Uitgerekend in mei 2017

Hey goedemorgen Nansje!

Jullie kamertje schiet al op dus!! Leuk vooruitzicht he? Bij ons wordt vanavond het overloop vanavond nog behangen. Dan moeten we nog plafondplinten ophangen en dan hoop ik dat het volgende week geverfd wordt allemaal! Dan kunnen we daarna laminaat leggen, want over 2 weken komt de kamer. :)

Ooôh wat heerlijk! Een uur kunnen kijken naar de kleine.. nou kom maar op inderdaad! Oefen maar raak haha. Wat ontzettend leuk!

Ik heb de echo's tot nu toe allemaal nog in een mapje van de verloskundige. Heb inderdaad ook gehoord dat ze kunnen vervagen als je ze in het licht bewaard. Wil ze uiteindelijk in een fotoalbum doen, maar geloof dat je er ook geen lijm op moet doen, dat kan ook plekken geven.

Wij krijgen morgen alle spullen en gaan dit weekend het kamertje inrichten. Daarna alleen nog wat decoratie erbij en dan is het al klaar. Laat de ukkie maar komen! Haha.

Hier ook de echo foto's in het mapje van de verloskundige. Ik denk dat ik ze in ga scannen en dan op fotopapier printen. Dan kan je ze wel gewoon bewaren in een album. Ze vervagen inderdaad onder invloed van licht, maar ik moet zeggen dat dat volgens mij niet zo snel gaat. Ik heb ook foto's van mije pols. Die zijn van hetzelfde soort papier gemaakt en zien er na 7 jaar nog prima uit. Al liggen ze wel in een donkere la opgeslagen. Lijm moet je inderdaad niet gebruiken! Beter gewoon eens stukje dubbelzijdig plakband aan de achterkant.

Hier schiet het kamertje ook al op, kamer is klaar en morgen komen de meubeltjes en daarna alleen nog de kleine dingetjes: shoppen dus ;)

ik ben nu precies 23 weken en voel haar elke dag, vooral savonds kan ze flink tekeer gaan.

het zwangerschapszwemmen is goed bevallen: allemaal zwangere dames is heel gezellig en lekker warm water! Zeker een aanrader!

alleen een naam bedenken: jeetje wat is dat moeilijk!!!!

hi dames,

de levering van onze spullen is een week uitgesteld, omdat de wagen ineens niet op voorraad was. Alles komt nu op 01-02-2017. Het kamertje zelf is al wel af, dus voor ons is het alleen nog inrichten.

Ik heb gister de 20 weken echo gehad (met 21w4d). Was best zenuwachtig, maar alles is gelukkig goed! Bizar wat ze allemaal kunnen zien en mooi dat het allemaal kan! Ook weer wat mooie foto's mee gekregen. Ook ik bewaar ze in het echo mapje.

Hihi, een naam bedenken is idd moeilijk! Naja, wij hebben 2 namen waar we geen keuze uit kunnen maken..

liefs

Nou op dit moment is het kamertje nog een puinhoopje, maar ik hoop volgend weekend al een stuk verder te zijn!!  haha

De echo vanmorgen was echt heel erg leuk! het was een verloskundige in opleiding en ze moest examen doen vandaag. Dus ik kreeg een soort 20-weken echo-achtig iets, ze moest opdrachten doen. En dat duurde een half uur, het overige half uur was gewoon voor de lol lekker kijken en leuke foto's afdrukken! dus heb leuke foto's mee gekregen! was weer heel erg leuk.

De kinderwagen kunnen wij maandag ophalen. De box is afgelopen maandag binnen gekomen. Alles staat nu overal half uit elkaar en gestapeld. Kan niet wachten tot ik alles een definitieve plek kan gaan geven. Met alle spullen in huis komt het steeds dichterbij!

Zien jullie trouwens op tegen de bevalling? Ik heb een aantal zwangere vriendinnetjes en sommige zijn echt bang, ik moet zeggen dat ik er niet tegenop zie.

Namen kiezen was voor ons gelukkig heel snel rond! Dus die zoektocht is al achter ons. Volgende zoektocht wordt denk ik het geboortekaartje.. Geen flauw idee wat ik leuk vind haha, zoveel keus!

Gaan jullie trouwens naar de 9 maanden beurs?

Mer, wat fijn dat de 20 weken echo goed was!! Ja onvoorstelbaar wat ze allemaal kunnen zien he?

Ik hoop dat volgend weekend bij ons boven ook al aardig anders lijkt. Ik wil alles nu wel eens netjes hebben, kan niet meer tegen troep! Alle spullen voor de baby staan allemaal opgestapeld en in tassen, kijk er naar uit dat dat straks allemaal is opgeruimd.

Ik kijk niet op tegen de bevalling, ben er eigenlijk ook nog helemaal niet mee bezig. Ik laat het allemaal wel op mij af komen. Misschien komen de zenuwen wel als we verlof krijgen haha.

Namen waren wij ook heel snel over uit, maar daardoor twijfel ik juist soms nog. Zou er echt niet nog een andere naam zijn? Maar kom toch echt steeds terug bij de jongens- en meisjesnaam die we al hadden. Dus die zullen het ook wel worden haha.

Geboortekaartjes, dat moet idd ook nog! En tekst voor op het kaartje.. er is zoveel keus!

Ik ga niet naar de 9 maanden beurs. In principe lijkt het mij wel leuk, maar ben 1 keer naar de huishoudbeurs geweest - dat was zo verschrikkelijk druk... en dan word ik helemaal gek haha!! Ga jij wel Nansje?

Ja wij gaan wel naar de 9 maanden beurs: paar jaar gewerkt maar nu voor mezelf :p ( is stukje rustiger dan huishoudbeurs zeker savonds)
<p style="text-align: left;">zwangerschap denk ik nog niet heel veel overna, wel over de vraag thuis of ziekenhuis. Ik vind het allebij z'n voordelen hebben.</p>
<p style="text-align: left;">Geboortekaartje maak ik me eigenlijk niet druk om: dat mag papa doen :p</p>

Ik ga ook naar de 9 maanden beurs. Samen met beide oma's. Heb er wel zin in!

De bevalling zie ik niet tegenop. Ben er eigenlijk ook niet mee bezig. Maar de afgelopen jaren heb ik zoveel pijn gehad dat ik me daar niet zo druk om maak. Dan zal ik de bevalling ook wel overleven.

Namen hebben wij nog niet. En geboortekaartje zijn we ook nog niet mee bezig. Gelukkig hebben we nog tijd genoeg.

Terug
Bovenaan