Uitgerekend in mei 2017

Hoi dames, fijne kerst gehad allemaal? Hier wel. Veel met familie en lekker eten! Ook een paar cadeautjes gehad, ook voor de kleine uk.

Vandaag de 20 weken echo gehad. In het begin werkte de kleine goed mee. Tot ik zei dat het mij meeviel dat ie meewerkte. Toen had de kleine er genoeg van en maakte het flink lastig. Haha. Gelukkig is alles goed en zijn er geen afwijkingen gevonden! Bij mijn vriend in de familie zijn er heel veel hartklachten, dus toen ze het hartje gingen bekijken was het wel even spannend. Maar gelukkig ziet alles er goed uit! Nu lekker gaan genieten van de rest van de zwangerschap :)

Owja, het geslacht weten we ook, maar hou ik hier nog even stil.

Wij hebben alleen lekker kerstdiner gehad geen boom in huis geen cadeautjes gehad haha saaie kerst volgend jaar beter,

fijn dat je 20 weken echo goed was ik was ook echt heel blij dat alles er goed uitzag nu 21+3 gaat allemaal wel ze gangetje 4 dagen aan de dunne gezeten was wat minder helaas nu ook weer verkouden maar voor de rest gaat alles lekker gelukkig

liefss

Hoi inge! Fijn dat alles goed was! Heb aan je gedacht vanmiddag!

Nu weer lekker verder genieten van de volgende fases! Wij moeten nog een weekje wachten! Ben best zenuwachtig!!

Verder hebben we een fijne kerst gehad! Jullie ook? Op naar 2017 nu he!! Fijne jaarwisseling allemaal!

Xx

Hoi allemaal,

Wij hebben net als V8893 ook alleen gezellig en lekker avond gegeten met familie. Wij hebben ook geen kerstboom of andere versieringen in huis gehad en ook geen cadeautjes gedaan, maar volgend jaar met de kleine erbij gaan we dat allemaal wel doen, dat hebben we deze kerst al afgesproken alvast voor volgend jaar.

Gelukkig inge dat alles er goed uit zag :)
Wij hebben 3 januari de 20 weken echo. Dan ben ik 20w+3d zwanger en na de echo mag iedereen weten dat we een kindje krijgen, ook op facebook ga ik het dan posten.

Ook namens mij een gelukkig nieuwjaar allemaal alvast!
Dat we allemaal een gezond kindje mogen gaan krijgen in 2017 :)

Terug
Bovenaan