Uitgerekend in mei 2017

Dankje mer!

fijn dat het kamertje nu wel geleverd is! Lijkt me irritant als het uitgesteld wordt!

Gelukkig ben je er ook vroeg bij met alles, dus is de vertraging niet heel ernstig, maar t liefst heb je alles in huis natuurlijk!!

Veel plezier dit weekend met alles in elkaar zetten!

Bij mij is het kamertje zo goed als af en heb alle spulletjes in de kastjes gelegd. Wat heerlijk om te zien al die kleertjes! Ben zo verliefd haha! Moet alles natuurlijk nog wel wassen maar dat komt over een tijdje wel!

Wanneer gaan jullie dat trouwens doen? Wasjes draaien? Als jullie met verlof zijn?

Beterschap nog Inge en Nansje! Al beetje opgeknapt?

En fijn Mer dat de kamer er nu eindelijk is! Heel vervelend als het steeds wordt uitgesteld. Wij hebben donderdag de meubeltjes binnen gekregen, gelukkig niet uitgesteld want moest er vrij voor nemen.

Afgelopen week flink bezig geweest, alles is geverfd en het laminaat vorig weekend gelegd.

Donderdagavond de kast in elkaar gezet en gisteravond de commode. Dit weekend nog het ledikant en het wandplankje en dan staat alles! Begint nu echt op een kamertje te lijken hihi. :)

Nansje ik denk dat ik al wel eerder begin met wassen.. omdat ik tot 4 weken van te voren door ga werken.. en ik hier in de omgeving veel heb gezien waarbij de baby 3 weken te vroeg kwam. Dus wil alles ruim op tijd gewassen hebben. :)

Vinden jullie de weken ook zo snel om gaan? Nog maar 3 maandjes en dan is het al mei! Gaat zo snel!

Hallo allemaal,

Moet echt al het kleding gewassen worden volgens jullie? Ik heb alle kleding die wij gekocht of gekregen hebben gewoon opgevouwen en in de commode gelegd..

Ik vind de weken eigenlijk helemaal niet zo snel voorbij gaan Marianne..
Ben vandaag precies 25 weken, en zelfs met de gedachte dat het bij mij een vroeggeboorte gaat worden vind ik het alsnog niet zo heel snel gaan.

Eind deze maand ga ik wel alvast alle adressen op de envelopjes schrijven voor de geboorte kaartjes.
Wij hebben al wel opgeschreven wie we allemaal een kaartje willen sturen dus ben blij dat dat erop zit.

Hebben jullie nu echt alle spullen in huis of iig besteld?
Wij moeten nog een kruik, baby voeding en eventueel nog een luiertas en verder hebben wij volgens mij alles. (als ik niks vergeten ben)
Ik zit best vaak te denken of ik niks vergeten ben maar kan me echt niks meer bedenken.. En heb ook echt zin om het ledikantje op te gaan maken helemaal klaar voor gebruik haha, want steeds als ik ons slaapkamer in- en uitloop en zie ik het ledikantje onopgemaakt staan en dat ziet er zo saai en droevig uit. Er zitten wel 4 grote knuffels in wat het iets gezelliger maakt, maar toch.. Niet goed genoeg voor mijn gevoel.

Fijn gevoel he marianne dat het bijna af is!

voel me gelukkig wel ietsje beter, dit weekend lekker lui en rustig aan doen! Haha

ik vind de tijd ook supersnel gaan en kijk zo uit naar alles! Hoop dat de tijd niet zo snel gaat zodra de ukkies er zijn (al waarschuwt iedereen me daar nu al voor :( haha)

Ja ik ga ook wat eerder beginnen met wassen dan mijn verlof want ik ga ook tot 4 weken van te voren werken, en heb stiekem het idee dat de kleine man eerder komt dan de uitgerekende datum! T liefst zet ik de wasmachine nu al aan, maar dat vind manlief te vroeg! Pff nou mijn nesteldrang is al op volle toeren haha

Kelly het is inderdaad beter de kleertjes een keer te wassen voordat je ze gebruikt. Dit om eventuele stofjes die de babyhuid kunnen irriteren te verwijderen. Dus een warm wasje met neutraal wasmiddel en zonder wasverzachter is mij geadviseerd. Ik heb de babyreus wasmidde in huis. Was pas in de aanbieding bij Hoogvliet: 2+3 gratis!!

Het ledikantje ga ik voorlopig nog niet opmaken, de kleine komt eerst in een chicco next 2 me naast me slapen, dus ga ledikantje pas echt opmaken zodra ik hem ga gebruiken.

verder heb ik zo goed als alles in huis, op een paar leuke hebbedingetjes na, zoals een babynestje en we moeten nog een babyfoon etc. Maar die mag ik nog niet kopen van mn moedertje ivm babyshower haha.

Hier nog steeds flink verkouden, maar wel een paar hele leuke dagen achter de rug. 2 nachten heerlijk in een hotel geslapen met een bubbelbad op de kamer. Nog even genoten met zn tweeën.

Het schoppen begint bij mij nu langzaam over te gaan in duwen/afzetten. Net stak er ineens een voetje uit me buik die ik vast kon pakken. Bijzonder gevoel!

Ik werk ook door tot 4 weken voor de uitgerekende datum. Kleertjes wassen weet ik nog niet precies wanneer ik dat ga doen. Ik denk een week of 6 vantevoren.

Dinsdag heb ik weer controle bij de VK en dan wordt ook de kast afgemaakt. Kan ik eindelijk wat dingetjes op gaan ruimen en zien hoe het kamertje echt gaat worden. Ben er echt benieuwd naar!

Pfff dan moet ik nog best veel aanschaffen als ik het zo hoor: kinderwagen, maxi-cosi, beddengoed, babyfoon, verzorgingsproducten, wipper en nog wel het een en anders.

over het wassen hoor ik ook verschillende dingen: de 1. Zegt je kan nu al wassen met je gewone kleding mee. De ander haat voor neutrale zeep en echt pas paar weken van te voren.

hier worden de trapjes steeds duidelijker en heb ik steeds vaker en sneller last van me rug.

morgen naar een bijeenkomst in het zieke huis. Ze gaan daar alles laten zien hoe het gaat als je daar gaat bevallen: ik weet namelijk nog steeds niet wat ik wil xD

ps zijn jullie ook zo vergeetachtig?

Hi dames!

Leuk om te lezen zeg allemaal. Ook ik ga tot 4 weken van tevoren doorwerken, dus begin ook al iets eerder met wassen. Nansje, ik heb ook een gevoel dat de baby bij mij wat eerder komt..

Superleuk de Chico next to me! Heb daar ook bij staan kijken, maar uiteindelijk niet genomen.. wel heb ik gisteren een babynestje besteld! Superleuk!

Lekker weg geweest en genoten dus Inge? Wij gaan volgende week een midweekje met zijn tweetjes weg. Nog even lekker samen erop uit voor de kleine komt.

Ook ik ben bijna compleet op de babyfoon en kinderstoel na. Verder idd nog wat kleine dingetjes..

Dinsdag controle bij de VK en zaterdag hebben we een pretecho. Super benieuwd!

liefs

Hallo meiden!

Wat lekker dat jullie even zijn weggeweest Inge. Nog even quality time met z'n tweeën. Wij zijn in januari een nachtje in een hotel geweest, heerlijk! En Mer fijne midweek toegewenst!! Lekker zeg.

Ik denk dat ik binnenkort begin met wassen... nu de babykamer helemaal in elkaar staat.. kan ik me eigenlijk niet zo goed meer inhouden. Wil alles opruimen haha! Maar moet het wassen per se met neutraal wasmiddel?

Wij hebben de meeste spullen ook; alleen nog wiegdekentjes en nog een hoeslaken voor het ledikant. Daarnaast nog leuke accessoires en hebbedingetjes. :)

Zit nog een beetje in twijfel over een borstkolf. Wil borstvoeding gaan proberen; maar wat nou als dat niet lukt of wil? Vind een borstkolf best duur! Schaffen jullie van tevoren een borstkolf aan of wachten jullie eerst af of de borstvoeding überhaupt wil?

Wat leuk dat jullie zaterdag een pretecho hebben Mer! Altijd bijzonder om weer even naar de kleine te kunnen kijken. Wij hebben de 14e een pretecho, ook zo'n zin in! We laten het ook op dvd zetten. :)

Terug
Bovenaan