Hi meiden!
Nee een neutraal wasmiddel is niet verplicht, is om eventueel irritatie te voorkomen maar mijn moeder heeft dat vroeger ook nooit gebruikt haha. Maar vond de babyreus gewoon leuk, omdat er baby op staat waarschijnlijk! Dus mijn eerste wasjes zullen daarmee zijn en dan gaat het daarna vanzelf mee in de "normale" was!
Ik ga niet gelijk een borstkolf kopen.. wat inge zegt je kan ze huren en de handkolven zijn niet zo prijzig en stel dat de voeding wel gelijk lukt dan kan je de automatische kolf altijd nog aanschaffen!
Wij hebben aanstaande vrijdag weer een gewone echo bij de verloskundige praktijk. Ik ben proef persoon bij een opfris cursus echoscopie voor de verloskundigen haha, weer zo'n mazzeltje net als vorige x op de hogeschool rotterdam, en dan 21 feb een 3d echo! Zoveel zin in!
Wat hebben jullie allemaal voor dekentjes/lakentjes gekocht voor het ledikantje? Hoor zoveel verschillende dingen en hebben jullie een aerosleep gekocht? Soms word ik een beetje overrompeld van alle info en alle goedbedoelde adviezen