Uitgerekend in mei 2017

Donderdag en vrijdag avond (vanaf uur of 5) zijn het rustigst, maar ja de meeste zwangere zijn dan ook wat vermoeider :p zaterdag raad ik af. Zondag kan maar dan vroeg want rond een uur of 3 wordt vaak al begonnen met de eerste afbouwen van de stands.

Dag allemaal,

Ik wist niet eens dat je ook in de avond naar de 9 maanden beurs kon gaan.

Is nog het overwegen waard :)

Wij zijn ook in Mei uitgerekend en de babykamer zo goed als af. Alleen leuke aankleding echt. Dat moet helemaal goed komen.

wij hebben opzich ook al een naam. meisjes naam wisten we direct. maar het wordt dus een jongentje. haha blijft moeilijk. de naam 100 keer opzeggen en door je hoofd laten gaan. maar net als wat jullie zeggen. is dit het wel. moeilijk moeilijk

we hebben bij de vk al wel gekeken naar wat we leuk vonden als geboorte kaartje en gelukkig hebben we wel een beetje dezelfde smaak. we hebben nog even tijd.

wij gaan ook naar 9 maanden beurs. samen met mijn broer en vriendin. zij zijn 5 weken verder dan ons. wel heel leuk om tegelijk zwanger te zijn. ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier in het hoge noorden lijkt iedereen wel zwanger te zijn. bij mij op het werk al 5! in de familie 3!

ik weet nog niet zo goed als ik op kijk tegen de bevalling. ben me wel aan het informeren naar een eventuele zwangerschapscursus om me iets meer voor te bereiden. kijk wel vaak naar a new born every minute op TLC. leuk om te zien.

Namen tja..... herhalen en hard op zeggen. Een naam die niet veelvuldig voor komt. Moeilijk hoor, heel moeilijk.....

Zijn er ook moeders die kunstvoeding geven na de geboorte en wat (als ze deze hebben) hun ervaringen zijn?

Hier ook heel veel zwangeren! In februari is iemand in de familie uitgerekend, 2 weken na ons ook, 2 weken daarna ook. En dan 2 maanden later nog 2! Is echt een babyboom. Wel leuk al die kleintjes straks van ongeveer dezelfde leeftijd.

Ik heb zojuist 2 proefdrukken van geboortekaartjes besteld die mijn vriend ook leuk vond. Hadden er een paar die we beide leuk vonden, en uiteindelijk bleven er 2 over. Heb ze wel zelf aangepast en nog wat dingetjes naar smaak toegevoegd/weg gelaten. Ben heel benieuwd hoe ze in het echt zijn!

Ook hier veel zwangeren in mijn omgeving.

Een meisjes naam hadden wij ook direct. Jongen twijfelen we nog tussen 2 namen maar vinden het zo lastig de knoop door te hakken. Gelukkig hebben we nog even!

Dames, tip van mijn kant. Als je een nieuwe babykamer koopt, zorg dan dat je hem vroeg geleverd krijgt en gelijk opbouwt...

Wij hebben vrijdag het kamertje binnengekregen en gisteren opgebouwd. Maar er blijkt een fabrieksfout in de kast te zitten, waardoor wij nu 2-3 weken moeten wachten op nieuwe onderdelen. Het ledikantje en de commode waren verder wel goed. Maar wel balen dus, want we hadden het kamertje graag helemaal in elkaar willen hebben.

Wel goede service trouwens van baby-dump. De nieuwe onderdelen worden besteld en daarna komt een monteur kosteloos het laatste deel in elkaar zetten. Dus dat hoeven we dan niet meer zelf te doen.

Terug
Bovenaan