Uitgerekend in mei 2017

Goedemorgen meiden

jeetje kelly dat is schrikken!! Gelukkig was het niks ernstigs en maakt jullie kleintje het goed! En jij ook trouwens met alle waarden! Hopen dat de kleine zo lang mogelijk blijft zitten!

Marianne ik voel de kleine ook heel vaak, sinds 2 weken ook heel zichtbaar aan de buitenkant en dan wat inge zegt, zodra ik mijn buik aai gelijk reactie. Vind het superleuk alleen minder dat hij snachts zo druk is want het houd me zelfs wakker haha! Maar leg sinds 2 nachten een nijntje knuffeltje waar een muziekje in zit onder de dekens naast mijn buik, hij word er rustig van en ik vind het ook een slaapverwekkend geluidje dus mooi opgelost! Maar als je placenta voor ligt kan het inderdaad kloppen dat je het minder vaak van buiten voelt, niks om je zorgen te maken! En wat leuk alvast wasjes draaien!!

fijne dag allemaal

Trouwens, nog een vraagje, hebben jullie ook huisdieren die reageren op je zwangerschap?

Ik heb een kleine fluffige shihtzu en ze vind het heerlijk om op mijn buik te liggen laatste tijd, zo grappig om te zien

Haha, ja hier ook: me chi mix ligt savonds helemaal over me buik heen en is dan heel waakzaam, terwijl onze toller hond wil spelen alsof er niets aan de hand is :p

ik heb met zo'n app de hardslag proberen te luisteren en dat lukt: toen reactie van de katten xD

Dat jullie zin hebben om wasjes te draaien... Ik zie daar juist heel erg tegen op! Weer die stomme wasrek midden in de woonkamer wat nogal in de weg staat en ik vind wassen ophangen en opvouwen nogal een vervelend werkje.

Bij mij zie ik de baby ook van buiten bobbelen en als ik een harde buik krijg dan wrijf ik over die harde hobbel, en als het dan weg trekt is het de baby en als het niet wegtrekt is het een harde buik van een samentrekking van de baarmoeder.

Nansje wij hebben ook 2 kleine hondjes, een reutje chihuahua/jackrussel ookwel parson russel genoemd. En een teefje kruising tussen 4 soorten, dat lijkt nogal wat maar ze is erg schattig en echt héél zorgzaam en super lief. Een shih tzu/maltezer/jack russel/chihuahua.
Het reutje die is gewoon zoals altijd en het teefje die is veel aanhankelijker geworden en ze wil mij ineens ook veel meer likjes geven (daar zit soms geen stop op, ze gaat alsmaar door) en ze wil heel veel geknuffeld worden.. Dus ik denk dat zij het sowieso wel merkt.
Is jouw hondje ook een teefje? Zo ja misschien is het dan een soort van mama instinkt..

Wat leuk al die hondjes die zo lekker op de buik gaan liggen! Lief hihi! Dan voelen ze toch echt aan dat er iets in je groeit he..

Wij hebben een kat, die is altijd al erg knuffelig, ook toen ik nog niet zwanger was. Verneem geen verschil en ligt altijd gewoon op schoot, gaat niet op mijn buik liggen. Dus wat dat betreft weet ik niet of ie het in de gaten heeft haha..

Superleuk al die diertjes! Wij hebben 2 chihuahua's (teefjes) en ik merk nu nog niet echt verschil. Ze zijn sowieso erg aanhankelijk!

Ik heb net de kleertjes even gestreken.. maar schrik er een beetje van hoe véél wij hebben. Oeps.... beetje té enthousiast inkopen gedaan hahaha. Het meeste de eerste 3 mnd al gekocht, was een beetje vergeten wat we allemaal hadden. :p

Jaa mijne is ook een teefje kelly, misschien instinct inderdaad. Ben ook benieuwd hoe zij de baby gaat vinden haha.

haha leuk he marianne die kleertjes, ik heb nog niks gewassen maar wel alles eventjes alvast in de kast gelegd en ik schrok ook van de hoeveelheid! Maar vind het ook best lastig wat voor kleertjes ik "moest" hebben. Wat voor weer is het eind mei en wanneer zou het echt zomer worden etc.

Terug
Bovenaan