Uitgerekend in mei 2017

Goedenavond dames,

ik ben verhuist van de "aprilgroep" naar de "meigroep". Ik heb maandag de eerste echo gehad en alles zag er goed uit. Ik ben 's ochtends wel erg misselijk en wel aardig moe aan het eind van de dag. Mijn ouders, zusje en schoonmoeder weten het al. Volgens de verloskundige ben ik vandaag precies 7 weken zwanger en voor nu uitgerekend rond 2 mei. Hoe voelen jullie je? Ik wil nog heel even wachten met de FB groep..

Liefs

hallo allemaal

ook ik mag mij hier toevoegen in juli een missed abortion na 11.5 week nu vandaag weer een positieve test. erg blij maar ook heel bang. het is gelukkig wel erg snel gegaan maar 1 keer ongesteld geweest tussen beide zwangerschappen. fingers crossed dat het nu wel goed gaat. ik ben ergens laatste week mei denk ik uitgeteld weet het niet zeker

iedereen een fijne zwangerschap

Heey meiden,

Gefeliciteerd allemaal!!

Ik mag me ook aan deze groep toevoegen want ik ben ook zwanger yeaaah:) 1 mei ben ik uitgerekend dus ik ben vandaag 7 weken en 2 dagen zwanger.

Het is mijn eerste zwangerschap en we hebben het al aan onze ouders en zusjes verteld. Zulke leuke reacties allemaal. Het is de eerste baby in de familie dus voor hen is het ook nieuw want zij worden voor het eerst opa/oma/tante... oh wat zijn ze blij echt zo leuk!!!

Verder ben ik sinds 2 weken kots misselijk en ik kan niet overgeven. Daarnaast ben ik erg moe en heb ik last van obstipatie, soms weet ik gewoon even niet waar ik het zoeken moet. Maar goed het hoort er nou eenmaal bij. Gelukkig is mijn vriend super lief, soms behandeld hij me als een porseleinen pop, beetje over bezorgd maar wel heel lief.... Vanavond gaan we op vakantie dus ik hoop wel dat de klachten wat minder worden en dat ik wat kan genieten. Misschien dat de rust en niets doen wat helpen.

Op 29 september heb ik mijnog eerste echo en op 4 oktober de eerste afspraak bij de verloskundige, zo spannend allemaal.

Hebben jullie al last van zwangerschapskwaaltjes?

Liefs,

Laura

Bij mij helpt het om een rijstwafel in bed te eten, net na dat ik wakker word.. En daarna pas te gaan douche etc. Ik voel me dan echt een stuk minder misselijk. Misschien een tip voor jullie :)

Hai meiden,

Gefeliciteerd allemaal! Lijkt me superleuk om mee te schrijven hier. Ik ben Marney en heb al een zoontje van 2,5 jaar. Maandag hebben we positief getest en ik ben nu precies 4 weken en 3 dagen zwanger! :D

Bij de vorige zwangerschap testte ik een paar dagen voor nod al positief en dat had ik nu ook geprobeerd, maar de testen waren negatief. Maandag was ik niet ongesteld geworden, dus ik waagde er een testje aan.. er gebeurde eigenlijk niets en was weer lekker in bed gaan liggen, tot dat ik daarna keek en zagen we tóch een licht streepje... We twijfelden daarom of het wel gelukt was, maar omdat je overal leest dat een licht streepje ook streepje is.. nog maar een test gedaan.. en nog een.. Hihi. Allemaal kwam er een streepje! Toen een dure digitale van CB er tegenaan gegooid en die mislukte gewoon.. BALEN! Maar de dag er na gaf een nieuwe CB test 2-3 weken aan.. Jeeeeeej!

Mijn man zei vooraf al (met blije ogen...) volgens mij heb je grotere borsten... hihi.

Volgens eigen berekening 22 mei uitgerekend.  Wanneer (bij hoeveel weken) hebben jullie de VK gebeld voor een afspraak?

@tamara volker , heel begrijpelijk hoor. Ik ben ook elke toilet bezoek bang voor een bloeding. Hopelijk zullen we ons over een tijdje minder angstig voelen.

@gebruiker200160, ik heb eigenlijk dezelfde dag als de positieve test de vk nog gebeld voor een afspraak.

Voor de rest allemaal gefeliciteerd! :D

Ok, thx meiden!

Ik wilde mijn naam 'gebruiker 200160' wel veranderen, maar is me nog niet gelukt... kan iemand mij vertellen waar ik dat kan doen op de site?

(Al geprobeerd bij gegevens/account enzo...)

Terug
Bovenaan