zo naar uit dat ik ons kindje eindelijk kan voelen! :)

Wij willen het geslacht wel weten ja. Vinden we toch iets makkelijker. Ben zo benieuwd!

Ik twijfel of ik de kleine al gevoeld heb of niet. Een paar dagen geleden voelde ik iets wat ik niet kan beschrijven, maar daarna niet echt meer gevoeld. Een paar weken geleden had ik dat gevoel ook al eens. Dus of het nu wel of niet de kleine was?? Nog even geduld en dan komt het vanzelf.

Hoi meiden!

Ik ben bijna 18 weken en nu bijna 4 kg aangekomen. Weet niet of dat veel of weinig is maar zolang mn bmi goed is maak ik me niet druk om de kilo's! Ik ben alleen maar blij dat ik niet misselijk ben geweest en geen afkeur heb van bepaald voedsel, sterker nog ik eet wel behoorlijk wat meer al!! En heb ook het idee dat ik wat ben aangekomen omdat ik niet meer zo intensief sport als voor de zwangerschap. Ik sport nog wel maar heeeeel anders dan voorheen. Waar ik voorheen lekker 10/15 km ging hardlopen sta ik nu max een half uurtje op de crosstrainer haha! Dat mis ik wel maar komt vanzelf weer!

Ik voel de kleine wel, ik dacht eerst dat het wat vroeg was maar sinds een week voel ik hem echt goed bewegen van binnen. Maar nog niet wanneer ik mijn hand op mijn buik leg (jammer genoeg voor mijn man, die wil hem ook zo graag voelen!!)

verder gaat alles nog steeds goed maar ben strontverkouden sinds ruim een week en dat kost nu nog meer energie dan normaal! Maaaar veel vitamientjes en gewoon veel rust moet het werk doen! Want ik hou niet van medicijnen tijdens de zwangerschap, zelfs geen paracetamol!

Dat ziek zijn ken ik wel. Ik ben ook net een week thuisgebleven van werk. Sinds vandaag weer aan de slag gegaan, maar nog niet helemaal fit. Scheelt dat ik tussendoor rust kan pakken op werk en geen last heb van deadlines. Dus gewoon op me eigen tempo aan de slag. Moet zeggen dat het wel fijn is om het huis weer uitgeweest te zijn.

Zelf ben ik ook niet van de medicatie tijdens het ziek zijn. Heeft sowieso geen effect bij mij, dus uitzieken is de enige optie. Paracetamol ben ik allergisch voor en verder is er weinig wat je ertegen kan doen!

Jaa het heerst he! Hoop dat ik er voor de feestdagen helemaal vanaf ben!

Het is gelukkig wat rustiger op mn werk dus ook geen gestress! En savonds heerlijk op de bank onderuit!

Hi meiden,

Hier gaat alles gelukkig goed! Mijn buikje begint nu wel echt te groeien, mensen zeggen nu ook: Je begint het nu wel te zien. Ik weeg nog even veel als voor de zwangerschap. Gelukkig nog niets aangekomen (afkloppen).

Ik pas mijn eigen broeken nog, maar die beginnen nu wel strak te zitten! Had vandaag voor het eerst een zwangerschaps broek aan, maar die was nog veel te groot hahahha.

Beterschap! xxx

Terug
Bovenaan