Uitgerekend in mei 2017

Hier precies hetzelfde Inge!

vrijdag kamertje ontvangen en zaterdag alles in elkaar gezet (met behulp van schoonpapa). Flinke beschadiging op het bedje. Foto opgestuurd en nu wachten op een nieuwe zijkant: kan tot 6 weken duren...

gelukkig niet de kast of de commode, want het bedje is het makkelijkst om een onderdeel te vervangen :p

wel heel bij dat alles er is: wat heeft een heerlijk gevoel dat de kamer zo goed als af is.

ben ook blij dat wij redelijk optijd hebben zijn begonnen, ik heb nu zelf ook nog kunnen helpen :)

x

Ohh.. wat vervelend meiden!! Toevallig bij jullie beide ook nog wel..

Onze kamer komt volgende week donderdag, hopelijk mankeert daar niks aan.. en anders zijn we idd wel mooi op tijd gelukkig.

Omg.. wat vervelend! Onze kamer volgende week woensdag.. fingers crossed dat die helemaal goed is.

Hebben jullie al een box gekocht? Ik ben nu bij een paar winkels geweest, maar nog niet dé box gezien.. wil graag een witte met lade. Iemand tips?

X

Leuk om te horen dat jullie al zo druk zijn met de babykamer.

Wij zijn in verwachting van nr 2. Er moet nog behoorlijk wat geklust worden voordat onze dochter naar haar nieuwe kamer kan... ik ben 31 mei uitgerekend maar zit tegen zwangerschapssuiker aan. Er is een grote kans dat ik met 38 weken ingeleid moet worden.

We wachten af...

He meiden! Wat vervelend zeg dat er onderdelen van jullie kamertje opnieuw besteld moeten worden, maar wat jullie zeggen nog tijd genoeg gelukkig!!

Wij gaan aanstaand weekend eindelijk verven en 2 muurtjes behangen en maandag t kamertje in elkaar zetten, die hebben we al een tijdje binnen maar staat uit elkaar in een andere kamer, gelukkig alles wel helemaal compleet!

Kan niet wachten tot alles beetje vorm krijgt, mn huis is een drama momenteel, overal staat iets! Gister is ook de kinderwagen al binnengekomen, nog meer dozen! Hahaha! Is even wennen want ben echt een opruimerig typje en kan nu even nog niets voordat t kamertje "klaar" is! Maar komt allemaal goed.

Met hoeveel weken zetten jullie de box neer??

groetjes

Wij hebben ook de box Lieke met la van de baby-dump! Staat hier sinds dit weekend al opgebouwd in de woonkamer ;)

Het is wel echt een babyboom nu. Zojuist weer babynieuws gehoord in onze directe omgeving. De teller staat nu al op 9 baby's in de periode februari-augustus!

Wij hebben de box van kidsmill van babypark al in de woonkamer staan. 2de hands overgenomen, en kon in zijn geheel geleverd worden :)

de gedachten was om hem dan thuis uit elkaar te halen en nog even boven te zetten... maar hij is loodzwaar xD dus maar gelijk in de woonkamer: daar ging de ruimte.

idd huis is hier ook een bende: om de babykamer af te maken moest die kamer leeg dus nu weer alles in dozen en zolder wil ik al helemaal niet komen xD

wel appart: eerst heb je het gevoel dat 40 weken zo lang is, nu zijn we al weer ver over de helft... Bizar!

Terug
Bovenaan