Uitgerekend in mei 2017

Mij is aangeraden om nog geen borstkolf aan te schaffen, maar in de kraamtijd er eerst een te huren. Dan kun je kijken welke het beste bij jouw past en wat het fijnste voelt voordat je er zelf eentje aanschaft.

Hi meiden!

Nee een neutraal wasmiddel is niet verplicht, is om eventueel irritatie te voorkomen maar mijn moeder heeft dat vroeger ook nooit gebruikt haha. Maar vond de babyreus gewoon leuk, omdat er baby op staat waarschijnlijk! Dus mijn eerste wasjes zullen daarmee zijn en dan gaat het daarna vanzelf mee in de "normale" was!

Ik ga niet gelijk een borstkolf kopen.. wat inge zegt je kan ze huren en de handkolven zijn niet zo prijzig en stel dat de voeding wel gelijk lukt dan kan je de automatische kolf altijd nog aanschaffen!

Wij hebben aanstaande vrijdag weer een gewone echo bij de verloskundige praktijk. Ik ben proef persoon bij een opfris cursus echoscopie voor de verloskundigen haha, weer zo'n mazzeltje net als vorige x op de hogeschool rotterdam, en dan 21 feb een 3d echo! Zoveel zin in!

Wat hebben jullie allemaal voor dekentjes/lakentjes gekocht voor het ledikantje? Hoor zoveel verschillende dingen en hebben jullie een aerosleep gekocht? Soms word ik een beetje overrompeld van alle info en alle goedbedoelde adviezen

Wow, mazzel Nansje! Ben stiekem een beetje jaloers hihi!

Marianne, alvast heel veel plezier bij de pretecho! Hopelijk laat de kleine zich goed zien. Wij laten het ook op DVD zetten. Geen idee hoe vaak ik het later terug kijk, maar voor familie vind ik het wel leuk hihi.

Ik wil wel borstvoeding proberen, hopen dat het lukt. Ook mij is aangeraden niet gelijk een kolf te kopen. Dus ik zie wel eerst hoe het gaat. Ze zijn idd prijzig!

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ooôh wat leuk Nansje, die extra echo! Je treft het echt haha! Heerlijk zovaak naar de kleine kijken. </span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ja Mer ik hoop ook dat de kleine zich goed laat zien! Zin in! Jullie ook heel veel plezier! Hopelijk zien mijn man en ik ook dit keer het geslacht niet hihi. Nee weet ook niet hoe vaak we die DVD dan nog gaan kijken, maar denk dat het toch wel leuk voor later is. :)</span>

Nansje wij hebben bij de babydump een koudschuimmatras gekocht. We hebben advies gekregen en dit is niet de goedkoopste, maar ook niet de duurste haha. Er wat tussenin.

Wij hebben voor in het ledikant een duodeken en daar heb ik twee dekbedovertrekken bij. Leek me wat makkelijker opmaken dan al die dekentjes en lakentjes. Bij de wieg wel lakentjes en dekentjes; ik heb lakentjes in dezelfde stof als de wieg zelf en daar doe ik dan nog dekentjes bij.

Wij hebben een aerosleep matrasje, maar dekentjes en lakentjes moeten we nog aanschaffen. We willen eerst het kamertje in elkaar hebben zitten, zodat we met de opmaak van het bedje nog wat kleur toe kunnen voegen.

Dinsdag worden de nieuwe planken voor de kast geleverd. Al om 7:20 dus dat wordt vroeg opstaan! Maar dan zitten daarna wel alle meubeltjes in elkaar en kunnen we het kamertje afmaken.

Spannend hoor al die extra echo's! Leuk om weer even naar binnen te mogen kijken! Soms is het niet zo erg om "proefpersoon" te zijn. Haha. Geniet er maar van!

Ik ga voor laken en dekentje en zomers slaapzak en lakentje. Ik ben verder niet echt fan van aerosleep. Miss omdat ik het zelf verkocht heb :p

Zitten jullie je ook wel eens gek te maken? Ik nu dus: druk maken over werk, donge die ik nog wil doen en moet regelen en ondertussen weer drukmaken omdat het al bijna 12 uur is en nog niet slaap xD heeelp

Hahaha Quirine daar heb ik ook last van.. heb ook lijstjes met dingen die ik nog moet doen. Loop me veel te druk te maken..

Ik heb geen Aerosleep matras, zal thuis eens kijken wat ik precies heb. Hij was in ieder geval bijna net zo duur haha.

Ik heb ledikantlakens en ledikantdekens en een zomerslaapzak. Eer dat het winter wordt heb ik vast weer nieuwe dingetjes!

Terug
Bovenaan