Uitgerekend in mei 2017

Wat balen dat jullie de kamers niet helemaal hebben kunnen afmaken en nog vervelender dat het niet jullie eigen fout is.. Nu moeten jullie zo lang wachten door andermans fout.

Wij krijgen zondag een ronde box met wieltjes eronder en die zetten we meteen klaar voor gebruik, omdat ons woonkamer niet zo ruim is waren wij specifiek opzoek naar een box die makkelijk kon verschuiven zonder krassen op het laminaat te maken dus dit was de perfecte.

Eerst vond ik de zwangerschap heel sloom gaan, maar vanaf week 20 is het ineens wel wat leuker geworden vind ik, omdat je buik dan steeds duidelijker zichtbaar begint te worden en het gevoel krijgt van het duurt niet zo heel lang meer tot hij geboren wordt.

Ik heb maandag nog een extra echo gehad omdat ik zondagochtend een klein beetje bruin bloedverlies had gehad, dus ik belde het zkhs daar maandagmiddag over om te vragen hoe dat kan komen en ik moest meteen langskomen om te controleren of alles goed was.
De vrouw die de echo maakte had de hele middag niks te doen want ze had haar volgende patiënt pas om 16.30 uur, dus ze ging mooie foto's proberen te maken en daar lag ik dan ruim 3 kwartier naar ons beebje te kijken, dat was wel ff leuk. Ook heeft ze nog een inwendige echo gemaakt om iets op te meten. De uitslag daarvan was tussen de 37mm en 40mm. Dat was normaal zei ze.
Gelukkig was er niks aan de hand en kwam dat kleine beetje bruinige afscheiding zeer waarschijnlijk door mijn laag liggende placenta in combinatie met geslachtsgemeenschap, ook al was het al zo'n 16 uur geleden dat er tussen de gemeenschap en het bruine afscheiding zat..

Mijn moeder denkt dat de baby op 31 maart geboren wordt, mijn vriend denkt 12 maart en ik denk 17 april. Maart vind ik een beetje te vroeg dus ik hoop niet dat één van hun gelijk heeft. En ik wil de baby het liefst ook meteen naar huis nemen ipv dat hij zo lang in een couveuse moet liggen vanwege een te laag geboortegewicht.

Ja de weken vliegen ineens voorbij! Nu alweer 25 weken, het schiet al op. Lijkt nog maar net geleden dat ik de test deed haha..

Zetten jullie allemaal de box al neer voordat de kleine er is? Ik denk dat wij het doen, zodra het bed dan uit de kamer is (staat nu ook nog niet hoor). Maar weet anders niet waar ik alles kwijt moet straks haha.

Word inderdaad ook gek: overal spullen. Ben zo blij dat het straks allemaal naar het kamertje kan, ik ben ook heel opruimerig.

Och jeetje Kelly dat is dan wel ff schrikken, wat bloedverlies. Gelukkig dat alles goed is! En heb je weer heerlijk naar jullie kindje kunnen kijken. :)

He meiden! Hoe gaat het met jullie? Met mij goed! Na een lekker weekendje klussen is het kamertje voor 90% klaar! Ben er zo blij mee alles netjes opgeruimd en alle kamers in het huis weer normaal bewoonbaar haha!

Hier ook :) bloeddruk nog wel laag maar ga me steeds beter voelen!

vanavond weer zwangerschapszwemmen, echt een aanrader ;)

verder begin ik nu ook echt te groeien en de verwarring tussen zwanger of met kerst veel gegeten is weg xD

Hoi meiden, hier gaat het wat minder. Dit weekend een beetje teveel gedaan en sinds gisteren een fikse verkoudheid te pakken. Daardoor nu al 2 dagen een keiharde buik. Voel de kleine gelukkig nog wel volop bewegen. Al is dat ook weer niet zo fijn. Vannacht was ik om 4 uur wakker en toen dacht de kleine: "Dat is gezellig. Mama is wakker. Laat ik maar weer eens flink gaan schoppen". Met als gevolg dat ik de rest van de nacht niet meer heb kunnen slapen. Gelukkig nog 1 dagje werken deze week en dan een lang weekend vrij. Kan ik wel even gebruiken!

He inge, dat klinkt bekend, hier hetzelfde. Dit weekend toch teveel gedaan en nu ook strontverkouden en snachts een drukke baby pff ben echt gesloopt. Blij als mn werkdag vandaag voorbij is en ik weer op de bank kan ploffen. Dit weekend ga ik echt rustig aan doen!! Beterschap!

Beterschap Inge en Nansje!

Bij mij is zojuist de babykamer en maxi cosi eindelijk na 2x uitstellen geleverd. Vanavond even checken of alles compleet is, en dan het weekend in elkaar zetten.

De levering van de kinderwagen is helaas voor de 3e keer uitgesteld....

Terug
Bovenaan