Wij hebben wel een aerosleep matras.
Verder nog een molton, een waterdichte beschermer over het matras heen en nog iets wat we 'volgens mij' over het matras heen moeten leggen dus dat heb ik zo gedaan zoals ik denk dat het zou moeten haha, verder nog 2 dezelfde dekbedden, geen hele dikke maar ook geen hele dunne en 3 dekbedovertrekken 2 dezelfde en 1 andere (er zitten ook kussenslopen bij zag ik) en een stuk of 4-5 onderlakens.
Ik had zaterdagavond ineens een bloeding van ongeveer een maandverband vol bloed, en daarbij harde buiken dus ik ben naar het zkhs gegaan en ben daar 2 nachten gebleven.
De baby was een paar uur ervoor ook al heel onrustig en ik ook, en toen kwam die bloeding en harde buiken ineens dus misschien voelde wij het beide van te voren al aan denk ik.
Ze hebben met een ctg baby hart filmpje ook mijn harde buiken gemeten en die waren er toch wel heel veel en regelmatig dus toen hebben ze me gisterenmiddag een weeënremmer tabletje gegeven.
Gisteren had ik heel even een 3D echo gehad dus ik heb een fotootje mee gehad van de linker zijkant van zijn gezichtje dat was wel super leuk.
Hij heeft een klein neusje, een klein mondje, een klein oogje (bijna helemaal dicht zat z'n oogje op een spleet na), een half dubbel geklapte oor (z'n oorlel zat nog naar boven geklapt/gevouwen), een in verhouding wel groot hoofd en in zijn gezicht een bol wangetje. Hij woog gisteren 832 gram en ik zag op de echo 25w+4d staan dus volgens de echo loopt hij zelfs 3 dagen voor. Mijn nierfunctie en hb waren gelukkig ook niet achteruit gegaan, zelfs ietsjes verbeterd. hb (rode bloedcellen) van 5.1 naar 5.4 en kreatinine (nierfunctie) van 138 naar 128. Wel antibiotica tabletten gehad want ze hadden een blaasontsteking gezien in mijn urine. Waarschijnlijk heeft die blaasontsteking+bloeding+lage placenta+harde buiten allemaal iets met elkaar te maken dat ze een soort van op elkaar reageren denkt de arts.
Ik ben benieuwd of jullie voorgevoel klopt dat jullie baby's ook eerder geboren gaan worden!