Uitgerekend in mei 2017

Wow, wat is het hier nog levendig! Ik nen al maaaanden niet geweest, dus zal niet direct iedereen en alle verhalen, ik haak gewoon ff aan;)

Marianne 94 kijk eens op kidscreaties . Com , daar koop je mdf muurversiering die je met dubbelzijdig tape kunt opplakken. Staat bij ons prachtig op de gespackte muur met structuur, wij hebben de uiltjes op schommel aan boomtak

Ja de 3d echo was erg leuk! De kleine werkte goed mee, lag lekker rustig, ook heel dubbel in een stuit met zn kont beneden en zijn voeten vlak voor zijn hoofd, maar hij liet zn gezicht wel goed zien dus was wel heel leuk! Leuke fotos aan overgehouden en een usb stick met alle beelden.  We denken dat hij mijn neusje heeft, ik heb namelijk een soort wipneusje, en mijn man totaal niet en de kleine leek het ook te hebben haha! Verder niet veel hele erge gelijkenissen maar wie weer als hij geboren is en ouder wordt. Wat wel heel grappig was om te zien is dat hij op elke echo met zn handjes onder zijn kin ligt. En we konden gister zien hoe hij dan ligt en is dus precies hetzelfde als ik wanneer ik echt moe ben (lastig uitleggen maar ik vouw mn handen nogal krom onder mn kin als k heel moe ben, schijn ik volgens mn moeder ook al sinds baby te doen en doe het nog zonder het door te hebben)

de negenmaandenbeurs was wel leuk! Niet zo druk en wel leuke stands. We hebben alleen niks meer "echt" nodig dus was vooral kijken en rondneuzen maar die huishoudbeurs wat vreeeeselijk zo druk en die mensen met hun trolley's graaien naar alles wat gratis is whaha!

Ik heb nu net een mdf muursticker tak besteld bij kidscreations Linda! Ben heel benieuwd. :) Heb een tak met een uiltje, een aapje en een eekhoorntje, kleuren grijs en mintgroen.

Nansje wat toevallig dat jullie kindje ook in stuit lag en helemaal dubbelgevouwen! Die van ons ook dus.. Volgens mijn moeder lag ik vroeger ook precies zo haha.

Ja die huishoudbeurs ben ik 1 keer geweest en dus nooit weer! Wat je zegt... een hele massa met trolleys en iedereen graait overal in om. Vreselijk haha!!

Woensdag komt hier een van de kraamzorg voor intake. Aankomende dinsdag alweer 30 weken zwanger.. wat gaat het snel!

Ja vandaag dan eindelijk de kinderwagen mogen kopen :) zo blij :D

wat gaat de tijd snel he!

Donderdag bloed laten prikken omdat ik zelf bloedgroep O- heb en mijn man + dus nu uitzoeken of onze dochter + of - is.

zijn jullie al met de bevalling bezig? Vluchttas enzo? Ik zelf nog niet maar een vriendin had hem met 26 weken al klaar staan...

Leuk Quirine! Welke kinderwagen hebben jullie gekocht?

Wanneer krijg je uitslag van het bloedprikken? Als jullie meisje + heeft, dan kan jouw bloed toch antistoffen gaan maken tegen de baby? Maar dat hoeft niet per se te gebeuren dan toch? Ofzo iets.. :p

Nee wij hebben nog geen vluchttas klaar staan.. Wanneer gaan jullie dat doen? En wat doen jullie er in? Heb op internet wel eens een lijst gezien, maar gôh, daar stond wel erg veel op!

Wij hebben ook nog geen vluchttas klaarstaan. Doe ik denk ik bij de 7 maanden. Ik heb van de kraamzorg een lijstje gehad met wat er in de tas moet/kan. Dingen die echt belangrijk zijn en wat dingen die fijn zijn om er ook in te hebben zitten.

Terug
Bovenaan